جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پیشنهاد وزیر کشور به فعالان فضای مجازی

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب: 592107
وزیر کشور ار پیشنهاد به فعالان فضای مجازی برای ثبت تشکل و NGO خبر داد و گفت: ایجاد تشکل باعث می‌شود آنها سازمان‌دهی شده و تحت حمایت‌های دقیق‌تری قرار بگیرند.
پیشنهاد وزیر کشور به فعالان فضای مجازی
به گزارش جهان نيوز؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در حاشیه نشست با فعالان فضای مجازی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: جلسه ای با حضور بیش از ٧٠ نفر از فعالان فضای مجازی که در این حوزه فعالیت مناسب و مخاطبین زیادی دارند، داشتیم، فعالان فضای مجازی در این جلسه در سخنانی گلایه ها و نقاط ضعف و قوت خود را بیان کردند و استماع کردیم. همچنین وزارت کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان اجتماعی نیز نظرات خود را بیان کردند.
 
وی در ادامه افزود: قرار شد با همکاری متقابلی که داریم ان‌شاءلله بتوانیم در زمینه فعالیت فضای مجازی لایحه و قانون متناسب با فعالیت آنها تهیه کنیم اما با توجه به اینکه تصویب قانون زمان بر است پیشنهاد شد که فعالان این حوزه با کمک وزارت ارشاد و کشور مصوبه ای در جهت تسهیل فعالیت شان تهیه کنند تا به دولت یا شورای عالی فضای مجازی ارائه کنیم.

وزیر کشور همچنین از پیشنهاد خود به فعالان فضای مجازی برای ثبت تشکل و NGO خبر داد و گفت: ایجاد تشکل باعث می شود آنها سازمان دهی بشوند تا از این طریق بتوان حمایت های دقیق تری صورت بگیرد.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *