جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
با تکیه بر ادعاهای رژیم صهیونیستی

گوترش: اسرائیل ایران را یک تهدید می‌داند

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 592067
دبیرکل سازمان ملل متحد گفت که حضور نیروهای نزدیک به ایران در نزدیکی مرز اراضی اشغالی از نظر بسیاری از اسرائیلی‌ها یک تهدید است.
گوترش: اسرائیل ایران را یک تهدید می‌داند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، آنتونیو گوترش در بخشی از سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ به ناآرامی‌ها و جنگ‌های داخلی در برخی کشورهای منطقه خاورمیانه پرداخت و گفت که این منطقه در حال حاضر دچار هرج و مرج است و جنگ در برخی از کشورهای خاورمیانه همچون سوریه، یمن و لیبی ادامه دارد.

گوترش در ادامه سخنان خود با بیان اینکه گفت‌وگوها میان اسرائیل و فلسطین به بن‌بست رسیده است، گفت: من در سفر اخیر خود به اسرائیل دریافتم که فرضیه حضور نیروهای نزدیک به ایران در نزدیکی مرز اسرائیل و احتمال ایجاد یک هلال میان تهران و بیروت که فرصتی را برای تقویت قابلیت‌های حزب‌الله لبنان به وجود می آورد، به نظر می‌آید از نظر بسیاری از اسرائیلی‌ها یک تهدید است.

بنابر این گزارش، مقامات رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر بارها مدعی شده‌اند که ایران به دنبال تقویت حضور خود در سوریه و لبنان است که این مسئله برای اراضی اشغالی یک تهدید به شمار می آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *