جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شرور مسلح در زاهدان به هلاکت رسید

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 592013
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شرور مسلح و عامل تیراندازی به سمت مردم در زاهدان درگیری با تکاوران پلیس به هلاکت رسید و سه همدست وی نیز دستگیر شدند.
شرور مسلح در زاهدان به هلاکت رسید
به گزارش جهان نيوز، سردار محمد قنبری روز شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان در پی کسب خبری مبنی بر تیر اندازای به سمت مردم در شهر زاهدان و مجروح شدن چهار نفر از شهروندان در این حادثه بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: ماموران پلیس پس از شناسایی محل اختفای این شرور مسلح در یکی از محله های زاهدان، این منطقه را محاصره کرده که فرد مذکور به محض مشاهده یگان های عملیاتی پلیس با ماموران درگیر شد. 

وی ادامه داد: در این درگیری مسلحانه شرور مسلح به هلاکت رسید و سه همدست وی نیز دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این شرور مسلح به همراه سایر همدستانش به دلیل ایجاد رعب و حشت در بین شهروندان و حمل و نگهداری سلاح و درگیری با ماموران پلیس تحت تعقیب بودند. 

سردار قنبری خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و هنجار گریزان خللی به امنیت پایدار جامعه وارد کنند.

منبع:ایرنا

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *