جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
مدیر اطلاعات ملی آمریکا:

شکست داعش مانند «کشتن اختاپوس» است

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 592182
مدیر اطلاعات ملی آمریکا می‌گوید داعش به‌رغم شکست‌های اخیرش در سوریه و عراق، همچنان یک تهدید است و شکست این گروه تروریستی مانند «کشتن اختاپوس» است.
شکست داعش مانند «کشتن اختاپوس» است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، «دان کوتز» مدیر اطلاعات ملی آمریکا، روز گذشته در کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد، شکست دادن گروه تروریستی داعش مانند «قتل اختاپوس» است.

کوتز افزود: «این گروه فراتر از یک سازمان تروریستی است. یک ایدئولوژی و شاید یک الهیات باشد، و ترکیب ایدئولوژی و الهیات بیشتر از شکست‌ها در میدان نبرد دوام می‌آورد.»

وی همچنین خاطرنشان کرد، در حال حاضر مشخص نیست که آیا «به اندازه کافی برای جلوگیری از احیای گروه داعش تلاش کرده‌ایم، یا اینکه در حالتی از سکون به سر می‌بریم حال آنکه آنها در حال بازسازی خود هستند.»

وی در ادامه افزود، ارزیابی کنونی این است که داعش «همچنان یک تهدید محسوب می‌‌شود.»گروه تروریستی داعش طی یک سال اخیر تقریبا تمام مناطقی، را که در عراق به اشغال خود درآورده را از دست داده و در سوریه نیز تنها در بخش کوچکی از این کشور فعال است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *