پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

«ساماندهی فروش بلیت های چارتر»کلید خورد

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب: 592075
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: درصدد این هستیم تا در قالب طرحی با عنوان ساماندهی فروش بلیت هواپیما‌های چارتر به این مسئله رسیدگی کنیم و این طرح را کلید بزنیم.
«ساماندهی فروش بلیت های چارتر»کلید خورد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری با اشاره به تذکر خود مبنی بر فروش بلیت ۷۰۰ هزار تومانی هواپیما‌های چارتر برای مسیر هوایی بوشهر - تهران، گفت: در این زمینه به تازگی به نقل از رئیس سازمان هواپیمایی کشور مطلع شدیم که قرار است فروش بلیت هواپیما‌های چارتر(اجاره به صورت دربست) حذف شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه نظارتی درباره فروش بلیت هواپیما‌های چارتر وجود ندارد اظهار کرد: چیزی به عنوان سقف قانونی قیمت بلیت در این موضوع نداریم و هر کسی برای خود قیمت بلیت تعیین می‌کند؛ بنده به شخصه چندین بار با بلیت ۶۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومانی هواپیمای چارتر از بوشهر به تهران آمده ام.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه برخی شرکت‌های هواپیمایی در شرایط «پیک مسافر» قیمت‌ها را بالا می‌برند.

خدری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجلس قصد ورود به این مسئله را دارد یا خیر، گفت: به دنبال این هستیم تا مجلس در این زمینه ورود کند و بنده حتی با آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی صبحت کرده ام و آقای آخوندی قول مساعد داده اند که فروش بلیت هواپیمای چارتر رقابتی شود.

وی با اشاره به رقابتی کردن فروش بلیت هواپیمای چارتر بیان داشت: بنده به یاد دارم زمانی بلیت هواپیمای چارتر رقابتی شد و قیمت شکسته و حتی به ۱۰۰ هزار تومان هم رسید، اما درحال حاضر این موضوع در انحصار برخی از ایرلاین‌ها قرار دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: درصدد این هستیم تا در قالب طرحی با عنوان ساماندهی فروش بلیت هواپیما‌های چارتر به این مسئله رسیدگی کنیم و این طرح را کلید بزنیم.

منبع: میزان

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *