پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۱۴۰

پیشنهاد جالب روزنامه اصولگرا به احمدی‌نژاد

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 592230
احمدی نژاد حالا هر که بوده باشد در مقابل احمدی نژاد سال ۸۴ قرار گرفته است. شاید هم پیشنهاد مناظره احمدی نژاد ۹۶ با احمدی نژاد ۸۴ مهم‌ترین منبع برای قیاس این دو چهره باشد. چهره‌ای که روزی جریان و محور انقلاب را امیدوار و حالا همان‌ها را از خود دور کرده است.
پیشنهاد جالب روزنامه اصولگرا به احمدی‌نژاد
به گزارش جهان نيوز،  روزنامه صبح نو در واکنش به اقدامات اخیر احمدی نژاد مطلبی را منتشر کرده است که در ادامه آن را می خوانید.

کدام احمدی نژاد؟ احمدی نژاد چطور احمدی نژاد شد؟ و کدام احمدی نژاد باقی ماند؟ پاسخ به این پرسش‌ها شاید جذاب باشد و از برخی معما‌های او رمزگشایی کند، اما نکته مهم‌تر این است که او فاصله زیادی با محصول گفتمان سوم تیر دارد، او حالا از نقش حامی قوه قضاییه به مهمترین منتقد این قوه تبدیل شده است؟ انتقاداتی که حالا مرزهایش جابجا شده و بیشتر شبیه به هجمه و حمله به دستگاه عدالت است.

تغییر رفتار آقای احمدی نژاد به حدی بوده که او در طول ۵ سال گذشته مهمترین دوستانش در دولت‌های نهم و دهم را نیز از دست داده است. صادق محصولی، نجار، کامران دانشجو، پرویز فتاح و ... از افرادی بودند که راه خود را از احمدی نژاد جدا و منتقد رفتار‌های جدید او شدند، رفتار‌هایی که به اعتقاد تحلیلگران سیاسی نشأت گرفته از توصیه‌های یار قارش آقای اسفندیار رحیم مشایی است.

فارغ از اینکه هم‌راستا و هم جهت بودن احمدی نژاد با مشایی چه هزینه و فایده‌ای برای او داشته است، این سؤال برای افکار عمومی مطرح شده است چرا رییس دولت‌های نهم و دهم که شعار عدالت را همیشه سرلوحه کار خود قرار می‌داد امروز نه تنها از عدالت به بهانه محاکمه دوستانش، فاصله زیادی گرفته بلکه به دستگاه قوه قضاییه که منجی و عامل عدالت در کشور است می‌تازد؟

حامیان احمدی نژاد امروز به این مساله باور دارند هرچه از دوران ریاست جمهوری او گذشت مشخص شد که احمدی نژاد تنها یک فرد است نه یک گفتمان. حالا که حامیان انقلابی احمدی نژاد ریزش کرده او کار‌هایی می‌کند که برخلاف مشی و روش خود بوده، روزی مهمترین حامی قوه قضاییه بوده، روزی مهمترین حامی آقای علی لاریجانی بوده و چندین مورد دیگر، اما به نظر می‌رسد او حالا نقش خود را عوض کرده و برعکس آن ویژگی‌های ابتدایی‌اش شده است.

اوج کج رفتاری‌ها و دوری از حلقه انقلاب احمدی‌نژاد، به بی توجهی او به نهی رهبرانقلاب در نیامدن به فضای انتخابات بود، اقدامی که منجر به از دست دادن اندک پایگاه اجتماعی‌اش شد. حالا او مانده و بقایی و مشایی، خودشان را یاران بهاری نامیده‌اند، اما رفتارشان در حمله به نهاد‌های انقلابی و قانونی هیچ تناسبی به معرفت بهاری ندارد.

کافی است برای آگاهی از تناقض شدید در رفتار‌های احمدی نژاد به برخی اظهارات او در سال‌های ابتدایی ریاست جمهوری و همچنین عملکردش در سال‌های پایانی ریاست جمهوری‌اش و دست کم به سخنانش پس از پایان دوران ریاستش بر دولت اشاره کرد.

اخیراً احمدی نژاد در دادگاه تجدید نظر بقایی حاضر شده و سخنان تندی را علیه قوه قضاییه و پاسخگو نبودن این قوه مطرح کرده بود، اما سؤال افکار عمومی اینجاست که مگر احمدی نژاد همانی نبود که در سال ۸۸ فضای آزادی در کشورمان را فراتر از مطلق توصیف کرد و گفت: «در ایران همه با هم دوست هستند وهیچ کس درباره رأی دیگری سوال نمی‌کند.» حالا چه شده که می‌گوید هرکی در ایران معترض می‌شود او را زندانی می‌کنند و جنازه‌اش راتحویل می‌دهند؟ آیا شنیدن این سخن از زبان کسی که ۸ سال سکان ریاست جمهوری کشور را بر عهده داشت، کمی عجیب به نظر نمی‌رسد؟

یا در مورد مشابه دیگری در دوران نخست ریاست جمهوری گفته بود: «در ایران کسی به خاطر سخن گفتن زندانی نیست.»، اما حالا ۳۶۰ درجه نظرش را تغییر داده و می‌گوید: «نمی‌شود هر کسی علیه شما صحبت کرد و کوچکترین سخنی گفت؛ را بیندازید زندان.»

تاریخ حضور احمدی نژاد بر مسند ریاست جمهوری او را طور دیگری نشان می‌دهد حتی در مواجهه با علی لاریجانی؛ او بر همین اساس ۹ سال پیش در چنین روزی، وقتی به مجلس هشتم آمده بود تا از آقای صادق محصولی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور دفاع کند از همیاری دولت و مجلس سخن گفت و در بخشی از سخنانش از آقای علی لاریجانی به عنوان «برادر عزیزم» یاد و پیش بینی کرد که هیچ گاه نیرو‌های انقلاب رودرروی هم قرار نخواهند گرفت.

جدا از نقد‌های جدی که برخی کارشناسان نسبت به رفتار علی لاریجانی در مجلس دارند، اما باید پرسید او در برابر لاریجانی‌ها از جمله رییس مجلس چه مواضعی می‌گیرد، مواضعی که گاه نمونه آن را شاید در افراد ضدانقلاب می‌توان مشاهده کرد. او این روز‌ها هم که روسای قوای مقننه و قضاییه را «برادران لاریجانی» خطاب می‎کند، بار دیگر به رویارویی با نیرو‌های انقلاب رو آورده است.

احمدی نژاد که روزی در سخنانی که انتقاد زیادی به آن نوع ادبیات وارد بود مخالفان خود را خس و خاشاک خطاب و خواستار بازداشت چهره‌های سرشناس رقیبانش شده بود، پس از چند سال در قم سخن دیگری به زبان آورد. او گفته بود من مخالف بازداشت‌ها بودم و حتی گفته بودم که این‌ها ۱۳ میلیون آدم هستند که باخانواده هایشان به ۲۰ میلیون نفر نیز می‌رسند!

احمدی نژاد حالا هر که بوده باشد در مقابل احمدی نژاد سال ۸۴ قرار گرفته است. شاید هم پیشنهاد مناظره احمدی نژاد ۹۶ با احمدی نژاد ۸۴ مهم‌ترین منبع برای قیاس این دو چهره باشد. چهره‌ای که روزی جریان و محور انقلاب را امیدوار و حالا همان‌ها را از خود دور کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هیچ کس غایت کار خود را نمی داند خدا همه را عاقبت به خیر وهدایت کند واز دام خناسان جن وانس در امان بدارد
Iran, Islamic Republic of
تو کشورهای دیگه مسئولین خطاکار، نادم و عذرخواهند اما اینجا مهاجم و طلبکار!
فقط یک قلم از خلافهای دولت پاک اینه: در وضعیتی که نصف ظرفیت دانشگاهها معمولا خالی می مونه، این به اصطلاح پاکان با استفاده از مقام و موقعیت خود، مجوز تاسیس یک دانشگاه جدید برای خودشون تصویب و آخرین روز مسئولیت بیست میلیارد تومن برای کمک به اون تصویب می کنن. در همون روز چند میلیارد تومن به موسسه ایرانیان خارج از کشور، چنذ میلیارد به موسسه ایران (موسسات خودی) و ... از بس این کارها براشون عادی شده بود، حتی روز آخرم نتونستن دست بردارن. حالام میگن همه چیز کاملا درست و قانونی بوده! ما پاک پاکیم!
طرفدارانش که در واقع اطرافیانش هستند رو اینجا ببینید. مظلوم نمایی و طلبکاری، تهمت و افترا، توهین و هتاکی... پس آقایون پاک و اخلاق مدار، شما و حامیانتون چه فرقی با اونا که ازشون بد میگید دارید. ضمنا راه راست مگر چقدر خرج برمی داره که شما همیشه ی خدا پول لازم بودید و عجیب که حتی دست نیاز دراز می کردید.
با این سرعتی که آلوده عشق قدرت و ثروت شدید، اگر خدای نکرده دوباره به قدرت می رسیدید دیگه همه راهها رو هم که یاد گرفته بودین...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه یک وجه مشترک احمدی نژاد و اصلاح طلبان این است که هر دو قوه قضائیه را می کوبند . گویا ثواب عظیم دارد یا نشانه روشنفکری می باشد !!!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ؛ جدای از بحث جناحی اگر یکبار و فقط برای یکبار گذرت به دادگاه و قوه قضاییه افتاده باشه خودت میشی یکی از منتقدان قوه قضاییه
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز گذرت تاحالا به قوه مجریه نیفتاده؟ آیا اوضاع گل و بلبل است
Iran, Islamic Republic of
قوربون شما اصولسوارها... مدعیان خشکه ممقدس معابها بودن ک برجام رو به تایید رسوندن.. مجلس نهم دست کیا بود؟! رییسش کی بود😂😂😂

ولایتی تو مناظره های ۹۲ نماینده کدوم حزب بود؟! همین آقا نبود مورد تمجید عمه هیلاری اصلاح طلبان تو کتاب انتخابهای سخت قرار گرفته؟!

رهبر عزیز به اونایی ک گفت جامعه رو پر نکنین از حرفهای سست و بی پایه، همون جماعت نصفشون اصولگرا بودن دوست عزیز..

شما اصولگراها بخاطر ادعای یدک کشیدن اسم انقلاب و امام و رهبر و راستی بودنتون خیلی به مردم بیش از دیگران بدهکارین...
جهان نیوز این پیامم میخوای ویرایش و حذف کنی.‌
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
فقط فرقش اینه که اصلاح طلبان با نیت تخریب و مغرضانه انتقاد می کنن ولی احمدی نژاد به حق و با نیت اصلاح کشور و نظام انتقاد میکنه و درد دل مردم را منعکس میکنه...
Iran, Islamic Republic of
می گن فرق کذاب با کاذب اینه که کذاب ، دروغ توی رگش جاری میشه ؛ دیگه نمی تونه دروغ نگه، حتی اگر قصدش راستگویی باشه .
باباجان! علی فرض محال که تاسیس دانشگاه ایرانیان خلاف، کمک دولتی بهش هم خلاف اندرخلاف. دیگه عالم و آدم بعد این همه تبلیغات فهمیدن که مبلغ کمک به دانشگاه ایرانیان 16 میلیارد تومن بوده؛ بیست میلیارد تومن از کجا اومده؟!!
Iran, Islamic Republic of
اولا که کذاب بودن ار صفات ممیزه جنابالو و اربابت هست. در ثانی سندش موجوده! مصوبه 20 میلیارد بوده و آقایون 16 میلیارد برداشت کردن و 4 میلیاردم طلبکار شدن!
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه رو دست قوه قضائیه هم زدی...
یک باید تو رو جمع کنه...
Iran, Islamic Republic of
حالا امثال بنده کذاب؛ ان شاءالله که جناب عالو و اربابانت کذاب نیستید.
1- سند را رو کن! اگه مصوبه داشته که یعنی "درست و قانونی بوده"!
2- 16 میلیاردی که برداشت کردن رو هم برگردوندند؛ چه رسد که بخوان 4 میلیارد هم طلبکار بشن!
Iran, Islamic Republic of
16 میلیارد تومان که پس داده شد حالا شما بگو چرا مهدی هاشمی 15 میلیون دلار رشوه دریافتی از استات اویل را پس نمی دهد ؟!
Iran, Islamic Republic of
برادر این اعداد ارقام از کجا اوردی؟دست از جیبت دربیار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اولا دیگه همه حتی شعبونعلی بی مخ هم میدونه که 16 میلیارد بوده، نه 20 میلیارد...
دوما اصلا اجرایی نشده...
سوما همه رئسای جمهور و مسئولین در زمان مسئولیتشان موسسه و دانشگاه تأسیس کردن و قانون این اجازه را داده... جهت اطلاعتون جدول شماره 17 بودجه رو نگاه بندازید که موسسات واسه چه اشخاصی است...
چهارما مصوبه هیئت دولت بوده و مصوبات هیأت دولت لازم الاجراست به بقایی که اجرای مصوبه را ابلاغ کرده چه...
پنجما اگه احمدی نژاد یک قرون خورده بود، با این جوی که علیه ش هست، بارها و بارها مجازات و اعدام شده بود...
ششما اگه احمدی نژاد پاک نبود، مثل بقیه دوستان پاکتون الان صاحب موسسه آنچنانی بود یا سایت آنچنانی داشت یا روزنامه زده بود و یا حزب تأسیس کرده بود و بابت هر کدومش هم از دولت بودجه میلیاردی میگرفت و همه چی هم آروم بود..
هفتما خدا انشالله حقیقت را بهتون نمایان کنه و شما را به راه راست هدایت کنه..
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز فراموش کردی اعلام کنی که اگر احمدی نژاد اهل هاپولیزاسیون بود، باهوشتر از آن سیدِ جدکمرزده بود و میتوانست بجای بنیاد باران ؛ بنیاد باد و باران چاق کند و به بهانه آن بیگانگانی مثل شیخ‌بشکه‌های سعودی را نیز تَلَکه کند.
علی
اگر خدا را در نظر بگیرید و مقایسه ای عادلانه و خارج از زد و بندهای سیاسی داشته باشید واقعا" می بینید که تنها و تنها دولتی که از هر نظر حامی اسلام و انقلاب و مردم و قشر ضعیف بود و از نظر اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و رفاء و پیشرفت علمی و تکنولوژی و هسته ای ومبارزه با فسادووو..... خط مقدم تلاش و کوشش و اقدام و عمل بود . شما این چند سال آقایان را ببینید چه دسته گلی به سر مردم کشیده اند گرانی .ارز - رکود .تضعیف پول ملی . تحقیر شأن و حکمت ایرانی ووو...در زمان احمدی نژاد چقدر جاده - پل - مسکن - پیشرفت علمی - شغل و امید به زندگی ووو.... بود حالا چی .گفتند آب خوردن با برجام است چی شد آمریکا که بیشتر از قبل می تازد و تحقیر می کند . در دو سال آخر دولت دهم توطعه دشمنان خارجی و داخلی برای به زانو در آوردن دولتی که بباهر دوی آنان مبارزه می کرد موجب شد که مشکلات بوجود آید و گر نه همین الان کار مثبتی در کشور صورت نگرفته غیر ازفساد اقتصادی . اختلاسهای میلیاردی .فساد اجتماعی و فرهنگی که همه مسئولان از آن غافلند و همه چیز را گل و بلبل می بینند و تما م کارهای این دولت علی رغم میل باطنی ادامه پروژه های راه گشای دولت قبل است. در پایان آخرت خودتان را برای دنیای سیاسی و مادی دیگران حراج نکنید . موفق باشید.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ما هم به دولت فعلی انتقادات زیادی داریم و برجام را بزرگترین ... می دانیم و چهار سال اول دولت احمدی نژاد را هم منشاء خدمات بی نظیری می دانیم ولی احمدی نژادِ امروز را قبول نداریم همچنانکه دولت روحانی را قبول نداریم دو بار هم به احمدی نژاد رای دادیم و برایش تبلیغات زیادی کردیم به روحانی هم هرگز رای ندادیم
Iran, Islamic Republic of
اقای علی یا خودت را بخواب زدی یا برایت قبول حقیقت تلخ است اقای احمدی نژاد با فضای بازی که از دولت قبل از ایشان در مجامع بین المالی برای ایران فراهم شده بود با فروش نفت بسیار و بالا رفتن قیمت حامل های انرژِ ی در دنیا توانست پولهای بسیاری را جذب کشور کند ولی با بی تدبیری و پپولیسم بازی همه انها را به باد فنا داد از طرز اجرای مسکن مهر گرفته تا کمک بلاعوض به کشورهای عراق و لبنان تا کمک به کشورهای مریکای جنوبی تا اجرای طرح اشتباه پول نقدی دادند به مردم با گران کردند پول اب و برق و بنزین و غیره و با مطرح کردند ایده های پوچ کشور را به مرز سقوط کشاند بله به جیب شما 50 هزار تومان میداد ولی از چیب دیگر شما 100 هزار تومان ارداشت میکرد باور نداری قبض های منزل خود را مقایسه کن در بازده یکساله
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
پوپولیسم دولت فعلی و بی عرضگی اش در اداره امور سرآمد همه دولت هاست احمدی نژاد خیلی خدمت کرد به مردم گرچه رفتار فعلی او را قبول نداریم
Iran, Islamic Republic of
به باد فنا نداد بلکه هزینه مردم مستضعف کرد که پذیرشش برای شما سنگین است و شما مستضعفان و هزینه برای آنان را باد فنا می دانید در صورتی که بباد فنا یعنی کرباسچی ها جزایری ها فریدون ها جهانگیری ها اشرافی گری رانت خواری حقوق نجومی بگیری غارت بیتالمال غارت صندوق فرهنگیان...
Iran, Islamic Republic of
کمک 50 ساله به عراق بدون سود ازل وبخشش پول به لبنان بدون برگشت بول کمک های هنگفت مالی به دولتهای امریکای جنوبی را شما جه میگویید
Iran, Islamic Republic of
ما میگوییم تبلیغات برای ایران.همین چیزی که امروز رهبری در سخنانشان فرمودند.منظورتان از لبنان کمک به حزب الله است که در جنگ 33روزه کمر اسرائیل راشکست.یا کمک به این که در عراق یک حکومت نزدیک به شیعیان سرکار بیاید.اینها چنگ نرم واقعی با امریکا بود نه شعار هایی که امروزه زیاد می شنویم
Iran, Islamic Republic of
میگوئیم اینقدر کذب نگو ؛ بجز گناه چی گیرت میاد؟؟؟!!!!!!!!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اولا طبق آمار شرکت ملی نفت، متوسط قیمت نفت در دولت روحانی اول روحانی با متوسط قیمت نفت در دولت احمدی نژاد تقریبا برابر است...
دوما یادتون رفته از سال 89 به بعد کشور با بدترین تحریم ها در تاریخ جمهوری اسلامی مواجه بود و فروش نفت و بازگشت پول به کشور در بدتری شرایط ممکن بود...
سوما الان که دولتی ها ادعا دارن از وقتی برجام اجرایی شده، هم پول های بلوکه شده ایران در آمریکا طی سه تا چهار قسط برگشته به ایران و هم با فروش نفت، و هماهنگی بانک های جهانی فرت و فرت دلار به کشور وارد میشه و مشکل انتقال پول ندارن... پس پول نداریم و یارانه ها رو نمی تونیم بدیم و عزادار پرداخت یارانه ها هستیم و این خزئبلات چیه که دولتی ها سرهم میکنن...
چهارما هیچ وقت سالهای 84 تا 92 را فراموش نمی کنیم که هر روز شاهد افتتاح پروژه های عظیم فناوری و علمی و صنعتی و پیشرفت های هسته ای و بیوتکنولوژی و سلول های بنیادی و هوافضا و نفت و پتروشیمی و ... بودیم. پس پول به باد فنا نرفت. انصاف داشته باش.
پنجما اگه حمایت از مستضعفان و فقرا و تقسیم پول کشور به صورت عادلانه در تمام کشور و دادن یارانه و سفر استانی و در بین مردم بودن و کاهش شکاف طبقاتی و دسترسی راحت تر مردم به مسئولین و این دست اقدامات مردمی و خداپسند، پوپولیسمه، پس توصیه های قرآنی و نهج البلاغه و رفتار امامان و سفارشاتشون چه جایگاهی داره و آیا پوپولیسم خواندن این خدمات توهین به آنها و قدرنشناسی مسئولین وقت نیست؟
ششما اگه به قول در آن مقطع 50 میدادن و 100 می گرفتن، الان با گران شدن چندین باره برق و آب و گاز و بنزین و نان، هیچ اضافه نکردن اما چند برابر 100 تومتن ازمون میگیرن...
Iran, Islamic Republic of
فروش نفت با قیمت بالا نتیجه غنی سازی 20 درصدی و مقاومت در مقابل استکبار بود و گرنه در دولت های کارگزاران و اصلاحات قیمت نفت ارزان بود و بعد از برجام هم بسیار کاهش یافت .
علی
Iran, Islamic Republic of
7 تا از خدمات بی نظیر احمدی نژاد را نام ببرید.
قهر و خانه نشینی 11 روزه- سرپیچی از فرمان مقام معظم رهبری در عدم شرکت در انتخابات- سرپیچی از فرمان رهبری در عدم انتصاب مشایی به معاونت اولی- کاغذ پاره خواندن قظطنامه های شورای امنیت سازمان ملل
Iran, Islamic Republic of
حج علی جان.ت الان بگو چندتا از مسئولین ما التزام غیر حرفی به رهبر دارن.!؟

خب اگه داشتن ک اوضاع مملکت این نمیشد ک مرد حسابی..😂
Iran, Islamic Republic of
برادر علی میشه تاریخ اون ۱۱روز خانه نشینی رو بگی؟
Iran, Islamic Republic of
مسکن مهر.پیشرفتهای هوا فضا .که در دولت فعلی تعطیل شد.هسته ای.یارانه ها.پیشرفت در نانو.بهترین رتبه رشد علمی در طول تاریخ ایران.بهترین رتبه اقتصادی از نظر بانک جهانی.از همه مهمتر این که به مردم فرصت مطالبه گری داد همین که در این دولت حتی وقتی نخبگان هم حرفی می زند با بی سواد وانواع اقسام توهینها با انها رفتار می شود چه برسد به مردم.
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
لطفا منصفانه قضاوت کنید!
یارانه ها
صندوق کارآفرینی و ازدواج و مسکن مهر امام رضا
وام ازدواج آسان
سهام عدالت
مسکن مهر
عمران و آبادانی و پیشرفت
سهمیه بندی بنزین و قطع دست دلالان و قاچاقچیان و واردکننده های بنزین
مصونیت کشور در برابر شدیدترین تحریم ها با سر به سر شدن تولید و مصرف بنزین
ساخت سالن ورزشی و اماکن تفریحی ورزشی متعدد در شهرها و روستاهای کمتر برخوردار
پیشرفت های کم نظیر در حوزه های هوافضا، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، هسته ای، سلول های بنیادی، حمل و نقل، و ...
جایگاه به سابقه یازدهمی ایران در جهان از نظر موسسه های بین المللی به لحاظ سرعت علمی
و بسیاری از خدمات ریز و درشت دیگر که هر کدوم از موارد بالا رو دوست داشتید، به صورت مصداقی و مستند براتون تشریح می کنم...
Iran, Islamic Republic of
خدمت علی آقا عارضم :
1- خانه نشینی کذایی یازده روز نبود؛ این رقم یازده جزو اعداد مورد علایق ماسون هاست . پیشنهاد می کنم فقط واژه خانه نشینی رو بکار ببریید .
2- خانه نشینی قهر نبود ؛ به تصریح مقام معظم رهبری در همان ایام ، حرف بی پایه و اساس و ساخته دست دشمنان است و خودی ها نبایدبهش دامن بزنند . دیگر خود دانید ، اگر واقعا نسبت به فرمایشات معظم له تعهد دارید!
3- درباره عدم شرکت در انتخابات 96 حضرت آقا امر و نهی نکردند، فرمان ندادند ؛ روی این هم که توصیه شان امر و نهی و دستور نیست، تاکید ویژه کردند.
4- رهبرفرمان ندادند که مشایی به معاونت اولی منصوب نشود .بلکه مدتی بعد از انتصاب به دلایلی که ممکن است بعدها پشت پرده اش - مانند پشت پرده عدم پیروزی در جنگ صفین - روشن شود، طی نامه ای خصوصی دستور دادند این انتصاب کان لم یکن شود . چهارپنج روز بعد مشایی استعفانامه اش را به احمدی نژاد داد و احمدی نژاد هم در نامه ای به محضر حضرت آقا اعلام کرد که امر ایشان طبق اصل 57 قانون اساسی (ولایت مطلقه فقیه) به اجرا درآمده است.
5- قطعنامه هی شورای امنیت سازمان ملل کاغذپاره هستند، به دلیل آن که امام خمینی رحمةالله علیه آنها را کاغذپاره دانسته اند؛ به شرط آن که داخلی ها برای کم کردن روی رقیب آنها را تا حد آیات قران مقدس جلوه ندهند وشیطان بزر گ را کدخدا نپندارند.
Iran, Islamic Republic of
مطالبتان را اکثرش را قبول دارم جز آن که دو سال آخر فقط توطئه خارجی و داخلی نبود بلکه خود ایشان و تغییر رویه و فکر ایشان نیز موثر بود. البته از نظر بنده ایشان از ابتدای دوره دوم متفاوت شد. اما دوره اول ماندنی و تاریخی شد چون با کسی روبرو بودیم که دنبال احیای شعارهای انقلاب و امام راحل و تبعیت از رهبری بود.
seed
Iran, Islamic Republic of
دور دوم عوامل هاشمی دیدن اگر مثل دور اول موفق شود دیگر هیچ شانسی برای به قدرت رسیدن ندارند.اغتشاشات سال 88لطمه بزرگی به اقتصاد ایران زد.خود احمدی نزاد هم متاسفانه وارد بازی انها شد یا دقیقتر بگویم بازی خورد نمی دانست بهترین دوستش خدمت به مردم است نباید وارد تنشهای سیاسی بی فایده می شد...
Iran, Islamic Republic of
البته نظر شما محترم است ، اما رهبر معظم انقلاب درپایان دوره دوم هم همچنان ایشان و دولتش را "دنبال احیای شعارهای انقلاب و امام" معرفی کردند .(دیدار کابینه دهم در هفته دولت سال 91 و نیز دیدار پایانی در نیمه مرداد 92 را ملاحظه بفرمایید) . این ، علاوه بر تمجید از خدمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر و دنبال امتیازات مادی نبودن است که حضرت آقا در دیدارهای مذکور مورد اشاره قرار دادند.
سید
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم .
این دوستان جهان به هیچ صراطی مستقیم نیستند.!!!
آخه اگه به استدلال دوستان باشه که (( اگه دوستان و یاران قدیمت در دولت ازت فاصله گرفتند پس تو مشکل داری)) پس بدون قیاس شخصیت و(نعوذوا بالله ) درباره ی حضرت علی هم که دوستان سابقش در دوره ی حیات پیامبرپس از ارتحال پیامبر ازش فاصله گرفتند جز انگشت شمار چه باید گفت؟ آیا باید گفت ان اکثریت درست میگفتند ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
تفاوت حامیان 84 و 88 احمدینژاد با پوپولیسم اصلاحطلبی این است که همیشه بدنبال حق بوده و با کسی عقد قرارداد حمایت دائمی نبسته و به محض کج راه رفتن مسئولین راهشون رو از اونها جدا می کنند نمونه ان هاشمی رفسنجانی بود و حال احمدی نژاد ولی در مقابل اصلاحطلبی صبر میکند هرجا خیانت یا چرکی میبیند جذب ان می شود نمونه ان موسوی منتظری هاشمی و به شما قول میدهم همین روزها به حمایت از احمدی نژاد بپردازند
سالار
Iran, Islamic Republic of
نظرتان مورد احترام ولی اولا جنس فرد مورد نظر رو مد نظر قرار دهید و دوما ببینید در پازل چه کسانی دارید بازی می کنی...
حقگو
Iran, Islamic Republic of
در گذر زمان با توجه به عوض شدن شرایط، موضوعات حاکم هم ثابت نمانده و دچار تغییر می شوند. مشابه آیات قرآن که بسته به شرایط برخی آیات نسخ می شوند لذا برقراری مناظره بین نظرات یک شخص واحد در شرایط متفاوت از اساس باطل است به قول ظریفی "حرف نامرد یکی است"
Iran, Islamic Republic of
چه لذتی داره وقتی می بینم حتی یک روز هم نمی توانید بدون تیتر از احمدی نژاد زندگی را بگذرانید..
نام و راهت همیشه ادامه پاینده می ماند ای دلاور روزهای بارش سنگ..
آیینه بمان
Iran, Islamic Republic of
اینکه اطرافیان احمدی نژاد بیان اینجا کامنت بنویسن و با وی پی ان به تعداد زیاد مثبت و منفي بذارن تعجب نداره، چون بخاطر منافع و مطامع خودشونه. اما بعیده کسی مونده باشه که بدون هیچ چشمداشت دنیوی هنوز ایشونو یک آدم صادق و خالص بشناسه. به هر حال ماهیت افراد دیر یا زود آشکار میشه. آقای احمدی نژاد هر چقدر مخالفاشو دیو معرفی کنه، دیگه غیرممکنه یتونه خودشو به عنوان فرشته نجات به ملت قالب کنه
حسن
Iran, Islamic Republic of
چپ، راست، کارگزار، اسرائیل، آمریکا و ایادی استکبار بر علیه احمدی نژاد!
حالا شما بفرمائید صادق و خالص کیه؟
امیدوارم هرچه زودتر ماهیت افراد مشخص بشه تا از خواب زمستانی بیدار بشید! البته اینطور که پیداست شما خواب نیستید، خودتان رو به خواب زدید!!
به نظر شما کسانی که با دشمنان شماره 1 مردم ایران یعنی سران رژیم کودک کش اسرائیل و استکبار جهانی و وهابیت خبیس بر علیه احمدی نژاد همصدا می شوند، دیو نیستند؟!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
صادق و خالص کسانی هستند که چشم و گوششان به اوامر رهبر است نه اصلاح طلبان نه چپ نه راست نه احمدی نژاد نه دولت اعتدال
Iran, Islamic Republic of
ایشان بزرگترین خدمت گذار به اسراییل بودند و راه های بسیار دشوار ان رژیم را با زنده کردند هولکاست هموار کردند انها خوب بلد هستن از سیاستمدارانی که اعادی سیاست مداری را در می اورند سواری بگیرند از ایشان بد تعریف میکنند تا طرفداران داخلی ایشان را خوشحال کنند که به به چه ادم ضد اسراییلی هستند ایشان و از پس پرده به اهدافشان نزدیکتر میشوند .
Iran, Islamic Republic of
واقعا از هیچ چیز خبر نداری و اظهار نظر می کنی احمدی نژاد هولوکاست را زیر سوال برد و اسرائیل را به چالش کشید . شما تو کدوم قهوه خونه این چرندیات را شنیده ای که ایشون به اسرائیل خدمت کرد
Iran, Islamic Republic of
تو قهوه خونه بابات !
Iran, Islamic Republic of
به چالش کشید قشنگ ترین جوکی ی که میشد شنید بود
Iran, Islamic Republic of
مطمئن شدم علاوه برسواد عقل هم نداری خب حکمت خدا بوده به شما عقل نداده
Iran, Islamic Republic of
وقتی تحقیق در مورد افسانه هلوکاست در اروپا و امریکا ممنوع است مطرح کردن این قضیه به معنای به چالش کشیدن آن است .
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
دیگه دوست و دشمن احمدی نژاد به این اذعان دارند که احمدی نژاد با مطرح کردن موضوع هولوکاست رژیم اسرائیل را منزوی و دچار چالش بزرگی کرد تا جایی که تحقیق در خصوص هولوکاست در سر تا سر دنیا، ممنوع شد و در نطفه خفه میشد و در هیچ ژورنالی تأیید نمیشد....
مقلد رهبری
Iran, Islamic Republic of
چشم وگوش به رهبری!
یعنی عقل و منطق را در پذیرش حرف حق تعطیل کنیم؟!
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
لطفا نام خود را مقلد رهبری نگذار که این حرفت توهین به رهبری است دوست داری حرف بنده را کج تفسیر کنی . آزاد هستی .کی گفت عقل و منطق را تعطیل کن
حسین
Netherlands
هاشمی عزیز ، یار قرآن سلام علیکم: در تائید نظر جنابعالی ، من و شما و شاید همه امت و بسیاری از ملت رهبری را بر اساس خدمات هفتاد ساله ایشان با عقل و منطق انتخاب کرده ایم. استفاده از نعمت عقل از خصوصیات دین و مذهب ماست.
قرآن یاور شما باد
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم ‌. متشکرم جناب حسین آقا از لطفتان به این بنده حقیر .بعضی ها اسمی غلط انداز بالای کامنت می نویسند تا مثبت هایشان بالا برود متاسفانه بعضی از دوستان هم بدون خواندن کامل کامنت مثبت یا منفی می دهند.اشخاصی که خود سراسر وجودشان جهل و تعصب است و نقش عقل در قضاوتهای ایشان بسیار ضعیف است طرف مقابل را به عقل و منطق فرا می خوانند . از یک جهت باید گفت اینها چقدر خیر خواه و اهل ایثار هستند که آنچه را خود ندارند برای دیگران می خواهند جمله ای معروف شنیده ام نمی دانم از کیست .می گوید خیلی ها از خدا گله دارند که چرا به من ثروت یا زیبایی و ...ندادی و به دیگران دادی ولی هیچ کس در مورد عقل این گله را از خدا ندارد!!!
Iran, Islamic Republic of
مگرخدای ناکرده رهبرمعظم انقلاب و نایب امام زمان ، بدون فکر و اندیشه و مشورت حرفی میزنند؟!!!
البته در تمامی دوران ؛ پیامبران ، امامان معصوم(ع) و مراجع عظام با چنین افراد بی معرفتی مواجه بوده اند
افرادی که جایگاه ولی الهی را نشناختند و به بیراهه رفتند
Iran, Islamic Republic of
مهم واساس خواسته اکثریت مردم است نه شخص دیگر
Iran, Islamic Republic of
خب پس کی خوبه این وسط😂😂
Iran, Islamic Republic of
اگر شیمون پرز گفته "باید کاری کنیم که نام احمدی نژاد تبدیل به ننگ شود" اون زمان نمیدونسته که بنده خدا احمدی خودش زحمت اینکارو خواهد کشید.
Iran, Islamic Republic of
معاویه می گفت : علی باعث مرگ عمار شد، چون او را به جنگ با من آورد!!
Iran, Islamic Republic of
راه آزادگی و شجاعت داشتن در مقابل فاسدان و مبارزه با آنها راهیست جاودانه و همیشگی مهم اینست که امثال شما روزی متوجه می شوید که دیگر به خواب ابدی فرو رفته اید پس در جهل خود بمانید تا صبح دولتتان بدمد!!!
حسین
Netherlands
احتراما ، چه حمله به فرد وچه دفاع از دیگری ما (امت و ملت) را بجائی نمی رساند. باید از حق دفاع کرد.
قضاوت در مورد نیت دیگر انسانها درمحدوده توانائی های ما انسانها نیست . این حقیر دوبار به آقای احمدی نژاد رای دادم . اما دیگر رای نخواهم داد ، چون افراد لایق بتعداد کافی در میهن اسلامی هستند. بعلاوه بزرگترین اعتراض این ننگ روزگار به رئیس جمهور سابق عدم درک اولویتهاست، اولویت کشور و تاریخ کشور اسلامی در مقابل دوستان حتی صادق( در صداقت دوستان همین بس که در آن شرایط تصمیم گیری بین دوستان و مملکت اسلامی ، خود این دوستان و مشاوران می باید بنفع امت و اجتناب از درگیر عقب می رفتند).
در مورد نتایج و طرحهای دولت نهم و دهم (بعنوان یک رای) همه گونه رضایت دارم و از ایشان ممنونم.
در مورد مسئولین دیگر سه قوه در گذشته و حال از "میزان" استفاده کنیم. آیا بازگشائی فتنه خانه صحیح بود؟ اگر نبود رئیس مجلس اعتراف کند و سیاست های اصلاح آن اشتباه را اعلام کند(متوجه هستید که دیروز سه کشور در سازمان ملل پیش نویس قطعنامه بر علیه ما تهیه کرده اند). ربا که همه جا را گرفته رسای قوا چه کرده و چه می کنند ، اگر مسلمان نیستیم که اعلام کنند ، شتر سواری که دولا دولا نمیشه و همیشه یکعده سطحی نگر های مخالف اسلام هستند که از اینها حمایت کنند. اسلام و ربا ، اسلام و فساد ، اسلام و دروغ ، اسلام و مردم فریبیی ، اسلام و توجیح وسیله!!!!
با توکل به خدای متعال این بحران هم خواهد گذشت و روسیاهی به ....
حسین
Netherlands
در این لحظه چهار دوست به این نظر منفی داده اند. که توجه این دوستان موجب افتخار است اما جهت ارشاد این روح سرگردان بفرمائید که چرا و با کدام قسمت موافق نیستید. چون ، برای حفظ ظاهر هم که شده ، نمی توان در هیچ دین ، آئین ، فلسفه یا ایدولوژی نمونه یافت که نباید از حق دفاع کرد.
یا علی مددی و التماس دعا
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام بر شما حسین آقا که گفتارتان متین و منطقی و از سر درد و دلسوزی و تجربه می باشد
Iran, Islamic Republic of
برای انکه اینان هیچ راهکاری برای از بین بردن ربا و فساد و دروغ در کشور ندارند اگر داشتند تا بحال انرا پیاده میکردند
روح اله
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز!
واقعا تا این اندازه کوته فکر هستید که مردم عاشق دکتر احمدی نژاد را نمی بینید و فکر می کنید اطرافیان دکتر میاند توی سایت شما پیام می ذارن؟!!!

دکتر زاکانی را عاقل تر از این حرفها می دانستم!
حسین
Netherlands
برادر عزیزم قربان صاحب اسمت، به احتمال قوی شما طرفدار ایشان هستید و پیام هم گذاشید این بنده خدا هم طرفدار سیاستهای اجرائی بی نظیر ایشانم و پیام مرا هم می بینید.
جسارتا عرض می کنم که این بی دقتی ها از اعتبار میگاهد.
یا حق و التماس دعا
حیدر
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز!

اگر صداقت داری (که نداری) بیا و تهمت هایی که شما رسانه های اصولچرا در سالهای 90 به بعد علیه دکتر احمدی نژاد زدید (مثل ادعای رمالی و فساد 3 هزار میلیارد و ....) را یکبار دیگه باز نشر کنین و با اسناد موجود تطبیق بدهین!

اگر این اسناد اون تهمت ها را تایید می کرد که هیچ وگرنه از محضر ملت ایران عذرخواهی کنین...
Iran, Islamic Republic of
کسانی که خود را اصولگرا و ولایت مدار می نامید اگر انصاف داشته باشید به سخنان رهبری گوش بدید در جمع مردم آذربایجان
واز برچسب زدن ضد نظام و رهبری به منقدین وضع موجود از جمله دکتراحمدی نژاد خودداری نمایید اگر شما واقعا دوستدار نظام و انقلاب وپاسدار خون شهدا هستید جلوتر از رهبر حرکت نکنید و برای پیشبرد اهداف شخصی خود برای این نظام بیش از این دشمن تراشی نکنید مردم ما حیا دارند به خدمتگزاران واقعی خود عشق می ورزند و آنها خدمتگزار و خائن را از یکدیگر خوب تشخیص میدهند .
Iran, Islamic Republic of
اگه احمدی نژاد میتونه این همه آدم بسیج کنه که کامنتهای سایت شما اکثریت با او باشند خوب شما هم برید آدم بیارید اتفاقا همین نشون میده که اکثریت جامعه ایران طرفدار احمدی نژاد هستند و بزودی بساط بانهای شما را جمع خواهند کرد
یاور استاد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از سال 84 با حمایت های بدون چشم داشت یک عده مخلص و بی جیره و مواجب که جز از سر اخلاص و دغدغه مندی کاری را انجام نمیدادند، رئیس جمهور منتخب شد و الان هم جنس کسایی که کامنت می گذارند از همان انسان های باشرف و مخلص و دردمند آن زمان است و احمدی نژاد مبری از اینگونه تهمت ها و افتراهاست...
ایرانی
United States
تو خوبی!!
Iran, Islamic Republic of
ایرانی عزیز اشتباهی منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
حتما تو صادق و پاکی😂😂

ن عزیزم مردم ی چیزایی دیدن از خدمات این بابا ک هیچمسئولی تاحالا واسشون انجام نداده..

بعدشم مردم سال ۲۰۱۸حرفهای خرافاتی مثله جن گیری و رمالی و از این چرت و پرتا باورشون نمیشه😂😂
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یکی از این مردم مستضعف، هرجا که باشم ار دکتر احمدی نژاد حمایت می کنم.... بترکه چشم حسود
سعید
Iran, Islamic Republic of
زاکانی حیا کن ..... احمدی را رها کن

این نون خوردن نداره که هر روز بر علیه خادم ملت تیتر بزنی
حالا هرچی دوست داری نقطه بزار
مدافع حق
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از مردم کشورمان هستند که بدون چشم داشت از حق دفاع می کنند و حتی حاضرند پای حق و مظلوم هزینه هم بدهند. خودتان را فقط نبینید...
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد
اصغر
Iran, Islamic Republic of
این روزنامه ویاهرروزنامه اصول نمای دیگری به جای حرافی یکطرفه اورادعوت به دفترروزنامه خودشان کنندوطی یک مصاحبه علت رابدون موضع گیری بررسی کنند
Iran, Islamic Republic of
این اتفاق محال است بیفتد چون کشور ما کشور شفافی نیست و اگر یک خبر نگار اکاه و سمج ایشان را سوال پیچ کند ایشان به بن بست میرسند
پاک و بی باک
Iran, Islamic Republic of
خبرنگار که هیچ، اینا در جریان انتخابات امسال از ترس احمدی نژاد، مناظرات رو غیر زنده تصویب کردن، همین که صالاحیت این مرد محبوب تأیید نشد، دوباره جلسه گذاشتن و زنده بودن مناظرات رو تصویب کردن و کلی هم بابتش پز دادن...
اونوقت یک خبرنگار بیا ایشون رو به بن بست بکشونه؟!!!
مثل اینکه دانشگاه کلمبیا یا دانشگاه امیرکبیر خودمون رو یادت رفته یا در جریانش نیستی...
Iran, Islamic Republic of
یار غار صحیح است جهان جون
Iran, Islamic Republic of
تقصیر نداره داشته دیکته می نوشته عجله داشته. اون یکی سایت ها که همین دیکته رو منتشر کردن درست نوشتن
حیف. خودش رو نابود کرد.
اجرای عدالت
Iran, Islamic Republic of
برای دین، برای اجرای عدالت باید تلاش کنید، خون دل بخورید، مو سفید کنید
به خاطر همین عدالت مولا علی مجبور شد با سه دسته بجنگد
ناکثین (اصحاب جمل مدعیان دین ولی سهم خواهان قهار دارای سابقه انقلابی)
قاسطین (معاویه مسلکان. دنیاپرستان بی دین که به فکر عیش و نویش بودند)
مارقین (اصحاب نهروان. زاهدان خشکه مذهب که باعث به وجود آمدن آن حکمیت در صفین شدند)
دفاع از دین خون می خواهد، عرق جبین و خیلی وقت ها اعصاب خرد شده می خواهد
با راحت طلبی و آسایش و بی خاصیتی اتفاقی نمی افتد
کدام اصول سوار و افسادطلب در این حد تا به حال برای تحقق عدالت هزینه پرداخت کرده است؟
پس خودش رو نابود نکرد... کسای دیگه رو داره نابود میکنه و از خودش داره هزینه میده...
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد با دفاع از بقایی انگار از خودش دفاع کرده. چون اینها هر کار کرده اند با هم بوده و بقایی گفته من بدون اجازه احمدی نژاد آب هم تخورده ام
Iran, Islamic Republic of
اين حلقه سه نفره بايد هم از يكديگر دفاع كنن. چرا كه اسرار مشترك زيادي با هم داشته اند
علی
Iran, Islamic Republic of
قطعا احمدی نژاد امروز خیلی متفاوت با احمدی نژاد 84 هست
البته نه از نظر باور ها و اهداف
بلکه از نظر اشراف و اطلاعات کامل تر از وضعیت کشور
و اقدامات امروز او متاثر از نزدیکی به قاطبه ی مردم و درک عمق فاصله بین حاکمیت و مردم و همچنین شدت رنج و درد مردم از مدعیان
علی
Iran, Islamic Republic of
خیلی از ممنون از نظرتون کاملاً موافق شما هستم
Iran, Islamic Republic of
بزک نمیر بهار میاد خربزه باخیار میاد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً یک گفتمان است آن هم از نوع عمیق و ریشه دار ،
خیال نکنید تنها یک شخص است !
خیانت می کند هر که تقابل را دامن می زند .
او واقعاً مظلوم واقع شده است.
بترسیم از آه مظلوم.
Iran, Islamic Republic of
بیش از هفتاد درصد مردم ایران حامی احمدی نژاد هستند وکسانی که بخواهند جلوی او بایستند ملت نابودشان خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
به به ؛ روزنامه اصولگرا!
نوشته : "احمدی نژاد که روزی در سخنانی که انتقاد زیادی به آن نوع ادبیات وارد بود مخالفان خود را خس و خاشاک خطاب و خواستار بازداشت چهره‌های سرشناس رقیبانش شده بود، ..."
حالا داره معلوم میشه چرا میرحسین موسوی شعار خودش رو مقابله دروغ قرار داده بود . بنده خدا به جماعت اصولگرا نگاه کرده، دیده دروغ براشون نقل و نباته، بعد دیده دارن علی الظاهر از احمدی نژاد حمایت می کنند، پیش خودش صغرا و کبرا چیده و نتیجه گرفته که احمدی نژاد دروغ می گه!
احمدی نژاد مخالفان خود راخس و خاشاک خطاب کرده؟!
احمدی نژاد خواستار بازداشت چهره های سرشناس رقیبانش شده بود؟!
الهی شکرت!
هر روز که می گذره چهره جدیدتری از اصولگرایی حزبی رو فاش می کنی
ای جماعت اصولگرا! با همین فرمون برید جلو؛ عالیه!!
Iran, Islamic Republic of
۱۰۰ روزه مشکلاتو حل میکنم...
19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
چند نکته
1-حتی صدا و سیما هم آن بخش از سخنرانی احمدی نژاد را پخش کرد که ثابت می کرد منظور از خس و خاشاک دشمنان نظام بود.
2-بارها از لسان و قلم اصولگرایان در این سالها موضوع امنیتی شدن دولت و فضا را شنیده ایم حالا حرف احمدی نژاد در با توجه به تفاوت فضای سالهای 88 و 96 قابل توجیه است.
و دو سوال
1-آیا آقای لاریجانی سال 86 همان لاریجانی سال 96 است؟
2-آیا این مقاله را واقعا یک اصولگرا نوشته؟
Iran, Islamic Republic of
19 عزیزم
درباره بند 2 نظرت عارضم : احمدی نژاد درهمان سال 88 هم مکرر در مصاحبه ها اعلام کرده بود راضی به زندانی بودن هیچکس نیست . و اساسا اگر رصد کنی ، یکی از گیر و گورهای اصولگریان این است که می گویند چرا لفظ فتنه را بکار نبرده ؛ یخ این حرف نگرفت ، حالا رفته اند سراغ این که : قبلا می گفت مخالفانم را بگیرید!
سلام
Iran, Islamic Republic of
سلام
همه مطلب را خواندم اما پیشنهادی در ان ندیدم.
شماها اصرار دارید این اونی نبود که ما همه چیزمانرا به پایش ریختیم .ولی چه باور کنید وچه نه ،احمدی نژاد 84همان احمدی نژاد 96است .در سال 84رقیبش را مرحوم هاشمی می دانست وهرچه که خواست کرد وگفت وشما فقط لبخند زدید.در 88رقیبش موسوی وکروبی بودند وکرد آنچه را که نباید می کرد!وحالا رقیبش کسان دیگری هستند که بی محابا بر آنها می تازد تا فردا رقیبش که باشد ...
مجید
Iran, Islamic Republic of
بابا چه رویی دارن بعضیا! حدود 30 سال مملکت تو مشتشون بوده نتیجه اینه که می بینیم! حالا یه عده ام سرشون رو تو برف کردن!
تازه او 8 سال هم بیش از نیمی از کرسی های حاکمیتی در اشغال مخالفان دولت بود!
این شما هستید که اصرار بر رویه تکراری و غلط دارید!
Iran, Islamic Republic of
مجید جان ، یکبار هم که شده بدون جانبداری حزبی و سیاسی و بصورت بی طرفانه به این فکر نکن که دولتها چه کرده اند یا چه نکرده اند نقاط ضعف و قوتش را در یک صفحه بنویس آنوقت متوجه میشی که ریشه مشکلات کجاست
598
Iran, Islamic Republic of
همين پيشنهاد را لطفا در مورد خود نيز اجرا نماييد فقط با يك شرط لازم و ان هم اينكه نقاط قوت وضعف از ديدگاه و گفتمان انقلاب اسلامي و منافع ملي. نه منافع حزبي و ديدگاه ليبراليسم و نه بر اساس پروپاگانداي استكبار و دنباله هاي داخلي بد تر از منافقين آنها.
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
باهات موافقم اما قطعا روسیاهی برای کسانی ست که حدود 30 سال کشور دستشون بوده و در حد و اندازه ایران کاری انجام ندادن و دنبال منافع خودشون بودن و الان هم هستند...
رضا
Iran, Islamic Republic of
کاش واقعاً همه چیزمان را پایش می ریختیم تا امروز شاهد این فضاحت نباشیم!
کاش فریب بی بی سی و صدای آمریکا ورادیو اسرائیل، شرق و ابتکار و کیهان و.. را نمی خوردیم.
جمال
Iran, Islamic Republic of
تاکید امام خمینی(ره): آن روزی را که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت، آن‌ها باید فحش دهند و ما هم باید محکم کارمان را انجام دهیم. امروز کاملاً واضح است که آمریکا به کیا فحش می ده و از کیا حمایت می کنه!
درود بر دلاور مرد خستگی ناپذیر دکتر احمدی نژاد
کسی که صنعت هسته ای، هوا و فضا، نانو، رباتیک و... در دوران درخشان او بارور شد.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ما طرفداران سابق دولت احمدی نژادیم ایشون خیلی خدمت کرد ولی آخرش منحرف شد البته اگر الان هم بین احمدی نژاد و روحانی یا یک اصلاح طلب مجبور شویم یکی را انتخاب کنیم احمدی نژاد را بی درنگ انتخاب می کنیم چون با همه ایراداتی که از سال ۸۸ به بعد به او داریم ولی اصلا قابل مقایسه با اینها نیست
Iran, Islamic Republic of
قطعا دشمنان اسلام قرآن و امام زمان عدالت ساده زیستی حامی مردم بودن آتش زنندگان پرچم امام حسین هتک حرمت کنندگان عاشورا و.....چه در خارج و چه در داخل خس و خاساک که هیچ لجن هستند و ان شاءالله به قول حسن فریدون بروند به جهنم به درک به اسفل سافلین
بهار
کسی که خواب باشه میشه بیدارش کرد اما کسی که خودش رو بخواب زده نمیشه بیدارش کرد چون نمیخواد بیدار بشه....مثل نویسنده این چندسطر بنام مقاله...مگه قراره هر کسی ظلم میبینه تا همیشه سکوت کنه ؟؟چون یه زمانی رئیس جمهور بوده؟؟ کی گفته..اگه اون موقع که رئیس جمهور بود اعتراض می کرد شماها میگفتید تو طبق این قانون ونظارت همین قوه انتخاب شدی حالا چطور داری اعتراض میکنی؟!!! ولی بنده اعتقاد دارم انسان هر زمان برای عدالت اقدام بکنه بسیار مفیده...همین آقایان که دکتر احمدی نژاد رو زیر سئوال می برند وقتی مرحوم هاشمی برخلاف تمای باورهای تاقبل از 84 بویژه88 سخنرانی وقلم فرسایی می کرد کسی نگفت چرا؟همه میگفتند هاشمی به جمع روشنفکرها پیوست!!!! ولی بدانید بهار جایی برای خزان وزمستان باقی نخواهد گذاشت.....
Iran, Islamic Republic of
من موافق گفتار و رفتار و مواضع امروز احمدی نژاد نیستم
کاش کمی در خلوت خود می اندیشید و همان احمدی نژاد ۸۴ میماند ولی یک دروغی هست که سالها اصلاح طلبان بر القا آن اصرار دارند و امروز جهان نیوز هم تکرار کرده است اینست که در اجتماع میدان ولیعصر عج احمدی نژاد آن کسانیکه اموال عموم و مردم تخریب میکردند و آتش میزدند خس و خاشک نامید نه مخالفانش
Iran, Islamic Republic of
خس و خاشک نامید نه مخالفانش......
درسته خود اصلاح طلبان هم اگر غیر از این گفته بود تلگرام را پر می کردنداز فیلم اون موقع ....ولی به لج انکارمی کنندو وارونه جلوه می دهند.
Iran, Islamic Republic of
رهبری امروز فرمودند: انتقاد مردم، فقط از دولت و مجلس و قوه‌ قضائیه نیست؛ نه، ممکن است از شخص حقیر هم انتقاد داشته باشند اما این انتقاد منافاتی ندارد با ایستادگی پای نظام اسلامی و نظام انقلابی که با فداکاری این ملت به وجود آمده است.
همین جمله برای ابلهانی که هر روز بر علیه خادم ملت تیتر می زنند کافی است!
درودبردکترمردمی نژاد
United Kingdom
بسمه تعالی.
تیترتان اصلا بمطلبتان ربطی نداشت و یک نوع دروغکویی مبدایی بود.
فکر کنم نویسنده این مقاله چندان سواد اجتماعی و سیاسی ندارد. و گرنه اینهمه تخیلاتی نمینوشت.
بنده بصراحت میگویم احمدی نژاد بهترین و با ارزش ترین رییس جمهور تاریخ ایران بود.
بنده نبودم آنجا که به ایشان رای بدهم ولی اگر الان ایشان کاندیدا باشد و در مقابلش هر کس دیگر در ایران باشد با وجود شناختی که دارم از همه تون اول به ایشان رای میدهم.
شما در ایران الان هم هیییییچ فرد مناسبتر و بهتر از ایشان ندارید.
اگر کارشکنی های بی منطق و غیر انسانی اصولگرایان. مجلس و قضاییه نبود. ایشان داشت با سرعت به پیشتازی ایران میپرداخت.
ایشان تنها تغییری که کرده اینست که اوضاع را بهتر میشناسد.
مکافاتی که لاریجانیها بر سر این ملت در میاورند بهتر میشناسد.
شما چرا ژاژ خوایی میکنید و قوه قضاییه را عادل توصیف میکنید؟
یا مغرض هستید یا دروغگو یا سمپات.
خدا را اگر میشناسید دست از اینهمه لیچار نویسی بردارید.
میبیند چطور این دولت جدید هم آبروی شما را در امر هسته ای برد. و هم فقر و فلاکت را چندان کرد و هم اقتصاد را نابود کرد و هم اجتماع را در هم درید هم دزدی و جاسوسی را در اعلا درجه سوق داد و هم از ولایت چیزی باقی نکذاشت جز انتظلری به رفراندوم.
شما جرا اینقدر کوتاه بین و ابله تشریف دارید و حقایق را نمیبینید.
احمدی نژاد چون جلوی دزدی و غارت شما را گرفت و دستتان را رو کرد ناراحتید.
همین کینه ی شتریتان شما را نابود خواهد.
من متاسفم که کلمه ی اصولگرا داره تیبدیل میشه به دروغ و دغل و لیچار گویی و ضدیت با حق و ضدیت با عدالت و ضدیت با واقعیت.
تف بر این روزگار که اینهمه اعوجاج بوحود آورده.
اگر دین ندارید لا اقل آزاد مرد باشید.
واسلام علی من اتبع الهدی
هاشمی:دوستان گول قلم دشمن را نخورید
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خوب یا بد روحانی خوب یا بد به تو ربطی ندارد که از خارج از کشور می خواهی اختلاف بیندازی ما ایرانی هستیم و طرفدار هر کس باشیم در برابر دشمنان با هم متحد می شویم و چشم دشمن را کور می کنیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
انسانهای فاسد و ناسالم در شرایط سخت سعی می کنن یکدیگرو رها کنن و خودشونو نجات بدن اما انسانهای پاک در شرایط سخت کنار هم می مونن و به هر قیمتی شده حاضر نیستن دوست پاک خود رو رها کنه.
Iran, Islamic Republic of
ولی اصولگراها نیازی ندارند که با هیچ دوره ای از خودشان مناظره کنند. از همان ابتدا اقتدارگرا و اقتدار طلب بوده و هنوز به این و آن برچسب میزنند.
United Kingdom
با عرض سلام و احترام ،
با توجه به سخنان اخیر احمدی نژاد (رئیس جمهور اسبق ) و اتفاقات یک هفته اخیر (از 22 لغایت 29 بهمن ) به نکات ذیل توجه نمائیم.
1- حضور بی سابقه مردم در 39 سالگرد انقلاب اسلامی ایران.
2- دستگیری جاسوس هایی در سازمان دولتی و اساتید دانشگاه.
3- خودکشی یکی از جاسوسان در زندان.
4- دفاع غیر منتظره عده ائی در دولت و روزنامه ها(در هیچ کجای دنیا جاسوس دفاع ندارد حداقل تا زمان باز جوئی)
5- دفاع رئیس جمهور از همکاران خویش با توجه به اینکه در دادگاه محکوم شده است ،و همچنین تحلیلکردن از محکوم (جاسوس)
6- سانحه دیدن یک هواپیما همین امروز
7- سخنان مقام معظم رهبری با مردم غیور آذربایجان و اشاره این مورد از سخنانشان:
"انتقاد مردم، فقط از دولت و مجلس و قوه‌ قضائیه نیست؛ نه، ممکن است از شخص حقیر هم انتقاد داشته باشند اما این انتقاد منافاتی ندارد با ایستادگی پای نظام اسلامی و نظام انقلابی که با فداکاری این ملت به وجود آمده است".
نتیجه گیری :
1- مردم بپای نظام مقدس جمهوری اسلامی تا آخر ایستاده اند.
پس مشکل کجا است؟
مردم با سه حوزه مشکل دارند.و از دست این سه ناراحتند.
قوه قضائیه ،قوه مجریه و قوه مقننه
بر گردیم به اصل موضوع اول :
چنانچه قوه قضائیه با همه معذورات دادگاه علنی برای معاون رئیس جمهور اسبق برگذار می کرد چه اتفاقی رخ میداد که برای همیشه و همه در هر پست و مقامی جرعت درو غ و نیرنگ و زر و زیور و قدرت را از پشت خود خالی خواهند یافت.
اگر دادگاه علنی برگذار گردد ، همه از این برخورد قاطع دفاع خواهند کرد.
اگر همه بدانند در برابر دادگاه مجرم و محکوم از یک عدالت اسلامی بر خوردار خواهند بود ،آیا جرعت فساد را خواهند کرد؟
ما نیاز به شفاف سازی ، اطلاع رسانی ،آمار دقیق و آدم های پاک در اولین قدم نیاز داریم.
ما می توانیم با همین امکانات ، ظرف یک برنامه تععین شده جزء 10 کشور برتر اقتصادی دنیا نائل گردیم.
ما می توانیم با اتکاء به خودی و نه غیر خودی به بالاترین سطح از نظر "
ژئو پلتیک ،ژئواستراتژیک ،ژئو اکونومیک منطقه نائل گردیم.
با احترام
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز تا آنجا که گفته ای مردم از سه قوه گله دارند قبول دارم .
Iran, Islamic Republic of
چرا مختلیسین از احمدی نژاد واهمه دارند
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خجالت نمی کشی همین دولت شش ماه درتو تخته کرد اگه در دولت سابق بود کاری بات نداشتن میگفتن جراید و سایت ها آزادند این اولنش ؛ثانیا الان ی چند وقت گیر دادی به احمدی نژاد شما برین بالا بیاین پایین چون احمدی واسه مردم کار کرده تو دل مردم نشسته و چیزی که تو دل نشست به این زودیا پاک نمیشه اگه جرائت داری برو سراغ مطهری که واسه ی جاسوس وطن فروش میخاد نظام ببره زیر سوال.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تمام گنده گویی های شماوامثال شمامقابل احمدی نژادبادواقدام رنگ میبازد
۱تاییدصلاحیت احمدی نژادوانتخابات رقابتی
۲دادگاه علنی
به لطف خداهمه دارین به احمدی نژادمیبازین
علی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمدی نژاد..........
مد
Iran, Islamic Republic of
ایکاش درصدکمی ازمدیرانومسعولین کشورپیگیربرنامه های احمدی نژادبودن وهمون افکارانقلابی راداشتندچی میشدحالاچی هستیم هم درقضیه عدالت درهمه زمینههاهمتغییروتحولات وهمپیشرفت درهمه زمینههاخاازشون نگذره که موجبات حذف این مردبزرگ ازمدیریت کشورشدن بحق شهدا
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
حق شناس
Iran, Islamic Republic of
فقط میگم درودبراحمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از روز اول چنین تفکراتی داشته است؛فقط با گذشت زمان و تغییر شرایط خود واقعی خویش را بروز می دهد.سال84و بعد از آن توانست عده ای از نیروهای انقلاب را فریب دهد.
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دلاور مردی مانند دکتر احمدی نژاد سرباز واقعی ولایت و دلسوز انقلاب و مردم
Europe
کسانیکه شکمشان از مال حرام پرباشه سخن معصوم هم در آنها اثری نداد و حق را پایمال خواهند کرد
اگر ترس از طرفداران بیشمار احمدی نژاد نبود تا الآن صدبار اعدامش کرده بودند
پنج سال مزمزه کردید تا اطراف او خالی از یارانش شود تا ضربه نهایی را بزنید اما کور خوانده اید و اگر نمیدانید بدانید که جان ناقابل ما فدای اللهم عجل لولیک الفرج گفتن او خواهد شد
رضا کمالوند
Iran, Islamic Republic of
احسنت خودت خوب گفتی چون شکمت از مال حرام پر شده به هیم خاطر راه رو قاطی کردی و برای آدمی مثل اون خودتو فدا می کنی الحق که آدمهای مارموز جاهل های کم یابی را پیدا می کنند به پای هم پیر شید.
عادل
Iran, Islamic Republic of
توهین نکن برادر...
Iran, Islamic Republic of
جناب شکم‌‌تهی
مارموز یعنی چه؟؟
Iran, Islamic Republic of
دروغگوییتان همین بس که بیان امام خامنه‌‌ای را نیز تحریف میکنید چرا که ایشان فرمودند:... نهی نکردم گفتم مصلحت نیست....
Iran, Islamic Republic of
جالب است هر نظری که انتقاد از قوه قضاییه باشد را حذف می کنند.به نظر من اصولگراها با جبهه گرفتن در برابر احمدی نزاد دارند خودشان را خراب می کنند.مدرک هم کدام یک از منتقدان اصولگرای احمدی نزاد توانستند وارد مجلس شوند امثال زاکانی و توکلی .لاریجانی هم اگر همایت بعضی از مراجع نبود عمرابه مجلس راه می یافت..تعداد اندکی که در لیست اصلاح طلبان قرار گرفتندتوانستند دوباره وارد مجلس شوند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز در مورد عملکرد برخی نهادهای مرتبط با قضاوت هم مقالبه بنویس
از عملکرد آنها بگو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اینقدر چوب حراج به نیروهایی که خالصانه به مردم خدمت ننموده اند نزنیم احمد نزاد برای مردم مستضف بیش از تمام دوستان خدمت نمود و به همین خاطر است علی رغم سیاه نمایی که علیه ایشان انجام داده ا ند هیچ وقت از ذهن مردم پاک نخواهد شد
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
خدمت ماندگار کرد....
خدمت ماندگار بعنی:
مسکن مهر
سهام عدالت
یارانه
وام ازدواج
تبدیل کشور به کارگاه عظیم(فرمایش رهبر عزیز)
افزایش حقوق بازنشستگان
افزایش حقوق سربازان
افزایش دریافتی مستمری بگیران
تولید بنزین داخلی و سر به سر شدن تولید با مصرف
طرح های علمی، فناوری، سیاسی، اقتصادی و غیره بماند که یک کتاب میشود...
هر چند دولت بعدی همه ی طرح های دولت قبلی را با خاک یکسان کرد...
محسن
Iran, Islamic Republic of
البته جهان نیوز تحلیلهایی را انجام می دهد و یا از اشخاصی تحلیلهایی را می گذارد که بسیار بی ارزش را رائه می نماید که غالبا بیشتر از آنکه بتواند یک موضوع را بررسی موشکافانه نماید به چند شعار بسنده می کند و بر اساس ذهنیات نویسنده انچه را می خواهد به خورد خواننده مطالب الغا نماید
و اما بحث اعتراضات آقای احمدینژاد برای چیست آیا نفس این اعتراضات غلط است
آیا قوه قضائیه در مسیر درستی قرار دارد
خوشبختانه دیروز رهبر عزیز در زمینه عدم وجود عدالت در کشور اذعان به این موضوع نموده و از این بی عدالتی ها به در گاه خداوند و مردم عضر تقصیر آوردند
قوه قضاییه پیشانی و تابلو عدالت کشور است
و باید به شدت مورد نقد قرار گیرد
این جمهوری ادعای پیاده سازی اسلام را دارد و بزرگترین پرچم درخشان اسلام عدالت است تا جایی که قاضی با شکایت یک فرد عادی می تواند صدر حاکمیت را به محکمه کشانده و از قاضی بخواهد تا در دعاوی او قضاوت کند و قاضی اگر کوچکترین توجهی به شخصیت داشته باشد خارج از عدالت می باشد و باید استعفا دهد و یا از ان مقام کنار گذاشته شود
آیا قوه قضائیه اینگونه است
تمام سران قضایی یک جبه بسیار جانبدارانه در مقابل آقای احمدی نژاد و طرفدارانش دارند
آیا نباید ایشان از خودشان دفاع کند
آیا نباید پاسخ داده شود که قوه قضائیه بر اساس کدام قانون می تواند یک نفر را بدون محاکمه در زندان انفرادی محبوس کند
البته ممکن است اینجا اصلاح طلبان موضوع اون دو نفر باغی بر انقلاب را مطرح نمایند که در مقام مقایسه بسیار متفاوت می باشد چون دستور حبس خانگی انها زندانی محسوب نمی شود و مرجعی دیگر حکم داده است
اما این موارد و همچنین کشته شدن امامی هر چند اگر مستحق اعدام هم باشد سوالات بسیار بزرگی مقابل قوه قضائیه هست
و اینها سوالهای اساسی آقای احمدی نژاد است
Iran, Islamic Republic of
چرا از نامه یارغار احمدی نژاد،همین مشایی به. م.خ زمان انتخابات چیزی نمیگین! احمدی نژاد در اصل یه اصلاح طلبه،همچنان که مشایی هست!ولی در ظاهر خلاف این رو نشون میدادن و میدن! احمدی نژاد از دل دولتهای رفسنجانی بیرون اومد...خیلی ساده لوح باید باشی اگه گول ظاهر اصولگرا نمای احمدی نژاد رو بخوری!
پیروز
Iran, Islamic Republic of
رفتار لاریجانی در مجلس ، اصلا در حد یک نیروی انقلابی نبوده و نیست ، ...، اما در خصوص رفتار احمدی نژاد هم ، بنظر میرسد بعد از ریاست جمهوری خود شخص آقا در دهه شصت ، هر فردی در این موضع قرار گرفته ، عاقبت بخیر نشده و در این خصوص احمدی نژاد هم گرفتار این قضیه شده است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد=مردمی نژاد
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
ببین جهان نیوز
اونی که پایگاه مردمی نداره شماهایین که مفتضحانه توی انتخابات ها شکست میخورید وگرنه من جونمم برای دکتر احمدی نژاد میدم. جرئت داشتی این کامنتو بذار.
بدم اگر قوه قضاییه دستگاه عدالت هستش چرا دادگاه بقایی رو علنی نمیکنه؟؟؟؟ چرا؟؟؟
چرا تاحالا یه بار درباره علنی نبودن جلسات گزارش نزاشتین و تیتر نزدین توی سایتتون؟؟؟؟؟
امام حسین گفت اگر مسلمان نیستید آزاده مرد باشید ولی شما ها خیلی انسان های بی ارزشی هستید.حداقل آزاده مرد باشید حداقل
مهدی
برو دلت را یک بازنگری بکن ،چون منم طرفدار احمدی نژاد بودم ولی الان هرگز ،چون خیلی نادان ودشمن شاد کن هستن ایشون
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هنوز در قلب ملت جای دارد. ماه را از عوعو سگها چه باک!