سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۴
۲۳۰
طلبکاری عجیب علی مطهری:

اگر تا پایان سال حصر رفع نشود اعتراضات‌مان را شروع می‌کنیم!

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 592072
به ما قول هایی دادند و گفته‌اند زیاد در رسانه‌ها اظهارنظر نکنیم و در مقابل آن‌ها به دنبال این هستند که تا پایان سال به این موضوع خاتمه بدهند. ما هم منتظریم آیا آن‌ها به قول‌شان عمل می‌کنند یا نه
اگر تا پایان سال حصر رفع نشود اعتراضات‌مان را شروع می‌کنیم!
گروه سیاسی جهان نيوز: علی مطهری در جمع خبرنگارن درباره موضوع حصر گفته است : به ما قول هایی دادند و گفته‌اند زیاد در رسانه‌ها اظهارنظر نکنیم و در مقابل آن‌ها به دنبال این هستند که تا پایان سال به این موضوع خاتمه بدهند.

به گزارش جهان نيوز، علی مطهری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره مرگ کاووس سید امامی با بیان این‌که «اطلاعات ناقصی در این باره وجود دارد»، به راحتی دو نهاد امنیتی کشور را غیر مستقیم تخریب کرده و گفته است: نهاد رسمی که پاسخگوی مجلس است وزارت اطلاعات است و ما می‌توانیم از آن به طور رسمی و غیررسمی توضیح بخواهیم، آن‌ها باید در این باره توضیح بدهند، ما که نمی‌توانیم از اطلاعات سپاه توضیح بخواهیم. وزارت اطلاعات تاکنون یک کلمه هم در این باره صحبت نکرده و این خوب نیست. ضمن این‌که رسیدگی به مساله جاسوسی کار تخصصی وزارت اطلاعات است و آن‌ها باید در این باره صحبت کنند. این‌که سکوت کنند کادر درستی نیست.

وی درباره پیگیری‌های خود در این موضوع نیز گفت: وقتی قرائن زیادی باشد که ظلمی صورت گرفته مثل موضوع ستار بهشتی، من وارد این مساله شدم و تحقیق کردم. خودشان هم قبول داشتند که تخلف شده و ماموری او را کتک زده که باعث این موضوع شده ولی اختلاف این بود که آن‌ها معتقد بودند باید این موضوع پنهان بماند و ما می‌گفتیم باید آشکار شود اما الان قبول ندارند تخلفی شده و می‌گویند خودکشی کرده، ما هم قرائن محکم نداریم که خودکشی نشده یا اتفاق دیگری افتاده است.

مطهری درباره اظهارات دادستان تهران و مستند صداوسیما درباره سید امامی، را نیز زیر سوال برده و گفته است: بهتر بود بعد از اثبات جرم این بحث‌ها مطرح می‌شد.

وی البته می افزاید: به طور کلی ما باید به مسئولان اعتماد داشته باشیم و حرف‌شان را بپذیریم ولی این‌که خود فرد قانع شود بحث دیگری است. اگر کسی از من سوال کند که آیا قانع شدم، می‌گویم هنوز نه و به دنبال اطلاعات بیشتری هستم.

 مطهری همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره موضوع حصر، با ادبیاتی طلبکارانه گفت: به ما قول هایی دادند و گفته‌اند زیاد در رسانه‌ها اظهارنظر نکنیم و در مقابل آن‌ها به دنبال این هستند که تا پایان سال به این موضوع خاتمه بدهند. ما هم منتظریم آیا آن‌ها به قول‌شان عمل می‌کنند یا نه.

وی درباره گشایش های صورت گرفته برای سران فتنه نیز افزود: تاکنونی اقداماتی در مورد حصر انجام شده، ملاقات‌هایی صورت گرفته ولی باید منتظر باشیم البته در مورد آقای موسوی ملاقات اقوام راحت‌تر انجام شد و کارهایی صورت گرفت ولی در مورد آقای کروبی گشایش بیشتری انجام شد.
 
نایب رییس مجلس در ادامه نیز اظهار داشت: هنوز مسئولانی که این موضوع به آن‌ها مربوط است اظهارنظری نداشته‌اند اما افراد غیرمسئول حرف‌هایی برخلاف این تصمیم زده‌اند؛ اما چون مسئولان حرف روشنی نزده‌اند ما روی قول‌هایی که داده‌اند حساب می‌کنیم تا ببینیم آیا این اتفاق تا پایان سال رخ می‌دهد یا نه؟ در غیر این صورت اعتراضات‌مان را شروع می‌کنیم!

مطهری خاطرنشان کرد: این قول در مذاکره و ملاقات‌ها مطرح شده و مسئولان امنیتی و قضایی هم آن را گفته‌اند که ما منتظر اقدامات آن‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: من شخصا معتقدم اگر محصورین خطایی هم کرده‌اند هفت سال حصر خانگی واقعا مجازات قابل توجهی است و کافی است.

این اظهارات علی مطهری درحالیست که کمترین مجازات بنا به اظهارات کارشناسان قضایی برای سران فتنه حکم اعدام است و همچنین حصر خانگی آنها نیز به علت فتنه 88 نبوده و به علت شراکت در فتنه اسرائیلی سال 89 و پس از فراخوان برای شروع اعتراضات به سبک بهار عربی در بهمن 89 در ایران بوده است.

مطهری در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری در مورد اظهارات اخیر رییس‌جمهور در بحث رفراندوم، گفت: من نفهمیدم در چه شرایط فعلی چه ضرورتی بود که این موضوع را مطرح کردند. رفراندوم در مورد مسائل اعتقادی و ایدئولوژیک معنایی ندارد. ممکن است ضرورتی درباره موضوعی که رای مردم می‌تواند در آن میسر باشد وجود داشته باشد.

وی در پایان گفت: ‌راجع به موضوعات مهم اگر دو سوم مجلس رای بدهند و رهبری تایید کند این امکان وجود دارد ولی فعلا ضرورتی برای رفراندوم نیست و نهایتا این راهی است که قانون اساسی برای ما باز کرده اما اینکه امروز این کار لازم باشد برای من روشن نیست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بابا تو دیگه کی هستی دوباره شروع کردی که از صادقی و زیبا کلام عقب نیافتی؟ ای کلک میخوای حصر رفع بشه که انشالله حتما اعدامشون کنند و کار تموم بشه. همون چیزی که در انتظار جاسوس جدید بود که خودش رفع زحمت کرد.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
به قول این بنده خدا، آقای مطهری تو دیگه کی هستی!!!
خدایی بعد اون نامه کذایی مهدی کروبی، باید در نیات و اهداف آدمایی مثل مطهری و صادقی و... بالکل شک کرد و خوش بینی و حسن ظن رو بیخیال شد.
خدایی من بجای این آقایون خجالت می کشم.از این راه روشی که در پیش گرفتن.
مثل کبک سرشون رو زیر برف کردن و بی خیال و راحت از همه جا.انگار نه انگار که مردم شعور دارن، می فهمن.
حسین
Netherlands
با سلام خدمت آقا فرهاد
بر عکس شما این حقیر از کسانی که به این ها رای دادن .....
"اگر تا پایان سال حصر رفع نشود اعتراضات‌مان را شروع می‌کنیم!"
حضرت اجل : شما در مجلس شهید مدرس بودید . فتنه خانه بازگشائی شد. چهار صد سال خیانت به اسلام و ایران و ایران اسلامی و شما اعتراض نکردید. خیلی ها به ربا اعتراض کردند تبدیل شد به اغتشاش و فتنه!!! و بیست دقیقه ووو
این ننگ روزگار و حضرت اجل در پائیز مشترکیم:
عنقریب استکه از ما اثری باقی نیست
جام بشکسته و می ریخته و ساقی نیست
بیدار شویم که وقت تنگ است با صلوات بروح بزرگ پدر بی نظیر شما
یا حق
حسین
Netherlands
توجه این بیست و هشت دوست مخالف افتخار آمیز است اما جهت ارشاد بفرمائید که چرا و با کدام قسمت موافق نیستید. باید فتنه خانه با سابقه چند قرن توطئه باز گشائی می شد؟ یا بیست دقیقه ...
شاید نمی دانید که سن من و ایشان بالای میانگین است و میباید بفکر عاقبت بود؟
شما را بخدا ، اندکی فقط اندکی جدی باشیم موضوع قرنها بردگی است.
دست حق بهمراه یاری دهندگان حق
Iran, Islamic Republic of
نماینده مردمه و بایدم اظهار نظر کنه
سعی میکنم منصف باشم
Iran, Islamic Republic of
فقط نمی دونم این بنده خدا چرا همش یه طرف غش میکنه
Iran, Islamic Republic of
در بیانیه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا آمده است: «این هفته هفتمین سالگرد بازداشت مهدی کروبی و میرحسین موسوی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2009 به همراه همسر موسوی، زهرا رهنورد فعال حقوق زنان است». «نوئرت هیثر» در این بیانیه مداخله‌جویانه، بازداشت سران فتنه را «مغایر تعهدات بین‌المللی ایران در مسائل حقوق بشری» خواند. این مقام آمریکایی پا را از این هم فراتر گذاشت و با دخالت در امور داخلی ایران، خواستار «آزادی فوری»
سران فتنه شد.
...
Iran, Islamic Republic of
...
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ایشون اظهارفضل میکنه نه اظهار نظر
Iran, Islamic Republic of
ایشون فاضله
Iran, Islamic Republic of
البته به معنی دیگر
Iran, Islamic Republic of
فقط میدونم از فضل پدر ایشون را حاصل چندانی نیست.
Iran, Islamic Republic of
طبق نظر سنجی که اخیرا"صورت گرفته فقط 2 درصد مردم خواهان رفع حصر هستن چرا ایشان مطالبات اقتصادی مردم رو پیگیری نمی کند ؟!
Iran, Islamic Republic of
نظر سنجی؟
Iran, Islamic Republic of
کدام نظر سنجی؟
Iran, Islamic Republic of
دلشون خوشه این برادرا بابا کدوم نظر سنجی
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
این نظر سنجیها هم از طرف دانشگاه مریلندآمریکایی صورت گرفته و هم از طرف موسسه نظر سنجی ایسپا (وابسته به دولت)و زیر نظر حسام الدین آشنا؛ اینا که دیگه از خودتون هستن و حتما قبولشون دارین!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هيچ گاه آمريكاييها و نظر سنجيشون مورد تاييد نيست
Iran, Islamic Republic of
ایسپا که مال شما اصلاح طلبان است. این را چگونه رد می کنید؟!!!!!!!!!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
نظراتشان که شما تأیید فرمودید! ولی آه از این که چقدر اولویت ها و شایستگی های این شخص با پدر شهیدش فرق دارد!
Iran, Islamic Republic of
نماینده مورد علاقه‏ ی ... هاست
لاریجانی
Iran, Islamic Republic of
راست گفته خب، قول دادند!!!!!
...
Iran, Islamic Republic of
دقیقا به همان دلیل که نماینده مردمه نبایست فتنه گری کنه و با مفسدین سازش کنه.
Iran, Islamic Republic of
این نماینده مردم چرا در رابطه با فساد و رانت و بیکاری و بدبختی مردم موضع گیری نمیکنه ؟چرا در مقابل برجام بد فرجام موضع گیری نمیکنه؟ چرا در مقابل سند ضددین 2030 حرف نزد؟ چرا در مقابل افزایش بی رویه قاچاق به کشور ساکته؟؟؟
چرا در مقابل این وضعیت فرهنگی ، بی حجابی و سینماهای پر از فساد ساکته؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...همینها لایق مردم هستند
حمید
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه به مردم دروغ گفتن و فضا رو برا مردم سیاه کردن و رای اونها رو ازشون گرفتن و الا مردم به اینا رای نمیدادن ؛ مردم ما مردمی ریشه دار و شرافتمندند.
حق گو
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: مخالفان میرحسین موسوی توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: اگر شرایط خاص نبود تو را ( میر حسین موسوی) به زندان معرفی می کردم
حقگو
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی در تایید نخست وزیری میر حسین موسوی: نخست وزیر غیر از میر حسین خیانت به اسلام است
Iran, Islamic Republic of
خواهشا یکی بگه این حرفها را امام کی فرمودند حداقل از صحیفه نور ادرس بدید ورگرنه از خودتون دراوردید گذشته از این یک جمله را از وسط یک سخنرانی در نیارید چون خیلی وقتا قبل و بعد کلام یک معنای دیگری رامی رساند
حقگو
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی خطاب به میر حسین موسوی: از آنجا که ممکن است این روزها افرادی بخواهند نسبت به دولت خدمتگزار شبهات و القائاتی در اذهان عامه به وجود آورند و ز‌حمات بی‌شائبه و طاقت‌فرسای شما را خصوصاً در مسأله جنگ خدشه‌دار نمایند، لازم است این نکته را تذکر دهم که من همچون گذشته شما را فردی لایق و دلسوز برای انقلاب اسلامی می‌دانم، و زحمات شما را در دوران جنگ و تجهیز سپاهیان اسلام فراموش نمی‌کنم، والآن نیز شما را تأیید و حمایت می‌کنم.
صحیفه نور جلد بیست و یکم - صفحه 199 - حكم انتصاب ميرحسين موسوي به سمت سرپرست امور جانبازان 3 آذر 1367
Iran, Islamic Republic of
آخرین جمله وصیتنامه امام خمینی: «من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه‌ی سالوسی و اسلام‌نمایی بعضی افراد، ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده‌ام که بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند و نباید از آن مسائل سوء‌ استفاده شود؛ و میزان در هر کس حال فعلی او است.»
Iran, Islamic Republic of
«جناب آقای موسوی، آنانکه در مقابل شما ایستاده‌اند، توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند.»
امام خمینی، صحیفه نور، جلد ۲۱، صفحه 199
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
صحیفه نور/جلد 21/ص 199 تاریخ: 29/7/60
بیانات امام خمینى دردیدار با فرمانده سپاه و اعضاى شوراى مرکزى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى‌
بسم الله الرحمن الرحیم‌
باید بعضى از تجربیاتى را که در طول زندگى دارم، به شما بگویم. از وقتى که رضا خان در ایران بر سر کار آمد من متوجه بودم و اینطور فهمیدم که هر چیزى که براى اسلام مفیدتر بود، حمله به آن بیشتر مى‌شد. آن روز روحانیت مهمترین پایگاه ملت در مقابل اجانب بود، لذا شدیدترین حملات به آن مى‌شد با شعر و نثر و هر چه داشتند به آن حمله مى‌کردند
.......................از این حملات اجانب انسان مى‌فهمد که سپاه براى ایران و اسلام مفید است‌
(در این صفحه فقط نصایح وراهکارهای امام به سپاه است هیچ اشاره ای به میر حسین و شخص دیگری نشده)
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس موسوی را شخصی متدین و متعهد و ‏در وضع بسیار پیچیده کشور، دولت ایشان را موفق می‌دانم.»
امام خمینی، صحیفه امام، ج ۱۹، ص ۳۹۳
راد
Iran, Islamic Republic of
میزان درهرکسی وضع فعلی اوست . امام خمینی (ره)
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی خطاب به میرحسیم موسوی: «از آنجا که ‏ممکن است این روزها افرادی بخواهند نسبت به دولت خدمتگذار شبهات و القائاتی ‏در اذهان عامه به وجود آورند و زحمات بی‌شائبه و طاقت فرسای شما را خصوصا در ‏مسأله جنگ خدشه دار نمایند، لازم است این نکته را ‏تذکر دهم که من همچون گذشته شما را فردی لایق و دلسوز برای انقلاب اسلامی می‌دانم و زحمات شما را در ‏دوران جنگ و تجهیز سپاهیان ‏اسلام فراموش نمی‌کنم و الان نیز شما را تأیید و حمایت می‌کنم.»
امام خمینی، صحیفه امام، ج ۲۱، ص ۲۰۰
Iran, Islamic Republic of
یعنی می فرمایید اگر امام امروز بودند، همچنان اینها را تایید می کردند؟ شما اصول اندیشه امام را مبنا و مأخذ قرار دهید، بعد مواضع و رویکردهای جدید این آقایان را با آن بسنجید. امام درباره خیلی ها، در شرایطی که خادم و سلیم الفکر بودند، تمجیدهای آنچنانی کردند؛ اما برخی از آنها در حیات امام تغییر مسیر دادند و امام بلافاصله علیه آنان موضع گرفت؛ نظیر آقای منتظری؛ نظیر بازرگان؛ نظیر قطب زاده؛ نظیر بنی صدر. اما برخی هم بعد از رحلت امام، تغییر فکر و مسیر دادند. مهم اصول مرام و اندیشه امام است؛ نه حرفهایی که امام راجع به افراد در شرایط خاص فرموده اند.
امین
Iran, Islamic Republic of
متن کامل نامه امام خمینی (ره) در تایید مهندس میرحسین موسوی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با تشکر از حضرات آقایان، اینجانب چون خود را موظف به اظهار نظر می‌دانم، به آقایانی که نظر خواسته‌اند، از آن جمله جناب حجت الاسلام آقای مهدوی و بعضی آقایان دیگر، عرض کردم آقای مهندس موسوی را شخص متدین و متعهد، و در وضع بسیار پیچیده کشور، دولت ایشان را موفق می‌دانم، و در حال حاضر تغییر آن را صلاح نمی‌دانم.
ولی حق انتخاب با جناب آقای رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی محترم است.
۵ مهر ۶۴
Iran, Islamic Republic of
چه مغالطه بزرگی، اخه میرحسین اون موقع با میرحسین ۸۸ یکی است؟!!!! امام اگر این زمان بود واقعا تایید میکرد ، ایشان بنی صدر را هم تایبد کردن ولی بعدا با کشف انحرافش با عزل او موافق بودن....لطفا مغالطه نکنبد
Iran, Islamic Republic of
السابقون السابقون اولئك المقربون
Iran, Islamic Republic of
اینکه سالها از صدا و سیما و دیگر تریبونها یکطرفه هر چه میخواهند میگویند و حتی اجازه یه دقیقه دفاع را هم نمیدهند و سالها بدون محاکمه مجازات حبس و حصر میکنند علامت سوال بزرگیست
Iran, Islamic Republic of
جلل خالق؛ امام در مورد میر حسین چنین چیزی گفتن؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
شده داستان خاطرات(آیت الله فلانی) با امام(ر) که هیچکس قبلا نه فهمیده بود و نه گفته بود.
عجب جماعتی هستن این افساد طلبا؛ کذاب کذاب کذاب
Iran, Islamic Republic of
به جاي فحش دادن اگه سواد داري يه سري به صحيفه نور بزن تا حق و از نا حق تشخيص بدي
Iran, Islamic Republic of
آقای حقگو شما همه چی میگی غیر حق
حقگو
Iran, Islamic Republic of
هر کسی شک داره نسبت به سخنان امام خمینی در باره میرحسین موسوی میتونه خیلی راحت با یه سرچ ساده اینترنتی یا مراجعه به صحیفه نور شک خودشو برطرف کنه و بیخود اینجا سخنان امام خمینی رو زیر سوال نبره
Iran, Islamic Republic of
پیر جماران خمینی کبیر حرف بی ربط نمیزنند
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال افراد است(امام خمینی رحمت الله علیه)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی ره. میزان حال فعلی افراد است
منطق شما میگوید که به دلیل اظهار نظر امام خمینی در آن دوره، آقای موسوی مادام العمر رستگار شدند و اهل فلاح هستند؟ پس 30 سال عملکرد بعد از رحلت امام چه می شود؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
السابقون السابقون اولئك المقربون
Iran, Islamic Republic of
يعنى چى تو ديگه كى هستى ؟! نماينده اول تهرانه اگر او اظهار نظر نكنه زاكانى يا سرورى اظهار نظر كنند ؟! حرفهاش هم انصافاً درسته ، اون جناح پر ادعائى كه بايد نون حصر را بخوره، خورده ، بيش از اين داره حال بهم زن ميشه ، بعد از هفت سال بايد هرچه زودتر تصميم بگيرند
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده شجاع مردم قهرمان تهران
Iran, Islamic Republic of
این بزرگوار اگه شجاع بود یه بار هم میرفت جبهه
و یا لااقل یه بار از بسیجی هایی که مظلومانه در فتنه ۸۸ کشته شدند دفاع میکرد.
زیر کولر و روی صندلی آنچنانی مجلس شجاع بودن خیلی سخت نیست
Iran, Islamic Republic of
چه شجاعتی کجای این حرفا شجاعت است اوباید براساس مطالبات واقعی و اولویتدار موکلینش موضع بگیرد
طبق نظر سنجی که توسط خبر آنلاین دو سه هفته پیش منتشر شد، تنها 2 و سه دهم درصد از مردم ایران دغدغه حصر دارند...
Iran, Islamic Republic of
اون 2 درصدی که در نظر سنجیها به دنبال رفع حصر بودن یک مشت غربزده وطن فروشندو پیاده نظام شیطان بزرگ....
Iran, Islamic Republic of
مردم تهران بی خاصیت ترین مردم ایران هستند قهرمان کجا بود دنبال اینند یه تعطیلی بشه برن شمال عشق و حال
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اي ول خوب امدي دمت كرم
Iran, Islamic Republic of
مردم تهران در انقلاب سال 57 و همچنین در جنگ هشت ساله همیشه پیشتاز بودن. اونوقت که شما خواب بودی یا نبودی مردم تهران در حال مبارزه بودن سال 32 و 42و 57 و همچنین جنگ تحمیلی با لشگر پیروز محمد رسول الله
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم اونیکه مردم تهرانو بی خاصیت نامید دهنشو برا همیشه ببنده
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
عزیز جان، در اوایل جنگ مردم شریف اصفهان پیشتاز بودند و پس از چند سال مردم مازندران با لشکر 25 کربلا گوی سبقت را از آنان ربودند و خط شکن شدند
Iran, Islamic Republic of
برادر ابوذر وسط دعوا نرخ تعيين نكن جواب اون برادري كه تهراني ها را بي خاصيت خوانده بود داده شد و الا همه مردم ايران در جنگ از جان و دل مايه گذاشتند علي الخصوص اصفهاني هاي عزيز
توهين به مردم يك شهر دور از ادب ونزاكت است . اين حرف هاي پوچ و بي معني نبايد از زبان كسي زده شود .آفرين به شعور و بصيرت مردم تهران مردم تهران بيشتر از بقيه مردم با حضور در صحنه از انقلاب صيانت و اميد دشمنان را را نقش بر آب مي كنند .
آقاي مطهري لطفا رابطه اين كه آمريكا اعلام كرد بايد از 3 فتنه گر رفع حصر بشه با اين تهديد كردن نظام توسط شما ،چه مي تواند باشد آيا يك هماهنگي بين اين رابطه وجود دارد .آيا شما مسئول پيگيري نيات آمريكايي
آيا مي خواهيد با فشار از خارج و داخل به هدف خاصي نايل بشويد ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نه این اصلا حرف درستی نیست؛ چرا به راهپیمایی 22 بهمن همین مردم توجه نمیکینید
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
راستی یادم رفت بگم.شما برای شورای شهرم نماینده های خوبی انتخاب کردنیا.عالی.اونا هم شهردار خیلی عالی تری انتخاب کردن.عالی.
چند وقت پیش که صبح عازم محل کار بودم یکی از معاونان شهردار تو رادیو فرمودن که مردم تهران باید از شهرداری توقع اوتوبان و تونل و... نداشته باشن، شهرداری پول نداره!
انگار که شهردار قبلی از سر گنج باباش پول می آورد یا از غیب بهش پول میرسید!!!!!
...
خط 8 مترو رو به بهانه هایی مثل ایمنی و.... تعطیل کردن.چند وقت دیگه به اسم خودشون افتتاحش می کنن!
میگی نه، صبر کن و ببین!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا مثل طرحهای فولاد که چند سالی به تاخیر انداختند و حالا افتتاح میکنند به اسم خودشان
نماينده است كه به مشكلات مردم رسيدگي كنه . سعي در جلوگيري از اين بي عدالتي كه در حق مردم روا داشته مي شود بكند . نه وكيل الدوله باشه . نه هماهنگ با اسرائيل و كانادا همه اش به فكر هجمه به نيرو هاي امنيتي باشه .
يك مرتبه ديده نشده در مجلس براي بهبود زندگي مردم براي اشتغال جوانان حرفي زده باشد .
يك مرتبه ديده نشده در باره مفاسد اقتصادي رانت هاي اقتصادي اختلاس نزديكان دولت حقوق هاي نجومي استخدام دو تابعيتي ها چند شغله ها بازنشسته هاي هم حزبي سخنراني داشته باشد .
بله نماينده است براي پيگيري حق مردم براي سعي در بر قراري عدالت .
فقط هماهنگ با دشمنان قسم خورده نظام و حتي بيشتر از آنها به نظام اتهام مي زند .
اگر كمبود و كاستي هست با وضع قانون در مجلس سعي در رفع نواقص بكند .
همه اش تخريب و بد بيني نسبت به خودي و تاييد حرف دشمن
Iran, Islamic Republic of
ایشون نون نام باباشو میخوره و... اینقدر آزاد که نظام را تهدید میکنه؟!
Iran, Islamic Republic of
ایشون نون شجاعتشو میخوره
Iran, Islamic Republic of
وزارت خارجه آمریکا پیام داد باید رفع حصر بشه و طبیعتا نوچه های داخلیشون هم وظیفه دارند پیگری کنند.
Iran, Islamic Republic of
بعید است بدون چراغ سبزبالایی ها بتواند از این حرف ها بزند...چرا کسی تکذیب نمی کندویه جورایی می خواهند قضیه فیصله پیدا کند.اینو انداختند جلو !...
Iran, Islamic Republic of
ایشون نون رشادتشو میخوره
Iran, Islamic Republic of
ایشان هنوز هم سر سفره پدر شهیدش نشسته و از سفره أن بزرگوار ارتزاق میکنه و کسب وجاهت میکنه نوش جانش ولی ای کاش از سران فتنه که به دیار باقی شتافتند و ننگ با خودشان بردند عبرت می‌گرفت و کاش یک نگاهی به ریش سفیدش که رنگ مو به سختی استتارش کرده نگاهی می‌کرد أقای مطهری حواست باشه ملک الموت به بیخ ریش أدم نگاه میکنه نه به روی ریش زیاده عرضی نیست.
Iran, Islamic Republic of
چه رشادتی؛ اگه رشادت داشت چرا جلوی تصویب برجام خفت بار رو نگرفت؟
چرا یکدفعه جلوی روحانی در نیومد از بیکاری جوانها و وضعیت معیشت مردم حرف نزد؟ ولمون کن بابا ، با این باند و گروه بازیتون
Iran, Islamic Republic of
کدوم شجاعت ؛ شجاعت دفاع از یک مشت وطن فروش فتنه گر؛ این شجاعت نیست حماقته و خیانت.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
همین الان شبکه مستند داشت مستند روزگار رضاخانی رو پخش می کرد.یه بخشی از برنامه در مورد رضا خان و موضوع نفت بود، در مورد یه نیروی اطلاعاتی انگلیسی به نام مستر جیکاک بود.دوستان یه سرچی در مورد ایشون بکنن تا فکشون بیافته کف زمین.
انگلیس صد سال پیش اینجور آدمایی تو کشور ما داشته، فکرشو بکنین، توی این صد سال آدمها و روش ها و... صد برابر پیشرفت کرده.بدون شک.
اولین لینک سرچ گوگل هم مال ویکی پدیا هستش، نه فارس و تسنیم و مهر!!!!!
جلال
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا جاسوس هم همین پیامو داد
یعنی اگر میخواهید کشور را به چالش بکشید و برات دل هم بسوزونن و فراموش نشی خودکشی کن
احتمالا سران فتنه هم خودکشی کنن
مراقب باشیم
Turkmenistan
اگر میتونست تهدید نمی کرد بلکه عمل میکرد ! ضمنا آقای مطهری ظاهرا گنجی یا جایزه ای تعیین شده برای اینکه اگر بتونه کاری کنه به زندان بیفته اونوقت اونو بهش میدن . سالهاست که خیلی برای دستگیر شدن سرو صدا و گرد و خاک میکنه که البته حریفاش هم شرط بندی کردن سر اینکه اگر مطهری ریشاشم تراشید و خدای نکرده به ریش .... هم خندید بازم دستگیرش نکنن!!
Iran, Islamic Republic of
شجاعت ایشان را میستایم و پیگیریهای ایشان را دوست دارم
Iran, Islamic Republic of
خخخخع شجاعت یا ..............؟! ایشان مطالبات مردم وجوانان بیکار ومشکلات اقتصادی لااقل نیمی از ایران رو ول کرده وچسبیده به پیگیری حصرچندتا پیرمردی که حاضرند ایران را به پای قدرت طلبی خود قربانی کنند! لااقل پیگیری کانکس برای زلزله زده های سرپل ذهاب از دولت بود ......واگذارشان به خدا برای .........
Iran, Islamic Republic of
پیگیری؟ ایشان به عنوان نماینده مجلس فقط بدرد پیگیری مطالبات اغتشاشگران و منافقین می خورد تا مردم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از پیگیریهای ایشان هم در مورد اشتغال و مهار گرانی هم افاضات بفرمایید بدونیم
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام خدمت طرفداران نماینده شجاع.نماینده تون که نمی گه و سرش تو برفه، شما بفرمائین که اگه به فرض محصورین رفع حصر شدن بهدش قرار چطور بشه؟
آیا قراره که این آقایون به خیانت و دروغ تقلبشون اعتراف کنن و لااقل رسما" عذر خواهی کنن؟ با نامه شیخ فتنه اینجور چیزی که اصلا" متصور نیست.
یا اینکه قراره بعد از رفع حصر و به کمک دوستانشون تو دولت و مجلس و...دوباره شروع کنن به همون کارای سال 88.بعد نظام مجبور بشه با اونها برخورد کنه.یعنی زندان و محاکمه. و این بشه بهانه شروع بحران در کشور، ورود حقوق بشری اروپا و آمریکا به موضوع.... تحریم های بیشتر و.... منوط کردن رفع تحریم ها به افتاب برجام 2 و 3 و 4 و...!!!!!!!
... شتر در خواب بیند پنبه دانه!!!!
Iran, Islamic Republic of
مهم اینه که حق باید بر پا بشه ما موظف به ادای تکلیف هستیم و نتیجه فرع میباشد
Iran, Islamic Republic of
می خواهند آزادشون کنند بعد بکشندشون بندازند تقصیر نظام ویه ماجرای دیگه وگزگ دست افساد طلبان پیاده نظام شیمون پرز بیفته برای سهم خواهی ابدی !
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
بله.واقعا".تاریخ از شجاعت ایشون در موضوعات زیادی یاد خواهد کرد.مخصوصا" در موضوع برجام.... همانند یادی که از بانیان ترکمانچای و گلستان و قرار داد ناکس دارسی و.... می کنن.البته نه بعد از صد سال.حداکثر بعد 5 سال.انشالله.
Iran, Islamic Republic of
چون غربگرا هستی
Iran, Islamic Republic of
خلایق هرچه لایق، یا آقازاده ای یا از این تازه به دورون رسیده ها.
درد بی دردی بد دردی است
Iran, Islamic Republic of
وقتی اموال مردم بوسیله مؤسساتی مانند کاسپین از دست می رود ساکت هستن

وقتی مردم زلزله زده توی سرما یخ می زنن ساکت هستن

وقتی تورم و قیمت ارز و تعطیلی کارخانه های داخلی مردم رو بیجاره می کنه ساکت هستن

وقتی پول نفت خرج خرید سنگ پا میشه ساکت هستن

تنها دردشون برداشته شدن حصر است و حقوق ها و مزایای نمایندگی شون
عزیزم اینا تخصصی کار میکنن.
...
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری درد مردم حصر نیست

به درد مردم برسید
Iran, Islamic Republic of
رفع حصر یکی از خواسته های بر حق مردم است
Iran, Islamic Republic of
حق؟
مردم؟
تعریفتان از اینها چیست؟!
Iran, Islamic Republic of
نه بابا
Iran, Islamic Republic of
محاکمه و اعدام سران فتنه مطالبه اکثریت مردم ایران است فقط 2 درصد خواستار رفع حصر شده اند.
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری درد بی دردای جامعه ما شده حصر،نه دردمردم ؛ برو به داد مردم برس، چشمتو باز کن و جمعیت مردم در راهپیمایی 22 بهمن رو ببین، وای بر تو و فردای قیامت؛ من که از تو نمیگذرم ؛انشاالله رسول اکرم و امامان معصوم و خانواده شهدا نیز از تو نمیگذرند و جایگاهت قعر جهنم خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
از معدود نماینده های آزاده که نگران رد صلاحیت نیست و هرچه را که احساس کند مطابق حق است می گوید.
Iran, Islamic Republic of
ببین از خدا میخوام تمام وکمال در اخرت در اجرش شریک شی ،فقط همین!
دوست
Iran, Islamic Republic of
منم با همین دعا جواب ایشون رو میدم
Iran, Islamic Republic of
شماها بهتره نگران آخرت خودتون باشین
Iran, Islamic Republic of
راست میگه چون اینا اصلا به آخرت اعتقاد ندارند که نگرانش باشن
Iran, Islamic Republic of
آدم مومن باید اول نگران آخرت خودش باشه بعد دنبال دیگران
Iran, Islamic Republic of
یک دعای ساده بود دیدیم خیلی بهش ارادت داری گفتیم انشاالله در آخرت با ایشون محشور بشی؛ همین
Iran, Islamic Republic of
ما هم ميگيم اول به فكر آخرت خودتون باشين بعد مشغول ديگران بشين
Iran, Islamic Republic of
فقط یه اشکال داره. اونم در تشخیص حق و ناحق.
Iran, Islamic Republic of
فقط با اسم باباش به مجلس اومده حالا راه باباش رو فراموش کرده
Iran, Islamic Republic of
وقتی مردم توی قطار سوختن و حتی یک چکش برای شکستن شیشه های قطار نبود یادتون نبود تفحص کنید از جناب وزیر راه

ولی نگران یک جاسوس هستی؟!

به جای این حرفا برو به فکر درد مردم باش! مردم مطالبه دارن! و مطالبه مردم حصر نیست آقای مطهری
Iran, Islamic Republic of
درد مردم اقتصادی است
علی مطهری بعد قد مانتوی خانم ها نگران حصر است
عمار
Iran, Islamic Republic of
آقازاده اولا حصر از حیطه کاری شما خارج است.شما بهتر است به مطالبات بر زمین مانده آحاد مردم که جزءوظیفه شماست بپردازی مثل اشتغال جوانان ،تورم ،کوچک شدن سفره مردم، ثبات بازار ارز وطلا، بازارهای رانتی مثل خودرو و.....شما هم مثل رییس جمهور محترم بیشتردر حاشیه حرکت میکنید تا متن!!
وظیفه ذاتی نمایندگان طرح مشکلاتی است که دامنه آن به عموم ملت مربوط میشود ومشکلات آنها را برطرف میکند .
مشکلات حزبی وجناحی شما جزء وظایف نمایندگی نیست.
شما چرا در مسائل بازار ارز ،کشتی ،قطار،حج،و..... که مشکل عمومی بود واز وظایف ذاتی حضرتعالی ورود نکردید وساکت بودید!!!
اما در مسئله ساختارشکنان ،وطن فروشان،جاسوسان،برهم زنندگان نظم عمومی و......ازاین قبیل مسائل بلندگو دست میگیرید؟!
شریعتی : پدر مادر ما متهمیم
Iran, Islamic Republic of
این کتابی از دکتر شریعتی است که تیترش را برای متن بجا شما که نوشته ای
انتخاب کردم تا حاشیه ای ببخشید به نوشتار حق ات
بزنم
استاد عمار
امثال علی مطهری ها را ایام تحصیل و استخدام و بزرگنمایی !!! تا اینجا خودمان بالا آوردیم
و همکلاسان و همدوره های توانا وبهتر از اینان را
که جای اینان راتنگ نکنند خودمان سلیقه ای میدان ندادیم !!
علی مطهری ها میوه تنگ نظری آن سلایق است و...
Iran, Islamic Republic of
برادر عمار توجه داشته باش که یک نماینده در همه مسائل حق اظهار نظر دارد
Iran, Islamic Republic of
نماینده شجاع تهران حق اظهار نظر در همه مسائل و مشکلات را دارد
Iran, Islamic Republic of
در جواب نماینده شجاع تهران حق اظهار نظر در همه مسائل و مشکلات را دارد باید گفت بله ولی چرا همه اظهار نظراش به نفع آمریکا و اسراییل و نجومی بیگرها و کشف حجاب کننده ها و فتنه گرها و جاسوس هاست و منافقین و کنسرتی ها ست؟
واقعا کسی که احترام پدرش رو نگه نمی داره میتونه عاقبت به خیر بشه؟
Iran, Islamic Republic of
دست رادیو اسرائیل مجلس ششم را از پشت بسته بس که خوراک می ده اون وری ها !!
Iran, Islamic Republic of
آره حق داره اظهار نظر کنه اما واقعا نباید اظهار نظرها براساس مطالبات واقعی و اولویتدار موکلان باشه. مگه الان میرحسین و رهنورد و فامیلاش ووو آزادنیستند مگه پس از ظلم بزرگ به نظام آزادنیستند
Iran, Islamic Republic of
اون دیگه تشخیصش با خودشه نه شماها
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ایشان در مورد مسائل اصلی کشور و مشکلات مردم اظهار نظر نمی کند و به مسائل جزئی می پردازد.
Iran, Islamic Republic of
حق آشوب ندارد
Iran, Islamic Republic of
یک نماینده در همه مسائل بایست ورود کند نه تمام موضوعات حاشیه؛ چرا ایشون در موضوعات اصلی هیچوقت نیست ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
نماینده ملت در همه امور حق اظهار نظر داره
کاظمی
Spain
مثلاً چه اعتراضی را شروع میکنی فعلاً مجلس و دولت دست شما هاست دیگر چه اعتراضی میخواهی بکنی و آن دونفر به خوبی و خوشی دارند زندگی میکنند زمانی که حصر خانگی نبودند چه کار میکردند آقای موسوی سرش انداخته بود یک کار فرهنگی می کرد شماها تیز کردی که بیا رئیس جمهور بشو و او را به وسط میدان کشیدی و در وسط راه همه کنار کشیدی و حالا در حریم امن دارید زندگی میکنید و آقای کروبی را شما ها ضد انقلاب کردی او از اول انقلابی بود و شماها برای رسیدن به اهداف سیاسی خودتان همه را به هم ریختید حالا می خواهی اعتراض کنی فردا قیامتی هم هست ...
Iran, Islamic Republic of
می خواهند خودشان بر علیه خودشان انقلاب کنند و خودشان را سرنگون کنند

کلا بعضی ها خود درگیری دارن چی میشه کرد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب مطهری بهتر بود تا پایان سال پیگیر مطالباط مردم از خناسان باشی آنهای که به تو رای دادن نه دو نفر فتنه گر .
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
رفع حصرشون بکنن بعد عوامل دشمن ترورشون کنند بعد یه فتنه دیگه مثل سید امامی و به مراتب بدتر ایجاد کنید برعلیه نظام اسلامی ؟ کور خوندید . این آقایون در واقع در حصر نیستند بلکه مواظبشون هستند که ترور نشن و دوباره پیراهن فتنه بالا نره
Iran, Islamic Republic of
مرده شون بیشتر به کارشون میاد !
Iran, Islamic Republic of
خدا تورا هدایت کند
Iran, Islamic Republic of
و همچنین تو را
Iran, Islamic Republic of
این برادرا هدایت شده هستند کفر نگو
Iran, Islamic Republic of
...حرف میزنی
سلام
Iran, Islamic Republic of
وكيل الدوله بايد وظيفه خودش را نسبت به دولت انجام بدهد نه مردم،نگران صلاحيت نيست بالاخره مواجب كه قطع نمى شود....
Iran, Islamic Republic of
مطهری نماینده مردم است و به وظیفه اش عمل میکند
احمد
Iran, Islamic Republic of
کدوم مردم؟؟؟
سران فتنه؟
مگه مردم سرپل ذهاب مدرم نیستن
مگه کسایی که موسسات اعتباری سرمایشون رو خوردن مردم نیستن؟
چرا برای آنها کاری نمی کنه
Iran, Islamic Republic of
وظیفه اش رسیدگی به بدبختی مردم است نه وکیل الدوله بودن...
مطهری خدای تناقضات است... سال هشتاد و چهار احمدی نژاد را منجی می دانست و هاشمی را عامل بدبختی ایران و الان سینه چاک هاشمی از خود هاشمی هم هاشمی تر شده ...
هر روز به بادی مسیر عوض می کنه
بهرام. از اهواز مظلوم وبیکس
Iran, Islamic Republic of
مهمترین و اساسی ترین و حیاتی ترین مسئله ملت نه لغوتحریم هاست نه تورم است نه اشتغال و بیکاری جوانان نه غارت بیت المال توسط نجوم خوارانی مثل صفدرحسینی نه رانت خواری وچپاول میلیاردی مهدی جهانگیری نه جابجایی جلادان وشهدای دهه 60 مثل خود شهیدمطهری مظلوم نه دلار5000هزارتومانی نه نفوز بی رویه و عادی شده جاسوسان به وزارتخانه هاست نه قطارتبریز مشهد نه کارگران مظلوم مس شمال نه اصلانه ریزگردهای خوزستان بی کس و رهاشده که با اینکه هوا ندارند اما هوای تیم نجومخواران را داشتند و الان بخداقسم مهاجرت به اصفهان وووو چاره شون شده اینها اصلا در این دولت و این مجلس با لیست پولی نیست بلکه تنها و تنها دغدغه این مجلس و این دولت بویژه علی مطهری و صادقی فقط وفقط تاکیدمیکنم فقط مسئله حصر باغی ها و فانه گران ظالم به نظام و انقلاب است هی میگن ظلم چگونه است کاش می مردم و این فاجعه ها را در انقلاب پس از امام و در دوران سید مظلوم و تنها نمی دیدم.
احمد
به توچیه شما اونا از حصر خارج بشوند یا نه مگر شمادر کمیسیون امنیت هستید شما به جای این کارها به فکر مردم بدبخت وبیچاره برسید که زندگی آنهارا نمی بینید
Iran, Islamic Republic of
ببینید اینقدر این مساله ی رفراندوم بی ربط ونابجابودکه کسی مثل علی مطهری هم ازش دفاع نکرد....!!!¡!
سید
اقای مطهری تا وقتی که سایه رهبری و حضرت آقا بالای سر ماست امثال شما هیچ کاری نمی توانند بکنند لبیک یا سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
...
United States
احتمالا اصلاح طلبان دوباره به یک محرک برای انتخابات بعدی نیازدارند بی میل نیستند سران فتنه محاکمه واعدام شوند تابتوانند یک شانتاژ تبلیغاتی راه بیندازند ودوباره بامظلوم نمایی عده ای رابفریبند غافل ازاینکه مردم دبگر فریب آنهارانخواهند خورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر راست مي گويي هنگامي كه صندوق ذخير فرهنگيان را به قارت بوردن اين كجا بود كه او گفت نگويد اختلاس بگويد وام است معوقه شده است يك ميليون و دوست هزار فرهنگي عضو صندوق هستند اين نمايند كجا بود حالا دو پير مرد بالاتر از يك ميليون و دويست هزار نفر هست خدا بدادمان برسد
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
...
گلشن
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری ، رفع حصر برای شما چه سودی دارد ؟ این موضوع چه ارتباطی به شما دارد ؟
Iran, Islamic Republic of
مطهری با شجاعت به وظیفه اش عمل میکند دنبال نفع شخصی نیست
Iran, Islamic Republic of
ای کاش یه ذره به فکر زلزله زده های سرپل ذهاب بودی الان زیر بارون تو این سرما چی میکشند . سران فتنه ولی تو سونا جکوزی چی میکشند. آقای نماینده ؟ رای را از مردم میگیری برای دشمنان ملت کار میکنی سر سفره مردم نشستی حواست هست
سالار
سلام . میگم این همه کارگر و مردم بیکار شده در جامعه هست چرا آقای مطهری فقط به حصر شده ها و جاسوسان کمک می کنند و به فکر آنها هستند ...
Iran, Islamic Republic of
ما تابع مقام معظم رهبری هستیم واگر در راهبیمایی هایی مثل 22 بهمن شرکت می کنیم فقط به عشق اقاست وهرکس بخواهد درمقابل ایشان حرکتی داشته باشد بداند 9 دی دیگری بررررربا خواهیم کرد ومانند زباله او واربابان خارجی اش را در زبالدان خواهیم انداخت اقا فرمودند فتنه 88 خط قرمز ماست بی خود دل خود را خوش نکنید که اگر سران فتنه ازاد نشوند اعتراض و.... می کنیم انکه سران شما بودند در حصر خوابیده اند ...
Iran, Islamic Republic of
رهبری در زمان امام با نخست وزیری موسوی مخالف بود دران زمان با وجود امام نتوانست در دور دوم ریاست جمهوریش ایشان را کنار بزند مجبور شد وی را مجدد به مجلس معرفی کندولی مخالفتشان ادامه پیدا کردوگر نه کاری که احمدی نژاد با رهبری ودستگاه های زیر مجموعه ایشان کرد نه موسوی انجام داد ونه خاتمی ولی نه تنها با احمدی نژاد برخورد نشده بلکه بعنوان عضو درمجمع معرفی هم شده تا رهبری از موسوی راضی نشود ایشان تا زنده است در حصر باقی خواهد ماند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
عزیز من موسوی هم تا قبل از فتنه ۸۸ عضو مجمع تشخیص بود ولی وقتی ساز فتنه را کوک کرد دیگر صلاحیت خود را از دست داد
Iran, Islamic Republic of
...
موسوی قبل انتخابات، در مصاحبه با مجله تایم گفت که قصدش انتخابات نیست و ...
شما که باسوادی و انگلیسی بلدی بخون روشن شی..
قبل اعلام نتایج برنده قطعی با اختلاف ارای بسیار اینجانب هستم رو هم عمه من گفت...
کشور رو به آشوب و تحریم کشوندند و
خونه ای که موسوی و کروبی در آن هستند رو از کجا و با چه پولی خریدند و نیز حسن روحانی و بیشتر وزراش که هیچی قبل انتقلاب نداشتند و الان به آلاف و الوف رسیدند...
Iran, Islamic Republic of
قضیه موسوی قضیه شخصی بین او و رهبری نیست، این آقا جلوی رأی 40میلیون نفر ایستاد و تا یک سال کسی بهش کار نداشت و در سال 89 بخاطر فراخوان برای سرنگونی حکومت بازداشت و حصر شد. تنها بخشی از خساراتی که ایشون به کشور زد تحریم های کمرشکن سال 90 و 91 بود خودتون برید تحقیق کنید ارتباطشو میفهمید. اینکه قبل 88 با ایران چطور برخورد میشد در دنیا و بعد 88چطور!
Iran, Islamic Republic of
خب چرا یک محاکمه علنی برگزار نمیکنید تا همه مردم ببند و خودشان قضاوت کنند
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر کعبه دم دستتون نیست جناب مطهری که برای مشهور شدن یه کارایی باهاش بکنین!! مطهری ازون تیپ شخصیت هایی است که هر چی بیشتر علیهش و علیه مواضعش دلیل بیارین بیشتر لج میکنه بذارین اینقد رمخالف خوانی کنه که خسته شه..مشکل مردم هم گرونی و دلار و بیکار ی و الودگی هوا و ..نیست ...
United States
وی درباره پیگیری‌های خود در این موضوع نیز گفت: وقتی قرائن زیادی باشد که ظلمی صورت گرفته مثل موضوع ستار بهشتی، من وارد این مساله شدم و تحقیق کردم.
آقای مطهری از سال ۶۸ به بعد به اسم خصوصی سازی از دولت سازندگی کارگران را به اسم بخش خصوصی مورد ظلم قرارداده و باعث بی عدالتی در ادارات و...شده اند...
واقعا پیگیر ظلم هستید
بسم الله
چرا تا کنون در خصوص این ظلم آشکار و بی عدالتی حرفی یا طرحی ندارید؟؟؟؟
چرا در خصوص جمعیت زیاد کارگران قراردادی و بیعدالتی حرفی نمیزنید؟
Iran, Islamic Republic of
اعتراض را شروع می کنی یعنی دقیقا چکار می کنی؟ روز قدس بطری آب میگیری دستت میای توی خیابون و نه غزه نه لبنان زمزمه می کنی؟
یا روز عاشورا بعنوان یک خداجو به عزاداران حمله می کنی؟
شایدم گرای تحریم می دی به عمو سام؟
...
United States
این حرفها حرف آدمهای سیر و دلخوشه
آقایون سیرن و‌حرف آدمهای دل سیرو هم‌میزنن
چ کار دارن وضع کارگران در شرکتهای پیمانکاری تامین نیرو و بیعدالتی بجا مانده از دوران سازندگی چطوره؟
چ کار دارن معلم چی میکشه؟
چ کار دارن درامد مردم چ‌قدره؟چ کار دارن فرق درامد کارگر و‌مدیر و..چقدره؟؟؟
بگو آقای مطهری بگو
واقعا مشگل کشور حصره بگو بگو ولی تو‌و امثالت بدونین ما تو‌ این دنیا واون دنیا از سکوتتون در خصوص مشکلات واقعی مردم به خدا شکایت میکنیم
Iran, Islamic Republic of
... گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل ...
علی
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم کیه که به تو رای میده.
هرروز تن شهید مطهری را تو قبر میلرزونی .
...
Iran, Islamic Republic of
مطهری نماینده ملته و مردم بهش رای میدن
Iran, Islamic Republic of
لیست کیلویی ؟!
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها به زباله دان تاریخ رفتن .
سطلش بزرگه برا خیلی های دیگه جا هست .
مثله که میگه زور از کلفتی پاره میشه.نه از نازکی.
dasa
Iran, Islamic Republic of
جا داره یک خسته نباشید و یک تشکر ویژه داشته باشیم به دوستان و عزیزان و بزرگوارانی که این آقا و جناب صادقی را تایید کردند که بیان و دو صندلی مهم و حساس مجلس رو آشغال کنند.
خسته نباشید 12 دلاور
Iran, Islamic Republic of
مطهری را مردم تایید کردند
Sweden
اصلا منتظر نشو تا آخر سال، همین فردا شروع کن ببینیم چیکار میکنی!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
بازم بوی انتخابات مجلس میاد
بازم بازی با کلمات برای جلب رأی حرام از مردم.
و باز هم بازی دادن مردم تو سیاست کثیف و چند پهلو
نمایندگی مجلس چی داره که هر کس برای به دست آوردن صندلیش باطنش رو بیرون میریزه؟؟؟
یکی جواب بده
یزدی
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا از رو نمی روی و حیا نمی کنی بجای رسیدگی به کار و مشکلات مردم دنبال معرکه هستی ...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
بنظر این آقا و کسانیکه که به این افراد رای دادند کشورشان را دوست ندارند
این افراد برای منافع کشور کار نمی کنند کی در باره مشکلات مردم صحبت نمودند دنبال حصر تعدادی از از افراد وطن فروش هستند که نظام مقدس
جمهوری اسلامی باید اینها را اعدام نماید حال که رافت اسلامی شده دنبال بازیگری هستند
Iran, Islamic Republic of
علی آقای ...تواین مملکت هیچ مشکلی غیر از حصر وجود ندارد که همه هم وغم شما این قصه می باشد
Iran, Islamic Republic of
حصر برای نظام هزینه دارد اما به شرطی باید رفع شود که خائن به ملت و مملکت محاکمه شود تا درس عبرتی باشد به خائنین که دستاوردهای ملت را فدای مطامع مثیف دنیایی خودشان نکنند.
بیژن
نام پدر تورا به نان و نوایی رساند!اگر پدر رحمت الله علیه (خدا واقعا اونو رحمت کند) نبود ...
Iran, Islamic Republic of
تو یکی لطفا ساکت
Iran, Islamic Republic of
موضوع سران فتنه مشکل اول کشور نیست مردم مشکلات اقتصادی فراوانی دارند بخصوص جوانان . مشکلات ریزگردهای خوزستان ،رسیدگی به زلزله زدگان سر پل ذهاب و کوهبنان و........ اقایان مطهری ، صادقی ،زیبا کلام و........ خیلی دوست دارند با حرفهای چالشی خود را ناجی مردم جلوه دهند و بسیار علاقمند هستند تا در رسانه ها مطرح شوند .کشور نیاز به میران عمل گرا دارد در تهران زیر اسپیلت ها سرد و گرم نشتن و ماهیانه درامدهای بالای 10/000/000تومان گرفتن و........ نمی تواند درد مردم را احساس کند و تنها در مصاحبه ها خود را مردمی جا بزند .در این کشور زمانی برای بسیاری از خانوادها بدلیل نداشتن توان مالی مشکل خرید گوشت بود اما الان مشکل خرید تخم مرغ شده و گوشت برایشان به تاریخ سپرده شده است.
کف روی آبید.
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
سلام
علی جون
تو هم برو دعاشو بکن به روح پدرت
...
صابر
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری کاش اینقدر که به فکر سران فتنه و بر انداز نظام و جاسوسان بودن کمی هم به فکر مردم بودن.
...
محمد تكريت11
Iran, Islamic Republic of
تا حالا صبر كرديم ولي بعد از اين اگر فسادي يا خيانتي كنيد برخورد جدي خواهيم كرد و هرگز نخاهيم گذاشت خون شهدا و امام و ايثارگران را ضايع كنند.
Iran, Islamic Republic of
صد سال پیش مدرس داشتیم، در قرن 21 مطهری!!!!
لااقل توی این مورد کاش به عقب برمیگشتیم!
Iran, Islamic Republic of
بالا یا پایین بودن کلاس مجلس رو فقط با این یکی بسنجییم خیلی معیار خوبیه!
نمی شه اینو صادرش کرد؟
مجید
Iran, Islamic Republic of
.......
مهدی
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری اگه بتونه اون دنیا فقط جواب باباشو بده، دیگه کارش به نکیر و منکر نمیرسه!
Iran, Islamic Republic of
...
Turkmenistan
کاش اعتراضی هم داشتی که تا کنون شروعش نکرده باشی !! فعلا همه مسئولین دستشان خالی است فقط رهبر مملکت هستند که تا کنون بدلیل شرایط حاکم فقط مدارا کردند و وای به حال روزی که ایشان و پیروانشان شروع به اعتراض کنند .
United States
راه و روشی را که اقای علی مطهری در پیش گرفته طبیعتا به سرنوشت خود ساخته محمد نوری زاد و مهدی خزعلی و... ختم میشود .
Iran, Islamic Republic of
اگر تا پایان سال به اختلاسهای فامیل تان... برخورد نکنند تکلیف چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موجک
Iran, Islamic Republic of
این آدم اینکار نیست. فقط حرف بلده بزنه. در تله افتادن کاووس و همراهان، کابوس خیلی ها شده این روزها. تو اگه مثلا" کار نمایندگی بلدی (که محل بحث دارد) دیگران هم کار ضد جاسوسی بلدندو سابقه آنها به زمان طفولیت تو برمی گردد.
Iran, Islamic Republic of
... می خواهید بکنید به قانون تمکین کنید خود وکیل الدله هستید می دانید اهمیت قانون را
مندلی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری رسانه های بیگانه وخایین با به به و چه چه هندوانه زیر بغلت میدهند برو سرت را بینداز پایین حداقل کاری مشروع انجام نمیدهی خقوقت را بگیر شکر خدارابکن. به احترام پدرت به این نوا رسیدی والا تو در این نظام عددی نبودی حالا نظام را تهدید کنی .از تو زرنگتر حامی فتنه گران هستند تورا سپر بلا قرار دادند تا سوء استفاده کنند
Iran, Islamic Republic of
بیش از 30 نفر به علت غرور بی جای سران واقعا فتنه کشته شدند حالا ایشان مدافع فتنه گران شدند مطهری یک مقدار پیگیر دلار وافزایش قیمت ها باش
سید
Iran, Islamic Republic of
به نظرم این مطهری هم را باید در حصر قرار داد. والسلام.
Iran, Islamic Republic of
تو حصر همون دو نفر موندین حالا دنبال حصر افراد دیگه ای هم هستین؟ عجب فکر خجسته ای داری برادر
Iran, Islamic Republic of
همین امثال این بیش از 30 ساله با این بازی ها ملت را سزگرم کرده..
لابد اگه از حصر آزاد نشن به نشان اعتراض یه شب شام نمیخورید از سفره میکشید کنار؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی آقازاده ها همزمان بر یک موضوع مانور میدن معلوم میشه خبرهایی است که این جماعت با این مانور میخان حواس ها را از اصل مساله پرت کنن
احمد
Iran, Islamic Republic of
اخه یک نفر دستش به این فردنمی رسه بهش بگه دلار 5000تومن شده گرونی بیداد می کنه دولت داره مردمو خفه می کنه یک سر بیا بازار ببین چقدر اوضاع خرابه اون وقت تو ... نگرانی جر حصر نداری ؟؟؟اخه چی بهت بگم ادم همیشه ... تو زمین کی بازی می کنی.الان واقعا درد مردم حصره یا نون.من 11تا کارگر داشتم همشون بیرون کردم چون کار نیست فروش نیست..
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام لطفا دست از این حرف های دشمن شاد کن برداریدکه اگربه این اختلافات ادامه وراه دشمن به این مملکت باز شود مانند زمان مختار یکایک را قلع وقمع می کنند .پس بیاییم پیرو ولی فقیه باشیم واین تصمیمات رابه اهلش بسپاریم
Romania
.
1- آن چیزی را که حقیر در میان مردم می بینم این است که اکثریت مردم وضعیت موسوی و کروبی اصلا برایشان مهم نیست و هیچ دغدغه ای از این بابت ندارند ضمن اگر اسم اکثریت را نگذارم خیلی ها از دست این دوفرد بسیار عصبانی هم هستند و کمترین ابزرا استقبال از اینها و اذنابشان را گوجه لهیده و تخم مرغ گنیدیده می دانند .

2- برای اقای مطهری بسیار متاسفم . این حاشیه سازی ها دیگر چیست ؟ واقعا چنانچه خداوند به انسان یک جو شناخت صحیح از وضعیت را بدهد می داند که حاشیه سازی و بزرگنمایی یک موضوع که اصلا در اولویت جامعه نیست به صلاح نیست . تعدد مشکلات که باشد مطرح کردن این قبیل مسائل فقط انرژی جامعه را می گیرد و موجب استهلاک میشود . ضمن اینکه ایشان می گوید به وی قول رفع مشکل و همکاری داده اند . که داده است ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
اکثریت نظرشون تو انتخابات قبلی معلوم شد لطفا از نظر مردم دم نزن و حرف دلتو بگو
همان قبلی
Romania
اجازه بده به امثال شما یک مقدار صریح تر بنویسم .
در متن مردم هستم و میدانم که اکثریت برای موسوی و کروبی تره هم خورد نمی کنند . اینکه در انتخابات اخیر با یک اکثریت کاملا شکننده نتیجه ای حاصل شد باز هم دلیل بر این نیست که سبزه قباهایی چون جنابعالی بخواهند نظر مردم را بنفع جریان سرسپرده و ضدانقلاب خود مصادره کنند .امثال شما اگر نتیجه قدری محکم تر بود حتما میخواستید خون دیگر مردم را قورت قورت بخورید ؟ ضمن اینکه کی گفته دولت فعلی و تدبیریون واقعی با شماهاهستند ؟
امثال شما مشکلتان جای دیگر است . زیاد جوش نیار . جنبش سبز جناب جرج سوروس مرد . هرچه هم که زور بزنید بلند نمی شود .باز اقدام کنید تودهنی بدتری خواهید خورد . این حرف دلم بودو مشاهدات میدانی از متن اجتماع . متوجه شدید ؟
Iran, Islamic Republic of
نه عزيزم نظر مردم كاملا صريح و روشن تو انتخابات گذشته ابراز شد شما بهتره نظر خودتو بگي از مردم دم نزني بهتره
Iran, Islamic Republic of
اقای مطهری الان تمام مشکلات مملکت را حل کردید فقط رفع حصر یک مشت خائن منافق مونده بهتر نیست فکری به حال مشکلات اساسی کشور بکنید می دوند چقدر جوان بیکار داریم می دونید بیکاری اصلا یعنی چی می دونید گرانی یعنی چی می دونید چند درصد مردم حقوق زیر دو میلیون می گیرند در حالی که حقوق زیر 5 میلیون یعنی زیر خط فقر حالا فقط رفع حصر یک مشت ارازل و اوباش مهم شده البته اگه رفع حصر بشندباید محاکمه شوند و اعدام برای این خبیث ها خیلی کمه
حسن
Iran, Islamic Republic of
...
فرهنگ
Romania
هنوز تن لرزه هایی را که در سال 88 کشیدیم یادم نمی رود . صدای گرفته و مغموم و نجیب ایت الله خامنه ای نیزیادم نرفته است . ضمن اینکه تکنیک های جریان سازی دشمن و عقبه های انها را میشناسم . اقای مطهری از سر جزیی بینی گرفتار یک چنین بازی هایی شده است وگرنه فکر می کنم ادمی نیست که دلش بخواهد اینگونه باشد.
Iran, Islamic Republic of
تنها راه یک محاکمه علنی و آزاد از همه طرفهای درگیر در حوادث سال 88 است تا هر کس به اندازه جرمش مجازات شود
Romania
1- تیشه برخی از بناها معروف است . نخ گره نخورده یک پیراهن کاموایی نیز به همین شکل. روش گام بگام جلو امدن به معنای راه بیانداز جا بیانداز هم به همین شکل .
2- انشاالله بموقع اگرنظام تشخیص دهد محاکمه هم میشوند .
3- مهم :
مگر اینها در انتخابات 88 صادق بودند که الان بگوییم تمکین می کنند ؟ این دو نفر دارند مجازات خفیف تری را می کشند . با ان حجم از خطا هسته ضد انقلابی هدایت کننده این قضیه به این حد از مجازات قانع نیستند چه رسد به مجازات های سنگین تر .چرا چون هدف دیگری دارند.

جمع بندی
اگر اینها مجازات واقعی شوند ایا تمکین خواهیدکرد و یا اینکه خواهید گفت از قوه قضاییه تا دولت قبلی و مقامات بالاتر همه باید مجازات شوند . ما می دانیم پشت این حرف ها میخواهد بکجا برسد و مارا بکجا ببرند . چه اعدام شوندو چه در حصر بمانند برای گروه معلوم الحال هیچ فرقی نمی کند انها فقط هیزم و کاه بیشتری می خواهند تا وراجی و جرزنی را بیشتر کنند.
Iran, Islamic Republic of
چونكه ممكنه عده اي تمكين نكنن بايد در قوه قضاييه رو بست؟ آخه اين چه دليل مضحكيه كه ميارين
همان اولی
Romania
شما ها چرا تحلیل هایتان همه کجکی است ؟ کی گفت در قوه قضاییه را باید بست ؟ من در جمع بندی برای شما دقیقا شرح دادم با این وجود چرا اینقدر بی منطقی می کنید ؟ اگر فکر می کنید با سماجت و جریان سازی مهندسی شده نظام کوتاه خواهد امد اشتباه می کنید . حصر قانونی است و برای این دو نامرد کمترین مجازات دنیوی است که فعلا جاری شده است. . شما ها وقتی طالب یک چیز هستید اگر زیاد هم باشید که نیستید اول برادریان را ثابت کنید و بعد تقاضا کنید . درست مثل امریکا . اون وضعیت برجام یکش است تازه مدعی مذاکرات برجام 2 و 3 شده است . گفتم بدنیال چیز دیگری هستید و فکر می کنید با شلیک مکرر میتوانید جریان سازی کنید . مردم عادی اصلا برایشان مهم نیست امنیت کشور را این دو مزدور میخواستند به هم بریزند در موقع مقتضی هم اگر لازم باشد حکم جدید خواهد گرفت . فعلا حکمشان حصر است و خوش بحالشان .
Iran, Islamic Republic of
بازم اسمون ریسمون بافتی. نمیدونم چرا یک مسئله ساده را نمیخوای قبول کنی؟ برادر جان چه در ایران و چه در همه دنیا هیچ مجازاتی بدون محاکمه وجود ندارد فرقی نمیکند متهم چه جرمی انجام داده باشد در هر صورتی باید محاکمه صورت بگیرد تا بتوان کسی را مجازات کرد
همان اولی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از سایت محترم جهان نیوز که با حوصله این بحث را منتشر کرده است :

آقاو یا خانم محترم
اگر هزار بار دیگر هم برایت توضیح بدهم بدلایلی که بخشی از انها برایم معلوم و برخی مجهول هستندشما نمی خواهید قبول کنید که حکم حصرقانونی است . این پنبه از گوش شما در نمی اید .ملاک ما نظام و قوانین خودمان هست نه هیچ جای دیگر دنیا . ما اینجا یک شورای عالی امنیت ملی داریم و یک قوه قضاییه که اتفاقا اینها در تعامل با یکدیگر تصمیم به حصر گرفته اند . ضمن اینکه صحت ادعای شما مبنی بر منحصر بفرد بودن این قضیه در ایران را نمی دانم . برایم اولویت هم ندارد که با وقت گذاشتن اسیر بازی شما بشویم .

این اعتماد بنفس شما و امثالهم برای من عجیب نیست . این اعتماد بنفس بشدت حکایت دارد از سر درون زیرا در این مطالبه ای که اصلا عمومیت ندارد ( خوانندگان احتمالی این سطور قطعا با رجوع به سطح جامعه و مشاهدات میدانی از نتیجه ان مطلع هستند ) سه احتمال مطرح هستند :
حالت اول - کاملا اعتماد دارید که موسوی و کروبی بیگناه هستند و با محاکمه رفع حصر خواهند شد.

حالت دوم - از بستر ایجاد حرف و شایعه و پمپاژ مهندسی اخبار راست و دروغ سعی بر گل الود کردن اب و انحراف انرژی جامعه هستید یعنی همان کاری که اساتید بنامتان نظیر بی بی سی در ان استاد هستند.

حالت سوم - فک و فامیل این دو منحرف سیاسیهستید و علقه های فامیلی چشمتان را کور کرده است .

حالت چهارم - اطلاعات کافی ندارید و انگیزه های دیگر باعث بروز این رفتار است . در این مورد چون ابهامات زیاد هستند نمی توان برای این بند صحبتی داشت .
در حالت اول نیک می دانید که محاکمه توسط همین مرجعی انجام می شود که می خواستید برعلیه نظامش در سال 88 کوتا کنید و ضمن اینکه از نظر تفکربا ان موافق نیستید دسترسی به اطلاعات طبق بندی شده کافی هم دارد . لذا این اصرار شما برای چیست ؟ شاید برای جریان سازی رسانه ای و بازهم بهانه های جدید یعنی حالت دوم ؟

درحالت دوم که اگردر مورد شما هم مصداق نداشته باشدقطعا در مورد جریان اصلی دنبال کننده این موضوع مصداق دارد بدلیل نیت پلید و ضد امنیتی سیاست گذاران این موضوع تکلیف معلوم است .

در مورد سوم هم بر می گردد به ویژه گی های شخصیتی خودت و البته انصاف و صداقتت .برادر و خواهر و دوست برایت کاری نمی کنند . خود واقعی ات را دریاب.
مشکل جامعه ما این حرف ها نیست که بی جهت وقت امثال ما را هم تلف می کنید . اگر هنری و امکاناتی دارید بروید و بدردهای اصلی جامعه برسید .حداقل اگر توان انرا ندارید بیخود سعی نکنید با القای توهم ما بیشماریم وقت جامعه را بگیرید.و یا اگر بدنبال حق جویی هستید ادرس را عوضی رفته اید موسوی و کروبی از این سنخ نیستند . بیش از این هم تمایل به وقت گذاشتن ندارم .
با تشکر مجدد از سایت جهان نیوز
یاسر
Iran, Islamic Republic of
اگه هزار سطر هم بنویسی بازم یک حقیقتو نمیتونی کتمان کنی و آن اینکه نه در اسلام نه در ایران و نه در هیچ جای دنیا مجازات بدون محاکمه وجود ندارد و هیچ توجیهی نمیتواند این اصل مسلم را خدشه دار کند. والسلام علی من التبع الهدی
Iran, Islamic Republic of
فهمیدم جریان چیه! دولت داره به سالهای پایانی میرسه و اینا و سلبریتی های جیره خورشون دارن آماده تغییر رنگ میشن تا از پاسخگویی فرار کنن و این مساله را بهونه کردن..
نه آقای مطهری شما باید پاسخگوی کارهای این دولت باشید
Iran, Islamic Republic of
اینا باید مسئولیت این چیزی که با رحم اجاره ای زائیدن بپذیرن نه اینکه با ادعای پشیمانم از خودشون سلب مسئولیت کنن و این چیزی را که زائیدن بزارن سر راه و در برن...
اين آقا فكر مي كند اگر پز اپو زيسيوني بدهد و موجب تضعيف نيرو هاي امنيتي شود و اگر با هر جاسوسي كه به كشور خيانت نا بخشودني ميكند برخورد شود به جاي تقدير از نيرو هاي امنيتي آنها را مورد اتهام قرار دهد .
فردا دل مردم ايران محبوبيت پيدا مي كند شايد متوجه نيست مردم با بصيرت و ميهن پرست ايران از هر چه بگذرند از خائن به وطن نمي گذرند
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
...
108
Iran, Islamic Republic of
آقای فرزند شهید مطهری سلام. دوست داریم!!! می بینم کت نو خریدی!!!.
Iran, Islamic Republic of
تنها راه يك محاكمه عادلانه و آزاد و علنيه تا هر كس به اندازه جرمش مجازات شود
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما هیچ گنده تر از شما هم اگر بخواهد در کشور اغتشاش کند واهیم گرفت. شما اگر از با صف حامیانانقلاب اسلامی مواجه شوید احتمالا اصلاح می شوید. این آقایان آبروی نظامی و شأن و منزلت سیاسی کشور را از بین بردند و باعث کشته شدن تعدادی از مردم شدند. باید خون ریخته شده کشته شدگان را پاسخ دهند و هر کس هم که از آنها دفاع کند در زمره همین قماش محسوب می شود.
Iran, Islamic Republic of
فقط با یک محاکمه علنی حق به حق دار خواهد رسید
Iran, Islamic Republic of
تکلیف اختلاس های کلان فاضل لاریجانی چی شد ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری فقط داره نون خون باباش رو می خوره .
Iran, Islamic Republic of
باشه..رفع حضر هم میشن..ولی الان مشکلت مردمی ک تو نمایندشون هستی رفع حضر نیست..خیلی مسائل دیگست..انرژیتو کاش صرف مبارزه با فساد میکردی
Iran, Islamic Republic of
از لیست فله ای های امید هیچ انتظاری نمی شود داشت . چون فقط دنبال رانت و عکس گرفتن با موگرینی و گردش رفتن به اروپا با پول ملت هستند .
Iran, Islamic Republic of
نماینده موظف و مکلفه در همینه زمینه ها که تشخیص میده اظهار نظر کنه
Iran, Islamic Republic of
ین اظهارات علی مطهری درحالیست که کمترین مجازات بنا به اظهارات کارشناسان قضایی برای سران فتنه حکم اعدام است

مارو گیر اوردی مگه بعد از اعدام مجازات دیگه ای هم هست ؟یا این که می خواهید اینچچند پیر مرد رو قتل صبر و زجر کش کنید؟
Iran, Islamic Republic of
مجازات بدون محاکمه در هیچ جای این دنیا وجود نداره.
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
چرا امروز از موضع گیری علی مطهری خبری نیست؛ مرگ سید امامی زمین گیرش کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!
...
احمد
Iran, Islamic Republic of
هرکه با این نظام درافتاد ورافتاد توکه دیگ عددی نیستی