کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انعکاس انتقادهای جادوگر از کی‌روش در رسانه ازبکستانی

26 بهمن 1396 ساعت 10:06

علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال انتقادهای بسیار تندی را متوجه فدراسیون فوتبال این کشور کرد. وی همچنین در برنامه تلویزیونی محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران را به دفاع از این نهاد متهم کرد.


به گزارش جهان نیوز، سایت تریبون ازبکستان نوشت: علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال انتقادهای بسیار تندی را متوجه فدراسیون فوتبال این کشور کرد. وی همچنین در برنامه تلویزیونی محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران را به دفاع از این نهاد متهم کرد.

کریمی معتقد است که فدراسیون فوتبال ایران هیچ اطلاعاتی را درباره فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد در اختیار کسی قرار نمی‌دهد و از شفافیت برخوردار نیست. مهم‌ترین مساله عدم مشخص بودن آینده کاری کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران است. آیا قرارداد همکاری او تمدید شده و چرا هیچ مربی ایرانی در کادر فنی کی‌روش باقی‌ نماند. این پرسش‌هایی بود که علی کریمی، بازیکن سابق باشگاه بایرن مونیخ آلمان مطرح کرده است.

رسانه ازبکستانی در ادامه این مطلب آورده است: کارلوس کی‌روش تابستان گذشته میلادی قصد هدایت ازبکستان را داشت اما سپس نماینده فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که کی‌روش در ایران خواهد ماند و به زودی قراردادش تمدید می‌شود. هر چند هنوز چیزی به صورت رسمی منتشر نشده است.

منبع:تسنیم
 


کد مطلب: 591514

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/591514/انعکاس-انتقادهای-جادوگر-کی-روش-رسانه-ازبکستانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com