کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کلینت ایستوود یک بار دیگر جلوی دوربین می‌رود

26 بهمن 1396 ساعت 14:16

کارگردان و بازیگر ۸۷ ساله آمریکایی قصد دارد یک بار دیگر به بازیگری بپردازد.


به گزارش جهان نیوز، کلینت ایستوود پس از ۶ سال با بازی در نقش پیرترین قاچاقچی مواد مخدر جهان دوباره جلوی دوربین می‌رود.

ایستوود که به عنوان یکی از برترین بازیگران جهان مطرح بوده است در سال‌های اخیر توجه خود را بیشتر بر کارگردانی متمرکز کرد. با این حال قرار است کلینت ایستوود یک بار دیگر در جلوی دوربین ظاهر شود و البته این فیلم را کارگردانی هم بکند و تهیه کننده آن هم باشد.

«لئو شارپ» فیلم جدیدی است که توجه این کهنه‌کار سینما را به خود جلب کرده و پس از «مشکلی با منحنی» در سال ۲۰۱۲، بار دیگر ایستوود را در قالب یک بازیگر نیز نشان می‌دهد.

«مشکلی با منحنی» فیلم درام-ورزشی به کارگردانی رابرت لورنتس، ایستوود را در قالب یک استعدادیاب سالخورده بیسبال تصویر می‌کرد که در آخرین سفر خود برای کشف استعداد، دخترش را نیز همراه خودش می‌برد.

این بار ایستوود در نقش لئو شارپ ظاهر می‌شود که به عنوان پیرترین توزیع‌کننده مواد مخدر شناخته شد. وی که با ۲۰۰ پوند کوکایین در ۸۷ سالگی دستگیر شده بود، سال ۲۰۱۴ به سه سال زندان محکوم شد ولی به دلیل بیماری کشنده‌ای که داشت زودتر آزاد شد و دو سال بعد درگذشت.

گفته شده فیلمنامه این فیلم را نیک شنک نوشته که سال ۲۰۰۸ با ایستوود در فیلم «گرن تورینو» همکاری کرده بود.
ایستوود در کارگردانی نیز بسیار موفق ظاهر شده و «عزیز میلیون دلاری»، «نابخشوده» و «تک تیرانداز آمریکایی» وی در کنار فیلم‌هایی چون «خوب، بد و زشت» و «هری کثیف» ماندگار شده‌اند.

فیلم جدید ایستوود با عنوان «قطار ۱۵:۱۷ به پاریس» به تازگی روی پرده‌ها رفته است. این فیلم که ۹ فوریه اکران خود را شروع کرد، بر مبنای حادثه تروریستی در قطار پاریس و مقابله سه آمریکایی با تروریست مسلح ساخته شده است که جان صدها نفر بر اثر آن نجات یافت.

منبع:مهر


کد مطلب: 591596

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/591596/کلینت-ایستوود-یک-بار-دیگر-جلوی-دوربین-می-رود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com