جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۷

بعضا عملکرد احمدی‌نژاد مشکوک به نظر می‌رسد

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 591934
یک فعال اصولگرا در خصوص اتهام افکنی احمدی نژاد به قوه قضاییه گفت: به نظر می‌رسد وی به دنبال تخریب خدمات ارایه شده در نظام جمهوری اسلامی است.
بعضا عملکرد احمدی‌نژاد مشکوک به نظر می‌رسد
به گزارش جهان نيوز، امیررضا واعظ آشتیانی کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص صحبت‌های اخیر احمدی نژاد پیرامون رد خودکشی سید امامی در زندان و هم داستانی رئیس جمهور سابق با کانال‌های معاند مثل آمد نیوز؛ گفت: به اعتقاد من احمدی نژاد دچار توهم و خود بزرگ بینی شده و هر چه به مخیله اش می‌رسد حجت می‌داند و به زبان جاری می‌کند.

وی افزود: صحبت‌هایی که رئیس جمهور سابق مطرح می‌کند مرجع قانونی ندارد و مسئله مهم این است که یک مرجع قانونی باید او را مواخذه کند و از او بخواهد که توضیح دهد به کدام دلیل شرعی یا قانونی این مسائل را بیان می‌کنی.

واعظ آشتیانی با بیان اینکه آزادی به معنی انگ زدن، تهمت زدن و آبروی افراد و نظام را بردن نیست گفت: اگر احمدی نژاد معنی عدالت را می‌داند پس براساس همین عدالت باید مورد مواخذه قرار گیرد.

این فعال اصولگرا تصریح کرد: براساس کدام آزادی افراد به خود این مجوز را می‌دهند در مورد موضوعی که از آن آگاهی ندارند صحبت کنند.

وی این قبیل اقدامات احمدی نژاد را نگران کننده دانست و یادآور شد: برخی اوقات انسان به عملکرد احمدی نژاد مشکوک می‌شود و این سوال پیش می‌آید که آمد نیوز‌ها از کجا خوراک می‌گیرند. به نظر می‌رسد وی در حال تسویه حساب با برخی مقامات است.

واعظ آشتیانی در پایان خاطر نشان کرد: عقلانیت مسئله مهمی است به ویژه برای کسی که هشت سال در مسند نظام بوده است حتی اگر دچار تغییر و تحول هم شده باشد این تغییر نگران کننده است و در حقیقت به دنبال تیشه زدن به ریشه نظام است. به هر حال به نظر می‌رسد احمدی نژاد به دنبال تولید اتهام برای جمهوری اسلامی و به دنبال آن است که تمام زحمات کشیده شده در نظام را تخریب کند. به اعتقاد بنده کماکان با این نوع رفتار‌ها به استناد صحبت‌های خود احمدی نژاد باید با عدالت برخورد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فوق تخصص بیماری های سیاسی و روانی و اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
این آقا فقط و فقط عطش قدرت و خود برتر بینی دارد و این کارها و صحبت ها هم فقط نشانه این ... است و بس
بحث عدالت هم فقط رنگ و لعاب خوشگل کردن و پنهان کردن چهره ... بوده است
Iran, Islamic Republic of
توصیه می کنم سری به یک ... بزنید
Iran, Islamic Republic of
امروز ۱۲ سال و اندی از آن روزها می‌گذرد، «هاشمی» با وجدانی آسوده از دنیا رفته است و«احمدی‌نژاد» نه در قامت شهردار و رئیس جمهور محبوب رسانه ملی و رئیس سابقش! که در قامت اپوزیسیونی تمام عیار مقابل کاخ دادگستری، همچنان بلندگوی نااهلان است که بی‌هیچ ریشه‌ای در مبارزات ۶۰ ساله یاران خمینی، آتش تفرقه می‌افروزد

به مردم القای می کند نه تنها باید از انتخاب روحانی برای ریاست جمهوری برگردند که باید از اساس«انقلاب کردن» پشیمان باشند و در این راه هیچ هراسی ندارد که صریح‌ترین تیرها و تهمت‌ها را روانه عمود خیمه انقلاب کند.

آنچه در این میان مایه شگفتی بسیار است، سکوت دلهره‌آور نهادهای انقلابی و رسانه‌های ارزشی در مقابل فریاد شوم نااهلان انقلاب است که خدای ناکرده ظن تداوم پیوند با احمدی‌نژاد را تقویت می‌کند که در این ایام سرنوشت ساز انقلاب اسلامی بسیار معنادار و مخاطره‌آمیز است.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چرا کلمه بیمار را حذف می کنی مگه فحش دادم ؟؟ امراض روحی و نفسانی فقط در این آقا که نیست هر انسانی حتی خودم به نسبتی در گیر این مسئله هستیم منتهی ما ها که مسئولیت حساس نداریم ایم امراضمان هم کمتر بر جامعه اثر می گذارد ولی افرادی با تصدی جایگاه های حساس جامعه در صورت مریض بودن کل عالم را به فساد می کشند
حسین
Netherlands
با اهداء سلام خدمت جناب فوق تخصص بیماریهای سیاسی...
شاید نظر شماصحیح باشد اما بنده شناس خداست و تنها او از راز سینه ها آگاه است. لذا اینچنین حکم دادن گناه بی لذتی است و بس.
لطفا جسارت این حقیر را حمل بر واجب نهی از منکر کنید و امور را با "میزان" سنجیده و اگر نیاز بود ارائه دهید.
یا حق
سرور
Iran, Islamic Republic of
خودت ... ذهنی هستی.من هیچ توهینی نکردم.
احمدی نژاد اشتباهات زیادی داشته و دارد اما عملا عدالت محور بود نمونه آن مسکن مهر است که دولت فعلی فقط آن را مزخرف خواند اما فکر نکنم کسی این عقیده را داشته باشد.حرفهای امروز او نیز در جهت پس گرفتن قدرت از مافیای بنفش و عدالت است گرچه در عمل و حرف اشتباهات هم دارد.
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم عیب کار کجاست که تو ممالک دیگه مسئولین خطاکار، نادم و عذرخواهند اما اینجا مهاجم و طلبکار
Iran, Islamic Republic of
اینکه اطرافیان احمدی نژاد بیان اینجا کامنت بنویسن و با وی پی ان به تعداد زیاد مثبت و منفي بذارن تعجب نداره، چون بخاطر منافع و مطامع خودشونه. اما بعیده کسی مونده باشه که بدون هیچ چشمداشت دنیوی هنوز ایشونو یک آدم صادق و خالص بشناسه. به هر حال ماهیت افراد دیر یا زود آشکار میشه. آقای احمدی نژاد هر چقدر مخالفاشو دیو معرفی کنه، دیگه غیرممکنه یتونه خودشو به عنوان فرشته نجات به ملت قالب کنه
Iran, Islamic Republic of
الحق که درست گفتی!
بیماریها سیاسی و روانی و اجتماعی را یک جا داری و لذا فوق تخصص داری!
دیپلمه قدیم
Iran, Islamic Republic of
فوق تخصص بیماری های سیاسی . . . عزیز
تحلیلت با مدرکت خیلی همخوانی ندارد !
احمدی نژاد یک مسلمان ایرانی است
و مبارزی نترس در برابر استکبار
و زندگیش مثل مردم
و ضد اشرافیت
اشکال دارد ولی کدام مدیرت از او بی اشکال تر!
خودش و خانواده اش را در کفه ترازوی قضاوت بگذارید
و طرفدار هر مدیری هستی در کفه دیگر ترازو بگذار
من ندیده ام مجرم را اگر به دادگاه ببرند قاضی از دفاعیادتش مبادا بشنوند بترسد!
اگر دادگاهی در پنهان تشکیل شود بنظرم آن مجرم دیگر مجرم نیست
آنچه مرا رنج می دهد این همه همدمی وهمدستی و هماهنگی علیه احمدی نژاد متهم و مجرم یا خدمتگذار انقلابی و مردمی
چرا در شعار مرگ بر آمریکا دیده نمی شود ؟!
چرا در اجرای اقتصاد مقاومتی نیست ؟!
چرا در خدمت به منافع ملی دبده نمی شود؟!
جهان نیوز با هنر مدعی شد اسرائیل
در ایران 5 میلیون طرفدار
دارد !!!!
از شدت عصبانیت از این بر آورد بی جا خواستم از نوشتن امتناع کنم وبا سایتت که دوکوهه من است خدا حافظی کنم.
یعنی احمدی نژاد طبق تفسیر باهنر به اندازه آن کودک کش در ایران طرفدار ندارد !!!
احمدی نژاد مجرم است با مجرم های شناخته شده م . م .م .م یا هر ا. ب . پ...در دادگاهی علنی محاکمه کنید
Iran, Islamic Republic of
اگر شیمون پرز گفته "باید کاری کنیم که نام احمدی نژاد تبدیل به ننگ شود" اون زمان نمیدونسته که بنده خدا احمدی خودش زحمت اینکارو خواهد کشید.
علی
Iran, Islamic Republic of
امیررضا واعظ آشتیانی کی هست ؟؟ همونیه که تو لیست دکتر احمدی نژاد برای شورای دوم بود ؟؟؟ اگه اونه که اینم احمدی نژاد بزرگش کرده
احمدی نژاد برای کاووس امامی نگفت مرگش مشکوکه برای اون بدبختی که گفتن معتاد بوده گفت .
راستی یه سوال چرا افراد مسئله دار مثل رامین و امثالهم که گیر ق ق هستن چرا دارن حوش رقصی میکنن
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد دوست دارد در قدرت باشد لطفاً دوستانی که ایشان را دوست دارند مصاحبه های ایشان را با رسانه های داخلی و خارجی در رابطه با قوه قضائیه گوش کنند سپس صحبتهای ایشان را بعد از پایان دوره ریاست جمهوری ایشان در ارتباط با قوه قضائیه گوش کنند ببین فرق از زمین تا آسمان است دوستداران ایشان لطفا کمی هوشیار تر باشند در مورد کم کاری قوه قضائیه و بد عمل کردن آن در بسیاری از مواقع همه از ان اطلاع دارند ولی ظاهراً کسی بزاعت درست کردن آنرا ندارد و یا راه حل ها همان راه حل های است که در زمان شاه پیشنهاد میشد البته دوستان اسلامی اسلامی زیاد میگویند ولی امکان پیاده سازی ان وجود ندارد و همه راه حل ها غربی است و اسلامی ها فقط در حد شعار و نصیحت و امر به معروف و نهی از منکر. است که جوابگوی نیاز انسان قرن بیستم نیست
Iran, Islamic Republic of
اقای اشتیانی شما یه مدت مدیرعامل استقلال بودی هوادارای استقلال رو خون به جگر کردی دوباره اومدی میخای احمدی رو هم از چشم مردم بندازی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز حیا کن..... احمدی رو رها کن
محمد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یک انقلابی واقعی است و کسانی که با سیاسی کاری و عدم اجرای صحیح قانون می خواهند با سو استفاده از قدرت در تصویه حساب های سیاسی ، از وجه نظام و قوه قضائیه خرج کنن گنه کارند. قوه قضائیه اگر ریگی به کفش ندارد مب بابستی دادگاه بقایی را علنی برگزار می کرد تا مردم شفاف متوجه می شدند .وقتی با معاون اسبق رییس جمهور اینطور برخورد می کنند خدا به داد مردم عادی برسد . دادگاه علنی حق مسلم یک متهم است و قانون اساسی بر ان تاکید دارد
Iran, Islamic Republic of
جمعش کم اجازه بده باد بیاید ؟؟ شما با کدام رزومه و عملکرد مفید اینهمه داستانسرائی میکنی !!!؟؟؟