جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شب خونین در خیابان شمشیری

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 591898
درگیری سه جوان در خیابان شمشیری به قتل یک جوان ۲۴ ساله منتهی شد.
شب خونین در خیابان شمشیری
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در ساعت 21:35 شب گذشته بر اساس اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در خیابان شمشیری سریعا حسب دستور، رییس کلانتری 119 مهرآباد و عوامل عملیاتی خود به موقعیت اعزام شدند.

پس از حضور در کوچه محل نزاع، آثار خونریزی در کف آسفالت مشهود بود و یک عدد غلاف و قمه خونی نیز در قسمتی از کوچه کشف شد.در تحقیقات محلی اهالی اظهار داشتند مقابل یکی از خانه‌های این کوچه دقایقی قبل درگیری خونین رخ داد که یک دستگاه موتورسیکلت با ترک‌نشین مراجعه کردند و با یکی از ساکنان خانه درگیر شدند. در ادامه تحقیقات مشخص شد راکب به نام فردین (مقتول ) 24 ساله در حالی که یک قمه همراه داشته به همراه دوستش علی‌حسین 26 ساله از میدان خراسان با موتورسیکلت به منزل محمد (قاتل) 26 ساله مراجعه کرده و او را جلوی درب فراخواند.

در ادامه با حضور محمد، فردین چند ضربه با قمه به سر و دست محمد وارد و محمد نیز با چاقوی آشپزخانه چند ضربه به سینه و ران وی وارد کرد که به لحاظ شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد و فوت کرد.

همچنین در تحقیقات بیشتر مشخص شد منزلی که محمد (قاتل) در آنجا حضور داشت متعلق به دو نفر از همشهریان خود بوده که به صورت مجردی زندگی می‌کردند و هر زمان محمد برای کار به تهران می‌آمد چند روزی در آنجا حضور می یافت.
بلافاصله کار شناسایی و دستگیری قاتل و همراه مقتول در دستور کار قرار گرفت که پس از سه ساعت با اقدامات لازم پلیسی و عملیات‌های روانی، قاتل با همکاری کلانتری 111 هفت‌چنار در سه راه آذری دستگیر و علی حسین (همراه مقتول) نیز به صورت خودمعرف خودش را به کلانتری 119 مهرآباد معرفی کرد.

قاتل در اظهارات اولیه بیان داشت مقتول و همراه وی از همشهریان من است و سالها در شهرستان زندگی می‌کردیم که برای کار به تهران مهاجرت کردیم. چند وقتی بود که با مقتول اختلاف داشتم و چند روزی پشت تلفن به یکدیگر فحاشی می‌کردیم؛ شب حادثه در خانه بودم که زنگ خانه را زد و وقتی بیرون آمدم دیدم با قمه حمله کرد و من هم به آشپزخانه رفتم و چاقو آوردم و با همدیگر درگیر شدیم؛ آنقدر عصبانی بودم که دیگر چیزی نفهمیدم.

سرهنگ بستو  با اعلام این خبر گفت: تحقیقات بیشتر در این زمینه تحت نظارت بازپرس محترم کشیک قتل در حال انجام است و پرونده و متهمان تحویل اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *