چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲

ورود ۷۰۰ پورشه به نام یک زن روستایی!

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب: 592403
عضو سابق اتاق بازرگانی با اشاره به اهمیت رتبه بندی کارت‌های بازرگانی گفت: اجرای طرح رتبه‌بندی موجب می‌شود که بار دیگر به نام یک زن روستایی ۷۰۰ پورشه وارد کشور نشود!
ورود ۷۰۰ پورشه به نام یک زن روستایی!
به گزارش جهان نيوز، حمید علیخانی، عضو سابق اتاق بازرگانیدر خصوص اصلاح صدور کارت‌های بازرگانی گفت: فرآیند صدور کارت‌های بازرگانی چندین بار اصلاح شد اما در نهایت ثمری نداشت. این امر نشان می دهد احتمالا فرارهای قانونی از سوی اعضای اتاق صورت می‌گیرد که به همین دلیل اتاق بازرگانی زیربار اصلاح روند صدور این کارت‌‌‌ها نمی‌رود.
 
عضو سابق اتاق بازرگانی با بیان اینکه اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی باید به قانون تمکین کند، اظهار داشت: قرار بر این بود که بخشی از اصلاح آیین نامه صدور این کارت‌ها در اتاق بازرگانی صورت گیرد (چرا که ریشه معضلات این کارت‌ها در اتاق‌های بازرگانی استان‌ها است) و بخش دیگری از آن در وزارت صمت انجام شود.
 
علیخانی در پایان با اشاره به اهمیت طرح رتبه بندی کارت‌های بازرگانی اظهار داشت: عمده‌ترین مشکلات کارت‌های بازرگانی هویت فروشی افراد دارنده این کارت‌ها است؛ بنابراین اجرای طرح رتبه‌بندی موجب می‌شود که دیگر به نام یک زن روستایی 700 پورشه وارد کشور نشود.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقا فعلا به چسب به این کلاهبرداری ، اینده پیشکشت. مهم این است که مجرم به سرای عملش برسد. یعنی این نماینده میخواهد بگوید نمی دانند چه کسانی وارد کننده اصلی هستند؟ امیدوارم ما را..فرض نکرده باشد.
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها واسه خدا چکار کردن اینجوری پولدار شدن