جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

مردی که از زمان زلزله کرمانشاه به خانه برنگشته

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب: 591383
سعید جلیلی نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به فعالیت‌های جهادی سعید قاسمی و نیرو‌های بسیج و سپاه در کرمانشاه در اینستاگرام نوشت: به حاج سعید قاسمی تبریک میگویم که دوباره کارآمدی تفکر انقلابی را در عمل نشان داد.
مردی که از زمان زلزله کرمانشاه به خانه برنگشته
به گزارش جهان نيوز، سعید جلیلی نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به فعالیت‌های جهادی سعید قاسمی و نیرو‌های بسیج و سپاه در کرمانشاه در اینستاگرام نوشت: به حاج سعید قاسمی تبریک میگویم که دوباره کارآمدی تفکر انقلابی را در عمل نشان داد.
 

برادر عزیزمان حاج سعید قاسمی که روزی (بازی دراز) را آزاد کرد امروز دارد این منطقه را آباد می‌کند. چند ماه است اینجا مستقر شده و از بعد اربعین به خانه نرفته و به عشق بچه‌های لشگر ۲۷ امروز هر ۲۷ روز یک واحد_مسکونی جدید به مردم زلزله زده تحویل می‌دهد. به او تبریک میگویم که دوباره کارآمدی تفکر انقلابی را در عمل نشان داد.

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهنام
Iran, Islamic Republic of
تنها این را می توانم بگویم : خداقوت سردار
مجاهدان در همه ی عرصه ها جهادی وارد شده وجهادی عمل میکنند سردار قاسمی نمونه ای از خیل مجاهدان در این عرصه میباشد خدا قوت
سامان
Iran, Islamic Republic of
دم حاج سعید و بچه های جهادی سپاه و بسیج گرم که تو روزای سخت مردم کشورمون رو تنها نمیزارن... بر خلاف سلبریتی ها و اصلاح طلب ها و دولت پر مدعای بنفش که فقط حرف میزنن و تنها هنرشون شعار دادنه و بس...!!
Iran, Islamic Republic of
لذتی که اینها درعکس با این لباسها دارند غیرقابل وصف است. نشانی ازسادگی و معرفت ، پاینده باشید