پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تیم ملی والیبال ایران به ژاپن و استونی دعوت شد

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 592162
فدراسیون والیبال ژاپن از تیم ملی مردان ایران و فدراسیون استونی از تیم ملی «ب» والیبال مردان کشورمان برای حضور در اردوی مشترک و دیدار‌های تداکارتی و دوستانه دعوت کردند.
تیم ملی والیبال ایران به ژاپن و استونی دعوت شد
به گزارش جهان نيوز، مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، لیگ ملت‌های والیبال، رقابت‌های والیبال بازی‌های آسیایی اندونزی و جام کنفدراسیون مردان آسیا از جمله میادین پیش روی تیم ملی «الف» و «ب» مردان ایران در سال 2018 است.
 
فدراسیون والیبال ژاپن از تیم ملی والیبال مردان ایران برای حضور در اردوی مشترک و دو مسابقه تدارکاتی و دوستانه دعوت کرده است که در صورت پذیرش این دعوت از سوی ایران، بازی های دوستانه در روزهای شنبه و یکشنبه ششم و هفتم مردادماه در ورزشگاه «فانا باشی» شهر چیبای کشور ژاپن برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده فدراسیون والیبال ژاپن، تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه سوم مردادماه وارد این کشور می‌شود و روز سه شنبه نهم مرداد ماه خارج خواهد شد.

همچنین فدراسیون والیبال استونی از تیم ملی «ب» والیبال مردان ایران برای برگزاری اردوی مشترک و سه مسابقه دوستانه با تیم ملی «ب» استونی دعوت کرده است.

در صورت پذیرش این دعوت نامه، اردوی مشترک دو تیم ملی «ب» ایران و استونی از 17 تا 21 خردادماه در شهر تالین استونی برگزار خواهد شد و بازی‌های دوستانه و تدارکاتی نیز روزهای جمعه تا یکشنبه 18 تا 20 خردادماه برگزار خواهد شد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *