جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

محسن هاشمی: مدیریت شهری را تضعیف نکنید!

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 592272
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از رسانه ها و جناح های سیاسی درخواست کرد که با توجه به شرایط خاص مدیریت شهری از شایعه سازی و تضعیف این نهاد پرهیز کنند.
محسن هاشمی: مدیریت شهری را تضعیف نکنید!
به گرارش جهان نيوز، محسن هاشمی روز یکشنبه در چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: حدود 6ماه از آغاز دوره جدید مدیریت شهری تهران می گذرد و شهردار و شورای شهر نیز منکر وجود ضعف و کاستی در اداره شهر نیستند. 

وی اظهار کرد: مسیر رفع این نواقص، تضعیف و متزلزل کردن نیست بلکه تقویت و حمایت بیشتر از مدیریت شهری است. 

هاشمی افزود: خاضعانه ازهمه جریانات سیاسی و رسانه ها می خواهم که با توجه به شرایط دشوار شهرداری تهران در زمینه کمبود نقدینگی و دیگر مشکلات ساختاری، از هرگونه شایعه سازی و تضعیف مدیریت شهری پرهیز کنند. 

وی اظهار کرد: این به معنای نادیده گرفتن مشکلات و نواقص نیست، بلکه تبدیل رویکرد مخرب و شایعه سازی به انتقاد سازنده و ارائه پیشنهادهای مفید برای بهبود وضعیت شهر و جلب رضایت شهروندان است. 

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س)، گفت: ایشان شخصیتی بزرگوار و استثنایی در خلقت بودند که به واقع الگوی تمام عیار برای تمامی انسان ها به ویژه بانوان هستند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *