پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۲۷

نظر رائفی پور در مورد حمله «به وقت شام» حاتمی کیا

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 592163
محقق و پژوهشگر در حوزه صهیونیسم و دشمن شناسی گفت: "به وقت شام" به کل سینمای ایران و جشنواره فجر شرف دارد.
نظر رائفی پور در مورد حمله «به وقت شام» حاتمی کیا
به گزارش جهان نيوز، علی اکبر رائفی پور محقق و پژوهشگر در حوزه صهیونیسم و دشمن‌شناسی امروز در همایش بررسی علل ورود جمهوری اسلامی به کشورهای منطقه ودستاوردهای انقلاب اسلامی در مبارزه با گروههای تروریستی که توسط بسیج دانشجویی دانشکده صنایع دانشگاه آزاد تهران آزاد جنوب برگزار شد گفت: "به وقت شام" به کل سینمای ایران و جشنواره فجر شرف دارد و اگر امروز به ابراهیم حاتمی کیا کارگردان این فیلم حمله می شود به این دلیل است که او در این فیلم به ما می فهماند که چرا در سوریه و عراق حضور داریم.

وی با بیان اینکه اگر به حاتمی کیا حمله می شود به این دلیل است که او در به وقت شام دو اسلام را در کنار هم قرار می دهد تا بگوید همه اسلام ها را با یک چوب نرانید، افزود: به وقت شام یک فیلم ملی است پس باید فاتحه آن را بخوانیم؛ البته به نظر من حاتمی کیا نباید آنگونه حرص می خورد.

وی با بیان اینکه راه جایزه گرفتن در جشنواره های فیلم خارجی این است که مسائل و مشکلات کشور به تصویر کشیده شوند و اتفاقا این جریان فکری هم در ایران به این فیلم ها جایزه می دهد، افزود: اگر یک فیلمساز ایرانی در فیلم خود فقر، اعتیاد و عقب ماندگی در کشورمان را به تصویر بکشد می تواند تمام جوایز جشنواره های بین المللی را درو کند اما یک فیلمساز ایرانی به دلیل اینکه در فیلم خود بزرگراه های کشورمان را به تصویر کشیده بود از راهیابی به جشنواره فیلم استرالیا بازماند.

محقق و پژوهشگر در حوزه صهیونیسم و دشمن شناسی با بیان اینکه هر جا چهره اسلام، ایران و شیعه را کریه نشان می‌دهند در درجه اول پای اسرائیل و در درجه دوم پای انگلیس در میان است تصریح کرد: موساد و ام آی سیکس انگلیس در مسائل مذهبی حرفه ای تر از آمریکایی ها عمل می کنند.

رائفی پور با بیان اینکه آمریکا به دنبال سقوط جمهوری اسلامی از طریق ترویج لیبرالیسم و سقوط از درون است افزود: امام خمینی(ره) بزرگترین آفت انقلابی گری را رفاه طلبی می داند و دشمن نیز به خوبی این را درک کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن برای سقوط از درون به دنبال اشاعه رفاه طلبی در کشورمان است افزود: از درون اسلام بدون اهل بیت و بدون فهم قرآن داعش بیرون می آید و از قرآن بدون علی(ع) فتنه عمر و عاص و معاویه شکل می گیرد.

محقق و پژوهشگر در حوزه صهیونیسم و دشمن شناسی با بیان اینکه در زمان وقوع اغتشاشات در کشورمان برخی از شهرهای اسرائیل همچون حیفا و تلاویو نیز به دلیل افشای فساد پسر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صحنه درگیری تبدیل شدند اما هیچ خبری از این درگیری ها به گوش ما نرسید و این در حالی بود که رسانه های غربی خبر اغتشاشات ایران را پیش از اخبار سال نو میلادی اعلام کرده بودند، افزود: دشمن می خواهد چهره ایران را کریه نشان دهد.

وی با بیان اینکه آمریکا، ناتو، عربستان، کویت و قطر در این ۱۴ سال ۷۵۰۰ میلیارد دلار در عراق و افغانستان هزینه کرده اند اما هزینه ایران برای دفاع از امنیت و استراتژی خود در منطقه بسیار کمتر از هزینه های آنها بوده افزود: آمریکاییها در عراق ۵۰ هزار نفر زخمی دادند و ۱۰۰ هزار نفر از نیروهای آنها نیز مشکل روانی پیدا کردند اما امروز منطقه به دست جمهوری اسلامی است و دامنه نفوذ ما تا مدیترانه گسترش یافته است.

محقق و پژوهشگر درحوزه صهیونیسم و دشمن‌شناسی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه باعث شده است تا دشمنان بر طبل ناکارآمدی این نظام بکوبند و در این راستا می‌خواهند کاری کنند که خودمان هم باور کنیم که ناکارآمد هستیم و متاسفانه برخی‌ها نیز در پازل آنها بازی می کنند.

وی تصریح کرد: برخی‌ها به عنوان جاسوس در ازای خیانتی که می کنند پول می گیرند اما برخی ها به گونه‌ای عمل می‌کنند که بدون تحمیل هیچ هزینه بر دشمن در فضای رسانه ای نظام را تخریب می کنند حتی در انتخابات ریاست جمهوری برخی از کاندیداها نیز اینگونه عمل کردند.

وی با بیان اینکه یکی از کدهایی راه که جاسوس های دستگیر شده داده اند این بود که ایران به لحاظ آبی بسیار مشکل دارد و باید کشاورزی تعطیل شود افزود: بدون شک هدف این جاسوس ها این بوده تا کشور را از خود کفایی در تولید محصولات کشاورزی که تامین کننده غذای مردم هستند بازدارند.

رائفی پور افزود: حرف ما هم این است که محصولات آب بر در کشور کشت نشوند اما باید گندم، برنج و غلات را در داخل تامین کنیم.

توانند غذای اساسی معادل جمعیت خود را تولید کند به عنوان مثال طبق آمارها ضریب خودکفایی کشاورزی آمریکا ۱۱ است با این وجود آمریکا می‌تواند غذای اساسی ۱۱ برابر ۳۲۰ میلیون نفر جمعیت خود را تامین کند و کشورهای فرانسه، انگلیس، روسیه و چین نیز در این زمینه خودکفا هستند اما وقتی که نوبت به ما می رسد می گویند دیم هم نکارید.

محقق و پژوهشگر در حوزه صهیونیسم و دشمن شناسی با بیان اینکه غبارها به خاطر طرح سدسازی گاپ ترکیه است، گفت: با افتتاح سد ایلیسو ترکیه غبارها تا شرق ایران هم خواهند رسید و الان این سد در آستانه افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه جنگ آخر جنگ سد دجله و فرات است و الان دجله خشک شده و عراقی ها در آن فوتبال بازی می کنند تصریح کرد: با بارور کردن ابرها در شمال ترکیه کاری کردند تا پیش از اینکه ابرها به ایران برسند همانجا ببارند با این وجود دیگر ابری به ایران نمی رسد که آن را بارور کنیم.

رائفی پور با اشاره به اینکه پروژه های آب و هوایی و محیط زیستی که دیکته می شوند کسانی در داخل هستند که آنها را اجرا می‌کنند تصریح کرد: به بهانه اینکه درختان بلوط زاگرس جلوی وزیدن باد را می گیرند در این ده سال این درخت ها هر سال دارند خشک می‌شوند به گونه ای که در یاسوج برای تنه درخت بلوط صرفه اقتصادی درست کرده اند و و آنها را سه تا چهار برابر می خرند خب چه کسی است که دارد اینها را می خرد چرا به سراغ آنها نمی روند.

وی بیان کرد: زمانی ایران بزرگترین کشور تولید کننده گردو در دنیا بود و اصلاً گردو به مانند انار بومی کشور ماست اما برای اینکه این درخت را از بین ببرند به یکباره اوضاع به گونه ای پیش رفت که تنه درخت گردو را به ۱۰ برابر قیمت خریداری می کردند به همین دلیل تمام باغداران گردو ها را قطع کردند و پس از آن بود که گردوی اسرائیلی وارد کشورمان شد در هر حال نمی شود که فرستنده این مسائل فقط خارج باشند قطعاً این مسائل در داخل گیرنده دارند خوب بروید ببینید که چه کسانی فهمیده یا نفهمیده پشت این پروژه ها هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رائفی پور یادش بخیر: ))))
Iran, Islamic Republic of
وقتی سخنان گوهر بار ایشان را می شنوم خیال می کنم در بالای ابرها و بر فراز آسمانها در ال پرواز خیال انگیزی هستم...
Iran, Islamic Republic of
شنیده بودیم بیماران، دنیای واقعی را هپروتی میبینن. مثلا آدم ها رو شکل شلغم و شلغم ها رو شکل آدم. احوال عناصر ضدانقلابه.
Iran, Islamic Republic of
دعوای دو طرف سر پول مفتی است که سازمان اوج به پای فیلم هایش می ریزد مخالفان میخواهند جای حاتمی کیا و مهدویان را بگیرند کارگردان ها و تهیه کنندگان همکار با سازمان متمول سینمایی وابسته به سپاه هم دیگه علنی میگن ما سرباز نظام هستیم مخلص سپاه هستیم چاکر تشریف داریم قضیه به همین سادگی را پیچیده نکنید
Iran, Islamic Republic of
تو مطلع کجایی که میگی دعوا سر پوله؟!
تو، فرق پولی که برای ساخت یک فیلم ارزشی بکار میره با پول مفت رو نمیدونی. اون وقت میخوای مردم، یه مشت خیال پردازی مکتوب تو رو باور کنن؟! مگه اینجا، عناصر ضدانقلاب جمعن که ملت رو خر فرض کردی؟!
آدمیزاد
Colombia
شگفتا که بعضی ها شایعه های خاله زنکی داخل تاکسی و یا چرندیات شر شده تلگرامی را باور میکنند ولی وقتی انسان فرهیخته ایی مانند آقای رائفی پور چیزی میگویند ، آنرا گوش نمیدهند و به آن توهین میکنند
Iran, Islamic Republic of
اگه فرصت انتقاد کردن از همه بوجود بیاد دیگه این بدبینی ها اتفاق نمیوفته.همون راننده تاکسی هم یک طرفه حرف بزنه و اجازه ی بحث و نقد ب کسی نده کسی واسه حرفش اعتبار قائل نیست
Iran, Islamic Republic of
چون رائفی پور هم تو جبهه حق ودرست ایستاده پس باید بزنندش .....او یکی از دیده بان های باشرف وبا سواد جبهه فرهنگی ست .....دشمنانش کافیه برای نمونه کوچک رمز گشایی فیلم z(زامبی ها ) راتوسط ایشان ببیند که در فیلم یهود چگونه خود را ناجی بشریت می پندارد.....تازه این فیلم با کمی دقت دانشجویان غیر سینمایی هم متوجه ش می شوند که چه لایه های پنهانی دارد....
Iran, Islamic Republic of
فکر کردی حاتمی کیا نمی تونه فیلم سیاه وآپارتمانی
وعشقی بسازه میلیاردی پول دربیاره !ودست فرهادی راهم تو اسکار گرفتن وجشنواره کن از پشت با سیم بکسل ببنده .....به خدا اگر اراده کنه براش کاری نداره ...
Iran, Islamic Republic of
علنی میگن !!!! آدم نظام جمهوری اسلامی هستند نه آدم اسرائیل . چرا نباید علنی بگن ؟! چطور تو و امثال تو وطن فروش ، از خیانتون خجالت نمیکشید و علنی میگید . از کی تا حالا وابسته نظام بودن عار شده !!!!
همین دیگه وقتی جمهوری اسلامی میشه بهشت اپوزیسیون یکی هم مثل تو پیدا میشه انقد پررو باشه
من _ وابسته_ ام
Iran, Islamic Republic of
این واقعه در هر کشور رخ داده بود وزیر کشاورزی و معاون سابق رئیس جمهور در محیط زیست را محاکمه می کردند بخاطر این خیانت ولی در ایران جاسوس.ا ...
Iran, Islamic Republic of
واا در مورد این چیزها هم حرف میزنه ؟؟!! من فکر کردم فقط مالیخولیای فراماسونی داره ... دیگه کم مونده آب رو هم مایعه ای فراماسونی بدونه
Iran, Islamic Republic of
تو مشکل داری. برو درمان کن
Iran, Islamic Republic of
شما تا حالا سخنرانیش رو گوش ندادی
فقط توهین هایی که بهش شده شنیدی
آدمیزاد
Colombia
آقای رائفی پور درست میگویند ،
با افسوس باید بگویم در میان ملت ما قشری سطحینگرو آمریکا پرست پیدا شده اند که اگر کسی از کشور خودش ایران ستایش کند ویا در فیلمهایش کشورمان را خوب نشان بدهد ولی از آمریکا انتقاد کند بی درنگ اورا در لیست سیاه توهین و انتقاد های ناروا قرار میدهند، و همه درها را بر رویش میبندند،
Iran, Islamic Republic of
به عنوان يك طرفدار سايت جهان نيوز درخواست مي كنم براي حفظ شأن اين سايت وزين، از نقل مطالب بي پايه و سند (كه برخي افراد نظير آقاي رائفي پور به بيان آن مي پردازند) پرهيز نماييد.
آدمیزاد
Colombia
شما از کدام سخن ایشان انتقاد دارید و آنرا بیپایه و سند میدانید ؟ من حاضرم با شما بعنوان وکیل ایشان بحث کنم .
امین
Iran, Islamic Republic of
مشکل ملت ما این است که از مطالعه دور شده اند و بر اساس درک سطحی از مسائل که قدیمها در قهوه خانه ها رایج بود و الان در کانالهای تلگرامی، قالب ذهنی خود را ترسیم می کنند. وجود دشمن اظهرمن الشمس است و مصداق آن مشهود است. اینکه خود را به بیراهه بزنیم اصلا عاقبت خوشی نخواهد داشت و این را تاریخ نشان داده است و لعن و نفرین آیندگان را به همراه داشته است.
Iran, Islamic Republic of
حب وبغض شعبات اساس قضاوت وسترون ماندن تفکر است دراین وادی! مقایسه بفرمائید ماجرای نیمروز ساخته یک بی ادعا را وکل مرقومات ان سربازمدعی را به استثنای ان فریادنامه به سبب بازیگر حاج کاظم ! نه انکه بی منت شود اجر این سرباز اما نباید منصف بود! از یاد بردیم همه باهم ! بودن را!
مهدی
United Kingdom
خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟؟!!!!!!
راد
Iran, Islamic Republic of
مردم ما بیدارند واجازه نخواهندداد تاریکدلان غرب زده به اهداف خیالی خود نایل شوند.
Iran, Islamic Republic of
ایشان به گفته شما متخصص دشمن شناسی است اما ظاهرا در تمام امور متخصص است در کشاورزی اقتصاد سیاست و.. و حرفهایش هم به مذاق جهان نیوز و دوستان خوش می آید لذا هر چه بگوید ،در گوهر بار است اما واقعیت این است که ایشان متخصص عالم هپروت هستند و با قل دوم شان استاد بلامنازع حسن عباسی در کورس مهمل بافی گوی سبقت را نو به نو از هم می ربایند طرفه آنکه از میان سایتهای موجه فقط این جهان نیوز است که می منتشراند این خیالبافی های موجب انبساط خاطر را .
آدمیزاد
Colombia
خوب هموطن ، انصافا شما کامنت تان را یک بار بخوانید از سر تا سر توهین و تمسخر است ، اگر انتقادی به سخنان ایشان دارید چرا دقیقا آنرا یاد آور نمیشوید و درست را از نادرست باز نمیشناسانید ،
برای نمونه وقتی آقای داریوش مهرجویی فیلم "نارنجی پوشها " را در پاسخ به فیلم "جدایی نادر از سیمین " فرهادی ساخت ، از طرف روشنفکرنما ها طرد شد چون مهرجویی در آن فیلم نشان داد که بجای غر زدن و گریختن به بیگانه (مثل من ) بایستی در ایران ماند و آنرا آباد کرد ، و آباد کردن از خود هر فرد آغاز میشود نه اینکه همه تقصیر ها را بگردن حکومت ها بیاندازیم
Iran, Islamic Republic of
تو چرا دردت گرفته ؟
باسواد الان دشمن تو همه جا نفوذ کرده حتی مسئله محیط زیست . پس یه دشمن شناس باید از همه چی سر بیاری
یه آدم باهوش می بینید میسوزید
Iran, Islamic Republic of
جز تاسف برای امثال شما چیکار میشه کرد؟!!!
تاریخ ایران رو که مرور بکنی، کشورمون همیشه از چهارتا امثال شما ضربه خورده و دریغ از عبرت گرفتن!!!!
لعنت خدا بر شیاطینی که حرف حق آزارشون میده و متاسفم برای عناصر خودباخته و خود فروخته ...
Iran, Islamic Republic of
اگه برنج هندی شده کیلو 7 تومان مهم نیست مهم این است که پرویز پرستویی حالش تو این دولت خوبه در حالیکه حالش تو دولت قبلی بد بود!
اصلا با شنیدن نام امید حال سلبریتی جماعت مرفه بی درد بی دلیل خوب شد همانطور که با شنیدن نام عدالت حالشون بد میشد
Iran, Islamic Republic of
حاتمی کیا هر چی هست یه رنگ است بر عکس اون بازیگره که هم با سردار سلیمانی عکس میندازه هم باشجریان و اسم این نفاق را میزاره اعتدال !