چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۵
ترقی:

سخنان احمدی‌نژاد بازی در پازل دشمن است

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 592171
عضو هیئت مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: احمدی نژاد با این قبیل اقدامات و زیر سوال بردن مسئولین نظام آب به آسیاب دشمن می‌ریزد و نه تنها نمی‌تواند جایگاه خود را تقویت کند بلکه بیش از پیش به خود و اطرافیانش لطمه وارد می‌کند.
سخنان احمدی‌نژاد بازی در پازل دشمن است
به گزارش جهان نيوز، حمید رضا ترقی عضو هیئت مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص صحبت‌های اخیر احمدی نژاد پیرامون رد خودکشی سید امامی در زندان و هم داستانی رئیس جمهور سابق با کانال‌های معاند مثل آمدنیوز؛ گفت: جای تاسف است که احمدی نژاد به خاطر مسائل شخصی دست به اقداماتی می‌زند که به تمام عملکرد گذشته خود قلم قرمز می‌کشد و با زیر سوال بردن مسئولین نظام آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

وی افزود: قطع یقین کسانی که در پازل دشمن بازی می‌کنند یا محاسبات درست خود را از دست داده اند یا تحت تاثیر نفسانیات از مسیر حق دور شده اند.

ترقی تصریح کرد: احمدی‌نژاد با این نوع اقدامات نه تنها نمی‌تواند جایگاه خود را تقویت کند بلکه بیشتر به خود و اطرافیانش لطمه می‌زند.

عضو هیئت مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه راه احقاق حق این قبیل برخورد‌ها نیست گفت: راه وصول حق مسیر قانون است ولو اینکه به ضرر افراد باشد.

وی در خصوص هم داستانی رسانه‌های معاند از جمله آمد نیوز با عملکرد اخیر رئیس جمهور سابق نیز گفت: رسانه‌های معاند از هر صحبتی در کشور یک نمد می‌سازند و هر مسئولی که حرفی بزند و زمینه تخریب نظام را فراهم کند برایشان ابزار مورد استفاده است بنابراین نمی‌توان گفت: این سخنان احمدی نژاد مستقیما دلیل وابستگی به رسانه‌های معاند است، اما به هر حال وقتی حرفی زده شود که مورد تشویق دشمن باشد به جای خدمت به نظام و جامعه خدمت به دشمن تلقی می‌شود.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سخنان احمدی نژاد سراسر عشق، امید به آینده خالی از چپاولگران و مفت خوران سی ساله و قرار گرفتن در مسیر اصلی تا رسیدن به حصول نتیجه نهایی..
از صدای سخن عشق ...
United States
امام علی ( ع ) میفرمایند : " فی تقلب الاحوال علم جواهر الرجال " در دگرگونی و تحولات زمانه باطن افراد شناخته میشود . انسان بیچاره و ضعیف هنگامی سر به طغیان و انانیت میزند که خود را مستغنی میبیند . خود بینی و خودستایی و انانیت اساس همه بدبختی و شقاوت انسان است . مولوی میفرماید : نفس اژدرهاست او کی مرده است / از غم بی التی افسرده است وای به حال کسی که تا ساخته نشده و مهذب نگشته است قدرت و شهرت و ریاست و... به او روی بیاورد . "الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا ."
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی اصلا از جریان پرونده بقایی و دستگیری بسیاری از احمدی نژادی ها بدون احضاریه و سند و مدرک و پرونده سازی ها و برخوردهای سیاسی قوه قضائیه چیزی میدونی که حرف میزنی؟!!!
نامه به رئیس قوه قضائیه، نامه به دادستان کل، نامه به رهبری و بسیاری اقدامات دیگر قانونی، اگه مسیر قانونی نیست پس چیست؟؟؟
فریاد اعتراضشون به هیچ جا نمیرسه و به هیچکدوم از اعتراضاتشون رسیدگی نمیشه که به محضر حضرت عبدالعظیم پناه میبرن والا اگه کسی پاسخگو باشه و رسیدگی کنه که مشکلی ندارن!!!
عباس
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد حتی اعتراض کردنش هم مثل مردم عادیه. آخه آقازاده فلانی، داماد بهمانی، یا هم پیاله آن یکی نیست. دستش به جایی بند نیست، مثل بقیه مردم که وقتی بهشون ظلم میشه پارتی ندارن یا جایگاه و اسم و رسم ندارن و حقشون پایمال میشه. حالا اگر مثل مهدی بابا گردن کلفتی می کرد، کسی چیزی نمی گفت.
عباس
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنم دیگه صحبت امروز حضرت آقا ردیه ای بر تمام عقده گشایی ها افراد و از بین بردن بهانه برخی افراد دیگر که با زدن احمدی نژاد دنبال مطرح شدن بودند، می باشد. از سایت جهان نیوز هم انتظار اینه که از فرمایشات حضرت آقا پیروی کنند و از اینکه به احمدی نژاد انگ و تهمت ضد ولایت و ضد انقلاب و یه کامیون مارک دیگه که زدند، توبه بنمایند. احمدی نژاد فقط چوب اینرو می خوره که از کف جامعه بود و وامدار هیچ یک از حضرات مدعی اصلاح طلبی و اصولگرایی نبود. او وقعاً یک انقلابی بود. و البته یک آدم عادی مثل بقیه و البته آشنا به درد مردم. مثل هر آدم عادیه دیگری هم خالی از اشتباه نبود ولی خدمات 8 سالش رو هنوز هم هیچکس نتونست تکرار کنه (حالا هرچی هم بکوبنش و سیاهنمایی کنن). محبوبیت تصادفی نیست. احمدی نژاد همین الن هم کاندید بشه، باز رئیس جمهوره. مدعیان اصولگرایی تا عمرشان باقی است چوب این سرمایه سوزی و بی انصافی در حق احمدی نژاد را خواهند خورد.