جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

ابتکاری که دوزیستان در محیط زیست زدند

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب: 592080
کسی می داند در پسا برجامی که قرار بود مشکل آلودگی هوا و آب خوردن و تولید و اشتغال را یک جا حل کند، چرا دریاچه ارومیه بیشتر آب رفت؟ یا چرا مشکل ریزگردهای خوزستان تشدید شد؟ یا نقش جاسوسانی که جد اندر جد دو تابعیتی بودند، نقش شان در محدود شدن آب ورودی به سیستان و بلوچستان و روستا زدایی از برخی مناطق نزدیک کویر چه بود؟ یا دوزیست های دو تابعیتی، واقعا در طول یک دهه گذشته به نفع محیط زیست ما عمل می کردند یا بر ضد آن؟
ابتکاری که دوزیستان در محیط زیست زدند
 
به گزارش جهان نيوز محمد ایمانی در کانال شخصی خود نوشت، این هم یک مدل ابتکار بود که می شد در سازمان محیط زیست زد. هم آلودگی هوا بیشتر شد؛ و هم جاسوسان دوتابعیتی با پوشش محیط زیستی تا معاونت سازمان صعود کردند و به نام حفاظت از یوز ایرانی، برد و دقت و فراز و فرود موشک های ما را رصد کردند. کسی خبر دارد کدام دلالان نزدیک به سازمان، به بهانه آلوده بودن بنزین داخل، مافیای واردات بنزین غیر استاندارد را دست گرفتند و در کاسبی پسا برجام به آلاف و الوف رسیدند؟
 
کسی می داند در پسا برجامی که قرار بود مشکل آلودگی هوا و آب خوردن و تولید و اشتغال را یک جا حل کند، چرا دریاچه ارومیه بیشتر آب رفت؟ یا چرا مشکل ریزگردهای خوزستان تشدید شد؟ یا نقش جاسوسانی که جد اندر جد دو تابعیتی بودند، نقش شان در محدود شدن آب ورودی به سیستان و بلوچستان و روستا زدایی از برخی مناطق نزدیک کویر چه بود؟ یا دوزیست های دو تابعیتی، واقعا در طول یک دهه گذشته به نفع  محیط زیست ما عمل می کردند یا بر ضد آن؟
 
وکیل الدوله برجام زده و متوهمی اوایل مرداد 94 ( دو هفته پس از اعلام توافق در وین ) گفت  "احساس می‌شود در ۱۲ سال گذشته، اروپا از ورود ابرهای بارشی به آسمان ایران جلوگیری کرده و از زمان توافق آب و هوای کشور به کلی متحول شده است (!) باران‌هایی که به صورت سیل درآمده حتما همین باران‌های بلوکه شده ایران بوده که پس از لغو تحریم‌ها به یکباره آزاد شده است. همان طور که مشاهده می‌کنید شرایط جوی کشور بعد از مذاکرات تغییر کرده و بارش‌ها افزایش پیدا کرده است! گرمای هوا کاهش یافته و به نظر می‌رسد، علت خشکسالی‌های اخیر جنگ و جدال هسته‌ای بوده است".
 
کسی خبر دارد او الان کجاست و حالا درباره نفوذ پسابرجامی و خسارت های آن چگونه فکر می کند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلا از اولش هم بحث یوزپلنگ یه موضوع مزخرف و خنده دار بود

یه جوی تو تلوزیون میگفتن از یوزپلنگ محافظت کنید انگار مردم شام و نهارشون یوزپلنگ بود

اون از یوزپلنگ که اینطور گندش دراومد
اوم هم از بلوا و شامورتی بازی بنزین مثلا آلوده که البته واسه خانم ابتکار بد هم نشده
موجک
Iran, Islamic Republic of
به اصلاح طلبان اعتماد نکنید. مارهای خوش خط و خال زمانه ما هستند.