سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۳
مطهری:

علت‌ حادثه‌ سقوط هواپیمای‌ باید بررسی‌ شود

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 592371
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس کمیسیون عمران، نماینده یاسوج و غلامرضا تاجگردون در جلسه ستاد بحران سازمان هواپیمایی شرکت داشتند، گفت: از کمیسیون عمران مجلس در خواست می‌شود تا گزارشی را تهیه کرده و تقدیم هیئت رئیسه کند.
علت‌ حادثه‌ سقوط هواپیمای‌ باید بررسی‌ شود
به گزارش جهان نيوز، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس کمیسیون عمران، نماینده یاسوج و غلامرضا تاجگردون در جلسه ستاد بحران سازمان هواپیمایی شرکت داشتند، گفت: از کمیسیون عمران مجلس در خواست می‌شود تا گزارشی را تهیه کرده و تقدیم هیئت رئیسه کند.
 
علی مطهری که اداره جلسه علنی مجلس را برعهده داشت، گفت: مطلع شدیم هواپیمای تهران- یاسوج در مسیر خود سقوط کرده و تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: رضایی جهرمی، رئیس کمیسیون عمران، غلام محمد زارعی نماینده یاسوج و غلامرضا تاجگردون به همراه معاون وزارت راه در جلسه ستاد بحران سازمان هواپیمایی شرکت کردند.

نایب رئیس مجلس همچنین گفت: از کمیسیون عمران مجلس می‌خواهیم که گزارشی را درباره علت این حادثه تهیه و به هیئت رئیسه مجلس ارائه دهد.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب شد تو گفتی!
وگرنه قرار بود بررسی نشود!!
Denmark
اسرا ییل با لیزر از ما هوا ره هوا پیما ی
مسا فری ر و سیه و ایرا ن زد وبیش از صد
نفر را کشت تا ا نتقا م هوا پیما ی سا قط شده بمب اکن خو د را در سو ریه گر فت با کشتن بیش از صد زن و بچه .

و بی بی سی کا نا ل خبا ثت این
را تو جیه می کند با حما یت از جنا یا ت دا عش
و عر بستا ن حرا می
ح
Iran, Islamic Republic of
منتظراوامرت بودیم !