جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۳

حدیث امام زمان(عج) در مورد سپردن کارها به معصومین

جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 591690
امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف: از خدا بترسید و تسلیم ما شوید و کارها را به ما واگذارید، بر ماست که شما را از سرچشمه، سیراب برگردانیم، چنان که بردن شما به سرچشمه از ما بود.
به گزارش جهان نيوز، امام زمان حضرت مهدی علیه‌السلام فرمودند: از خدا بترسید و تسلیم ما شوید و کارها را به ما واگذارید، بر ماست که شما را از سرچشمه، سیراب برگردانیم، چنان که بردن شما به سرچشمه از ما بود، در پی کشف آنچه از شما پوشیده شده نروید. مقصد خود را با دوستی ما بر اساس راهی که روشن است به طرف ما قرار دهید.

متن حدیث:

فَاتَّقُوا اللّهَ، وَ سَلِّمُوا لَنا، وَ رُدُّو الاَْمْرَ إِلَیْنا، فَعَلَیْنَا الاِْصْدارُ، کَما کانَ مِنَّا الاِْیرادُ، وَ لا تَحاوَلُوا کَشْفَ ما غُطِّیَ عَنْکُمْ، وَ اجْعَلُوا قَصْدَکُمْ إِلَیْنا بِالْمَوَدَّةِ عَلَی السُّنَّةِ الْواضِحَةِ:
 
«بحارالانوار،جلد52، صفحه179»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله بزودی ظهور
Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
يا صاحب الزمان ببخشيد آقا ما فعلاً تو دموكراسى غرق شديم و ملاكمون رأى اكثريت شده هر كسى هم كه از راه برسه و وعده و وعيد بده بهش رأى ميديم تازه به اين نتيجه هم رسيديم كه ميتونيم از معصومين انتقاد كنيم چجورى ميتونيم كارها رو به شما واگذار كنيم؟