جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قدردانی رئیس رسانه ملی از برنامه های دهه فجر

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 592053
رئيس سازمان صدا و سيما در يادداشتی از تلاش خانواده رسانه ملی برای پوشش گسترده راهپيمايی 22 بهمن قدردانی كرد.
قدردانی رئیس رسانه ملی از برنامه های دهه فجر
به گزارش جهان نيوز، دكتر علی عسكری، رئیس سازمان صداوسیما در یادداشتی از تلاش خانواده رسانه ملی برای پوشش گسترده راهپیمایی 22 بهمن و ویژه برنامه های دهه فجر قدردانی و به اهمیت این تبلیغ اشاره كرد. متن این یادداشت به شرح زیر است:

«خانواده رسانه ملی همواره در خط مقدم جشن‌ها، شادی‌ها، غم‌ها و ناراحتی‌های ملت ایران بوده است و درحد توان و البته با تمام وجود و همتش به هر كدام از این مقاطع تاریخی پرداخته است.

چند ماه گذشته هم از این روند تاریخی مستثنی نبوده است بویژه از حدود یك ماه و نیم پیش كه بدخواهان و دشمنان این ملت روند یك سری اعتراض‌های اقتصادی را به اغتشاش و آشوب تغییر دادند و امنیت؛ این مولفه مهم مردم و نظام را با چالش مواجه ساختند.

در این مدت خانواده رسانه ملی با صبر، تدبیر و تعهد هم فضای كشور را به سمت آرامش برد، هم ماهیت آشوبگران را افشا و اهداف از پیش طراحی شده آنان و حامیان شان را تبیین كرد و هم با نمایش به موقع حضور خودجوش مردم در شهرهای مختلف بعد از این حوادث، فضای مبهم و غبارآلود موجود را شفاف و عیان كرد و زمینه را برای 22 بهمنی باشكوه فراهم ساخت.

این حركت بزرگ و جهادی همكاران سازمان زمانی اهمیتش بیشتر می‌شود كه تكاپوی هماهنگ و برنامه‌ریزی شده شبكه‌های ماهواره‌ای معاند و وابسته به آمریكایی‌ها و صهیونیست‌ها و اذناب آنها را در فضای مجازی دوباره و دقیق مرور كنیم.

22 بهمن 96 كه رهبری معظم انقلاب آن را تماشایی‌تر از قبل پیش‌بینی كرده بودند با توجه به اتفاقات یك ماه گذشته و شرایط منطقه‌ای و اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریكا بسیار مهم‌تر از قبل اهمیت پیدا كرد و برای پوشش گسترده و دقیق آن باید بازهم خانواده رسانه‌ملی همتی مضاعف می‌كرد.

حضور حدود هفت هزار نفر در وسط میدان 22 بهمن در سراسر كشور از همكاران حوزه‌های مختلف رسانه‌ملی و خیلی بیشتر از این مقدار در جام‌جم و مراكز مختلف و شبكه‌های برون مرزی یك برنامه‌ریزی دقیق، بهنگام و متعهدانه می‌خواست تا با زمانبندی مشخص حماسه‌ای دیگر از ملت رشید ایران اسلامی را به تصویر كشیم و الحمدالله همین‌طور هم شد و 22 بهمنی تماشایی برای همه ایران و جهان به نمایش درآمد.

روز 22 بهمن فرصتی دست داد تا در بعضی بخش‌های عملیاتی سازمان شخصا حاضر شوم و از تلاش متعهدانه همكاران عزیزم تشكر كنم اما بر خود لازم دیدم تا از طریق این یادداشت مختصر از تلاش متعهدانه و دلسوزانه همه همكارانم در حوزه‌های مختلف سازمان در سرتاسر كشور به ویژه در مقطع حساس یك ماه و نیم گذشته تشكری از صمیم دل داشته باشم و از درگاه خداوند تعالی برای همه شما عزیزان بهترین‌ها را آرزو كنم.

سختی كار رسانه در شرایط كنونی كه همه دشمنان در مقابل ما با همه امكانات ایستاده‌اند و هرروز با روشی خاص علیه ملت ایران عملیات روانی می‌كنند بر هیچ‌كس پوشیده نیست و البته هیچ‌كس هم جز خانواده رسانه ملی آن را با پوست و گوشت و استخوانش لمس نمی‌كند با همه این شرایط سخت به لطف خدا و دعا و هدایت رهبری حكیم انقلاب اسلامی به اذعان دوست و دشمن دست در دست هم با موفقیت به پیش رفتیم و ان شاء الله بهتر، محكم‌تر و موثرتر از قبل در این مسیر گام برداریم.

در پایان باز هم به همه همكاران عزیزم درود و سلام می‌فرستم، خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم همواره خداوند تعالی یار و مددكار شما باشد.»

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *