پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
کامبیز دیرباز:

برای بازی در فیلم حاتمی‌کیا دو سال صبر کردم

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 591857
بازیگر فیلم "سوءتفاهم" گفت: وقتی من برای بازی در فیلم "دوئل" سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دریافت کردم فکر می‌کردم با فیلم بعد از آن جایگاه خوبی در سینما به دست می‌آورم. به همین خاطر دو سال صبر کردم تا در فیلم ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش بپردازم و بعد از آن تصمیم گرفتم که خودم نقش‌ها را انتخاب کنم.
برای بازی در فیلم حاتمی‌کیا دو سال صبر کردم
به گزارش جهان نيوز، بازیگر فیلم "سوءتفاهم" گفت: وقتی من برای بازی در فیلم "دوئل" سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دریافت کردم فکر می‌کردم با فیلم بعد از آن جایگاه خوبی در سینما به دست می‌آورم. به همین خاطر دو سال صبر کردم تا در فیلم ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش بپردازم و بعد از آن تصمیم گرفتم که خودم نقش‌ها را انتخاب کنم.

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون که امسال با فیلم "سوءتفاهم" در جشنواره فیلم فجر حاضر بود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص انتخاب‌های خود در عرصه بازیگری گفت: اکثر بازیگران حداقل در کلام می‌گویند که می‌خواهیم نقش‌های جدید را تجربه کنیم؛ ولی به هر حال روزگاری فکر می‌کردم که ما بازیگران بعد از سال‌ها کار، تبدیل به انتخاب کننده می‌شویم.

وی در ادامه افزود:بدون شک ما در ابتدای کار صرفاً انتخاب می‌شویم و زمانی که جا پای خود را سفت کردیم و جایگاهی به دست آوردیم، می‌توانیم خودمان آثار را انتخاب کنیم. وقتی برای بازی در فیلم "دوئل" سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دریافت کردم، فکر می‌کردم با فیلم بعد از آن جایگاه خوبی در سینما به دست می‌آورم. به همین خاطر دو سال صبر کردم تا در فیلم ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش بپردازم و بعد از آن تصمیم گرفتم که خودم نقش‌ها را انتخاب کنم.

بازیگر فیلم "دوئل" با اشاره به تجربه حضور خود در سینما به اشتباه خود در مورد نگاه به بازیگران، تاکید کرد: در حال حاضر بعد از پانزده سال بازیگری فهمیدم که ذات بازیگر، انتخاب شونده است. من نمی‌توانم همیشه در سینمای ایران انتخاب کنم. زیرا بضاعت سینمای ایران بضاعت بسیار محدودی است و در این بضاعت محدود و کم ریسک، باید پیشنهادات خوب را در هوا قاپید.

وی افزود: تهیه کنندگان و کارگردان سینمای ایران به هیچ عنوان راضی به ریسک نمی‌شوند و معمولاً نقش‌هایی را پیشنهاد می‌کنند که مطمئن هستند شما از پس آن‌ها بر می‌آیید.

بازیگر سریال "نابرده رنج" درباره حضورش در فیلم "سوءتفاهم" تصریح کرد: من از همان ابتدا پیش بینی می‌کردم که برای فیلم سوء تفاهم صف‌های عریض و طویل تشکیل نشود و البته امیدوارم در اکران عموم این پیش بینی غلط باشد، اما می‌دانم که این فیلم برای مخاطب اهل تفکر اثری بسیار جذاب است. این فیلم از همان پیشنهاداتی بود که در هوا قاپیدم.

دیرباز با ابراز امیدواری نسبت به اکران فیلم "سوء تفاهم" خاطرنشان کرد: اکثر تماشاگران سوء تفاهم اعتقاد داشتند که باید این فیلم را دوباره ببینیم و کسی نبود که از فیلم در همان لحظه اول بدش بیاید و همین به نظر من اتفاق بسیار خوبی است.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *