پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۳

روحانی هزینه زیادی برای دفاع از «سیف» داد!

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 592035
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت بیمار است، گفت: آقای رئیس‌جمهور هزینه بسیاری برای دفاع از رئیس کل بانک مرکزی می‌دهد و این در حالیست که یکی از فجایع این فرد، موضوع مؤسسات مالی و اعتباری است.
روحانی هزینه زیادی برای دفاع از «سیف» داد!
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس‌جمهور هزینه‌های غیرقابل باور و غیرقابل تصوری را برای دفاع از رئیس کل بانک مرکزی می‌دهد. رئیس کل بانک مرکزی که عملا مقر فرماندهی تیم اقتصادی دولت است و حوزه مدیریت ارز مسائل مربوط به فاینانس مهندسی پول واعتبار را در بر دارد امروز بیشترین جفا را به دولت می‌کند و متاسفانه آقای رئیس‌جمهور برای رئیس کل بانک مرکزی هزینه می‌پردازد.

وی افزود: عجیب آن است که ما هر چه فکر می‌کنیم علت این همه اصرار رئیس‌جمهور در دفاع از آقای سیف را متوجه نمی‌شوم.من به معاون پارلمانی رئیس‌جمهور هم گفتم  آقای رئیس‌جمهور که برای آقای سیف هزینه می‌شود در حالی که ضرورتی ندارد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت:‌ از فجایعی که رئیس کل بانک مرکزی به وجود آورده می‌توان به موضوع مؤسسات مالی و اعتباری در کشور اشاره کرد که یکی از اصلی‌ترین عوامل این اختلال مالی در کشور آقای دکتر سیف و بانک مرکزی بود و در زمان تصدی و مدیریت آقای سیف مجوزهای کاملا عجولانه‌ای به این مؤسسات مالی داده شد و ما شاهد نظارت ناقص از سوی بانک مرکزی برای این موسسات بودیم. در حالی که ارتباط با مؤسسات مالی را انکار می‌کردند.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: موضوع بعدی بحث قیمت ارز است که در بودجه 97 ارز را 3 هزار و 500 بسته‌اند و امروز قیمت دلار به بالای 5 هزار تومان رسیده و هنوز بودجه بسته و قطعی نشده دلاری که در همین بودجه 3 هزار و 500 تومان تعیین شده به بالای 5 هزار تومان رسیده و در حال حاضر دولت برای هر دلار 1900 تومان کسری دارد و این یعنی نابودی سیستم بودجه‌ریزی دولت که یکی از عوامل تاثیرگذار در این امر بانک مرکزی است.

وی افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی اگرچه وزارت اقتصاد هم دخالت دارد اما بانک مرکزی رکن اساسی استفاده از سرمایه‌گذاری خارجی است. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: در این جا باید گفت تیم اقتصادی دولت بیمار است  و بیشترین هزینه را برای دولت دارد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به نظرتون چطور میشه که خانواده سیف ایران زندگی نمیکند وفردی هم که سیف برای قسمت اقتصادی مذاکرات هسته ای پیشنهاد میده ! جاسوس از اب درمیاد؟!
Iran, Islamic Republic of
اگر رئیس بانک مرکزی رو در رو به شما بگوید که در موسسه مجاز کاسپین سپرده گذاری کنید و مطمئن باشید که من از پولتان حفاظت می کنم و شما با این تعهد در این موسسه سپرده بگذارید اگر تحت نظارت مستقیم بانک مرکزی پولتان را بدزدند چه کسی ضامن است . اقای سیف فقط به همین سوال جواب بدهد نه انکه با مغلطه هم صحبتهایش را بپوشاند و هم امضا پای مجوز را فراموش کند و هم تائیدیه های بانک مرکزی در موقع سپرده گذاری در پاسخ به استعلامهای سپرده گذاران .
جهان نیوز. علاج درد ماها !!!
Iran, Islamic Republic of
این است !
اگـــــر کور باشی تا نبینی !
و یا کر باشی تا نشنوی !
این دو محرومیت نیستند !
بلکه سعادت دنیایی است!
وقتی نتوانی کاری کنی !!!
این تصورات روزانه من است .