جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

واردات میلیون‌ها دلار کالای غیرشرعی به کشور

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 592277
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: سال گذشته 160 تن کود انسانی را از ترکیه وارد و ده ها مورد پتو به ارزش میلیون ها دلار وارد کردیم که در چند مورد با کرک حیوانات غیر شرعی بوده است.
واردات میلیون‌ها دلار کالای غیرشرعی به کشور
به گزارش جهان نيوز، در مراسم پانزدهمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران درباره صنعت ایران گفت: متأسفانه سهم صنعت را به درستی پرداخت نمی کنند اما جریمه های مربوط به بیمه و کار را با جدیت مطالبه می کنند.

وی با اشاره به اینکه باید از واردات بی رویه پرهیز و از تولید کنندگان داخلی حمایت کنیم، افزود: سال گذشته 160 تن کود انسانی را از ترکیه وارد و ده ها مورد پتو به ارزش میلیون ها دلار وارد کردیم که در چند مورد با کرک حیوانات غیر شرعی بوده است.

سهل آبادی گفت: سیگار برگ وارد کردیم که ارزش هر نخ آن 26 هزار و 500 تومان است ، همچنین چند میلیون دلار لاک آرایش و لیوان های گیلاس، تنباکوی میوه ای و خاکستر برای گلکاری در پشت بام وارد کردیم.وی افزود: کارخانه هایی در تملک بانک هاست که به درستی اداره نمی شود و متوقف شده است و کارکنان آن بیکار شدند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: تولیدکنندگان­ به علت رکود اقتصادی در کشور تولیدات خود را در برخی موارد با چک هایی با سررسید چندین ماه و حتی بدون چک و به صورت مدت دار می‌فروشند و این در حالی است که هر سه ماه یک بار باید مالیات بر ارزش افزوده را محاسبه کنند و به دولت بپردازند.

وی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجلس شورای اسلامی خواست در جهت حمایت از تولیدکنندگان، بدهی های کارخانه ها را برای مدت منجمد یا فریز کنند.

سهل آبادی افزود: جزو سربازهای نظام و رهبریم و به لطف خدا هیچ کدام از کارخانه دارها و کارفرماها خلاف نظام و دستورات مقام معظم رهبری و نظر دولت حرفی نزده است و اکنون نیز امیدواریم اما در عین حال انتظار داریم از حقوق ما دفاع شود و دولت بدهی ها را با طلب ها تهاتر کند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کود انسانی از ترکیه ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! این بود همت دولتی که میگفت ،ما بلدیم ! بلدیم وژنرالها و وزیر برند ! رو داریم؟!
مگر خودمون نمی تونیم مدفوع درست کنیم که سرگین ترک ها را برای ما آوردین اون هم با هزینه کردن ارز؟!! مردم اصفهان تولید کننده بهترین کود انسانی هستند و در این زمینه تجربه تاریخی دارند.
یک مثقال ککه ی اصفهانی می ارزه به ده ها تن کود ترکیه ای
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم. منم حاضرم نصف قيمت توليد كنم. رقابتي.
Iran, Islamic Republic of
همینمون مونده بود
...