جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

استاندار قزوین: تصمیم انتخاب فرماندار زن ندارم

پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 591494
استاندار قزوین گفت: سرشاخه‌های اعتراض‌های اخیر این استان وابستگی‌هایی به گروه‌های خاص خارج از کشور داشتند.
استاندار قزوین: تصمیم انتخاب فرماندار زن ندارم
به گزارش جهان نيوز، عبد‌المحمد زاهدی استاندار قزوین درباره دستگیری سرشاخه‌های اعتراض‌های اخیر در قزوین اظهار کرد: این افراد وابستگی‌هایی به گروه‌های خاص خارج از کشور داشتند و در بازداشت به سر می‌برند.

استاندار قزوین افزود: در میان افراد بازداشت شده نوجوان‌ها و جوان‌هایی بودند که تحت تاثیر فضای حاکم قرار گرفته و تحریک شده بودند، از این رو آنان را آزاد کردیم.

وی اضافه کرد: گاهی ممکن است مردم نسبت به برخی مسائل اعتراضی داشته باشند اما ممکن است عده‌ای از این شرایط و گله‌مندی مردم سو‌ء‌استفاده و اقدام به تخریب، آتش زدن و حمله به مراکز دولتی و مذهبی کنند، در چنین وضعیتی موضوع امنیت مردم مطرح می‌شود لذا عوامل اصلی این جریان را شناسایی و آن‌ها را از کسانی که مقصر نیستند جدا می‌کنیم.

زاهدی همچنین درباره انتخاب و انتصاب فرمانداران‌ در استان متبوعش‌ افزود: در استان قزوین تنها دو فرماندار باید انتخاب شوند که آن دو نفر هم تقریبا تعیین شده هستند.

استاندار قزوین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال انتخاب فرماندار زن وجود دارد، گفت: تصمیمی برای انتخاب فرماندار زن نداریم.

درباره حضور باشکوه مردم در یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: مردم قزوین هم مانند تمامی استان‌های سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن حضور چشمگیر و وصف ناپذیری داشتند.

وی افزود: مردم در حوزه‌های مختلف مطالباتی‌ دارند در عین حال آن‌ها نظام و انقلاب را از خودشان می‌دانند چرا که همین ملت برای پیروزی انقلاب و حفظ نظامشان 250 هزار شهید تقدیم کرده و سختی‌های زیادی در دوران جنگ و تحریم متحمل شده است.

زاهدی گفت: ملت ایران با وقوع سر و صداهای ناچیز از نظام و انقلابشان‌ عقب نشینی نمی‌کنند، زیرا آنچه در انقلاب اسلامی به دست آوردند بسیار ارزشمند و گران بهاست‌.

استاندار قزوین با یادآوری اینکه امام راحل‌ مردم را ولی نعمت ما می‌دانستند، خاطرنشان کرد: تعبیر امام بدان معناست که مردم کار فرمای ما هستند لذا باید به آن‌ها خدمت کنیم و عملکردمان را در همه زمینه‌ها به آن‌ها گزارش دهیم.

وی بیان کرد:‌ مسئولان باید در همه زمینه‌ها به مطالبات مردم توجه کنند، در واقع حضور مردم در همه صحنه‌ها از جمله یوم‌الله 22 بهمن مسئولیت ما را سنگین تر می‌کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *