پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
چهارشنبه و با حضور حجت الاسلام زائری رونمایی می شود

اولین‌‌لَند را بی سانسور ببینید

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب: 592104
به گزارش جهان نيوز، مستند اولین‌‌لَند به تهیه کنندگی داوود مرادیان، چهارشنبه 2 اسفند رونمایی می شود.

این مستند که به همت سازمان بسیج هنرمندان و بسیج رسانه ملی ساخته شده، نگاهی است به آنچه بر سازندگان اولین شهربازی ایدئولوژیک کشور گذشته است.

عباس مرادیان، کارگردان در سفرهای مختلف به شهرهایی که این شهربازی در آنها برگزارشده، حال و روزگار مردانی را به نمایش گذاشته که برای جمع آوری هزینه ساخت هر کدام از وسایل این شهربازی مجبور بوده اند کارگری کنند یا حتی روزه قضا بگیرند.


مقایسه ایجاد اولین شهربازی ایدئولوژیک توسط والت دیزنی و 15 مردی که تلاش کردند معارف اسلامی را به کودکان و نوجوانان آموزش دهند، اتفاقی است که در این مستند به خوبی نشان داده شده است.

مستند اولین‌‌لَند، چهارشنبه 2 اسفند با حضور و سخنرانی حجت الاسلام زائری، در خبرگزاری فارس واقع در میدان فردوسی، به سمت پل کالج، بن بست شاهرود، رونمایی خواهدشد.

مراسم رونمایی، ساعت 14 اعلام شده است و چون ممکن است پخش کامل این مستند از صداوسیما ممکن نباشد، مراسم رونمایی فرصتی است برای آنها که می خواهند این مستند را بی سانسور ببینند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *