پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

پیام تسلیت روحانی به مناسبت سقوط هواپیما

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 592341
رئیس جمهور در پیامی سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج را تسلیت گفت.
پیام تسلیت روحانی به مناسبت سقوط هواپیما
به گزارش جهان نيوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، متن پیام آقای روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج که منجر به جان باختن عده‏ ای از هموطنان عزیز ما شد، باعث تأثر فراوان گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌‌های داغدیده، این مصیبت را به ملت ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای جان باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و پاداش فراوان الهی مسألت دارم.

لازم است وزیر راه و شهرسازی براساس قانون سازمان هواپیمایی کشوری با حضور و تشکیل ستاد بررسی سانحه در این سازمان، ضمن مدیریت، پیگیری و انجام هماهنگی های لازم برای خدمات اورژانسی و امدادی توسط دستگاه‌های ذی ربط، علل این حادثه را سریعا گزارش نماید و تمام اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار اینگونه رخدادهای ناگوار به عمل آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی لازم است گردن وزیر راه و شهرسازی را به تیغ گیوتین بسپاری. بعد از آن حادثه برخورد قطارها و حوادث رانندگی در جادهای بی کیفیت این حادثه هواپیما دیگر نوبرانه آقای آخوندی بود. حالا علتش چه انسانی باشد و چه غیرانسانی نشان از ضعف مدیریت شرایط، آقای آخوندی هست.