سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

استقلالی‌ام و دوست دارم استقلال دربی را ببرد

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 591875
مربی پیکان از شرایط تیمش پس از پیروزی فولاد و همچنین مسائل روز فوتبال کشورمان صحبت کرد.
استقلالی‌ام و دوست دارم استقلال دربی را ببرد
به گزارش جهان نيوز، مجید صالح  در خصوص پیروزی تیمش مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی خوب و البته سنگینی بود که اگر دیده باشید هر دو تیم موقعیت‌‌هایی روی دروازه ایجاد کردند ولی ما بهتر از فرصت‌‌هایمان استفاده کردیم و به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: در این بازی 6-7 بازیکن خودمان را در اختیار نداشتیم ولی با توجه به نیاز مبرم به هر 3 امتیاز بازی تلاش‌مان را برای پیروزی به کار گرفتیم تا دوباره به جمع تیم‌های بالای جدول اضافه شویم و برای سهمیه آسیا تلاش کنیم.

مربی پیگان در مورد اینکه پیکان بعد از مدت‌ها مجدداً به اوج برگشته است گفت: ما در هفته‌هایی که نتیجه‌ نمی‌گرفتیم هم از لحاظ فنی هیچ کمبودی نداشتیم و تنها در نتیجه‌گیری ضعیف عمل کردیم ولی خوشبختانه در 2 دیدار اخیر 6 امتیاز گرفتیم که خیلی به ما کمک کرد. اگر در دیدارهایی که مستحق پیروزی بودیم ولی به نتیجه نرسیدیم هم امتیازات لازم را می‌گرفتیم الان شرایط‌مان در جدول خیلی متفاوت بود.

صالح در مورد اینکه گفته می‌شود پیکان با این پیروزی قهرمانی پرسپولیس را قطعی کرد عنوان کرد: قهرمانی پرسپولیس پیش از این دیدار هم قطعی شده بود و شاید فقط ما کمی آن را جلو انداخته باشیم. پرسپولیس با فاصله امتیازی که نسبت به رقبا ایجاد کرده قهرمانی خود را مسجل کرده است ولی در جدول یک رقابت جذاب بین 5-6 تیم برای دوم شدن وجود دارد که از اتفاقات جالب لیگ است و امیدوارم ما به این رتبه برسیم.

وی در مورد احتمال گرفتن جشن قهرمانی پرسپولیس در دربی پایتخت گفت: روی کاغذ هر احتمالی وجود دارد ولی دربی را نمی‌توان به این سادگی پیش بینی کرد. من خودم تجربه حضور در 6 دربی را دارم و این دیدار با سایر بازی‌ها قابل مقایسه نیست و ارتباطی هم به شرایط تیم‌ها در جدول ندارد. استقلال از زمان آمدن شفر هنوز تیم کاملی نشده است ولی پیشرفت محسوسی در سبک بازی خودش دارد و می‌توان به پیروزی این تیم در دربی امیدوار بود.

مربی پیکان در مورد اینکه با توجه به سابقه حضورش در استقلال طرفدار این تیم است یا نه تصریح کرد: من استقلالی هستم و دوست دارم استقلال در دربی پیروز شود.

صالح در پاسخ به این سوال که آیا استقلال باید قرارداد شفر را تمدید کند یا نه، عنوان کرد: من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم و هیات مدیره باشگاه استقلال در این مورد تصمیم گیرنده هستند. من فقط از نظر فنی گفتم آنها پیشرفت داشته‌اند.

وی در مورد نتایج نه چندان خوب نماینده‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید توجه کنیم در هفته نخست بازی‌ها 3 تیم ما بیرون از خانه بازی داشتند و صرف اینکه تیمی اسم میزبان را یدک بکشد نامش میزبانی نیست. به هر حال به نظرم هفته دوم رقابت‌ها ملاک مناسب‌تری برای سنجش عملکرد تیم‌هاست. ضمن اینکه برای نمایندگان ایران در آسیا آرزوی موفقیت دارم.

مربی پیکان در پایان با اشاره به حواشی اخیر فدراسیون فوتبال در سال منتهی به جام
جهانی خاطرنشان کرد: این مسائل همیشه در فوتبال ما و حوزه‌های دیگر وجود داشته و ربطی به سال جام جهانی یا سال دیگر ندارد. اگر صداقت و شفافیت وجود داشت نیازی نبود به این شکل مسائل مطرح شود و این همه حاشیه درست شود.

منبع:پارس نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *