پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هلاکت 3 تروریست در سینا

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 592042
ارتش مصر با بمباران مواضع تروریست ها در سینا 8 هدف متعلق به آنها را منهدم کرد. در این عملیات 3 تروریست به هلاکت رسیده و یک دستگاه خودروی 4 زمانه مجهز به تیربار نابود شد.
هلاکت 3 تروریست در سینا
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم،  ارتش مصر با صدور نهمین بیانیه خود درباره آخرین تحولات عملیات سینا – 2018، برای پاکسازی شمال و مرکز سینا از وجود تروریسم به این دستاوردها اشاره کرد.

تامر الرفاعی، سخنگوی رسمی نیروهای مصری در صفحه فیسبوک خود نوشت: نیروهای مسلح مصر در ادامه پیروزی های خود در مبارزه با تروریسم، 8 هدف متعلق به تروریست ها را به طور کامل منهدم کرده و 3 تروریست را به هلاکت رسانده و یک دستگاه خودروی چهار زمانه حامل تیربار را منهدم کردند.

وی افزود: در این عملیات یک موضع محل تجمع تروریست ها در شمال سینا شناسایی و هدف قرار گرفت و 4 تروریست نیز در عملیات تیراندازی به هلاکت رسیدند. از این افراد دو قبضه اسحله خودکار و یک بمب آماده انفجار کشف شد. الرفاعی خاطرنشان کرد که مهندسان ارتش 45 بمب و مین کارگذاشته شده را در میدان عملیاتی کشف و خنثی کردند.

وی گفت: نیروهای مصری تا کنون 158 پناهگاه و مخفی گاه تروریست ها را منهدم کرده و یک انبار اسلحه را با مقادیر قابل توجهی سلاح و گلوله و فشنگ و دستگاه های ارتباط بی سیم و مقدار قابل توجهی ماده انفجاری C4 و مواد شیمیایی قبابل استفاده در ساخت نارنجک و بیش از 7 تن مواد مخدر کشف کرده اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *