سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۸
۷۱

شاه‌مهره آمریکایی در تور سازمان اطلاعات سپاه

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 591373
اگر چه پوشش سیدامامی مباحث زیست‌محیطی در قالب موسسه «حیات وحش میراث پارسیان» بوده ولی دوربین‌هایی که وی و تیم همکارش در قسمت‌های مختلف کشور نصب کرده‌اند، برای رصد مراکز نظامی خاصه سایت‌های موشکی کشور کاربرد داشته است.
شاه‌مهره آمریکایی در تور سازمان اطلاعات سپاه
به گزارش جهان نيوز، خبر خودکشی کاووس سیدامامی که در روز 19 بهمن ماه توسط رسانه‌ها منتشر شد باعث تعجب تعداد زیادی از دانشجویان و افرادی که با وی تعامل داشتند گردید ولی مستندات پرونده وی خبر از یک پروژه پیچیده نفوذ در قالب موسسه‌های «زیست محیطی» دارد.

کاووس سید امامی اگر چه عضو هیات علمی دانشکده معارف اسلامی و علوم سیاسی دانشگاه امام صادق (ع) بود ولی خبر خودکشی‌اش ابعاد پنهانی از زوایای شخیصتی این جاسوس دوتابعیتی (ایرانی-کانادایی) را آشکار کرد.

پدر کاووس سید امامی، احمد سیدامامی از سناتورهای رژیم شاهنشاهی بوده که بر خلاف دیگر سناتورهای آن زمان منصوب شخص شاه در حوزه سیاست خارجی دربار بوده و ترددهای بسیاری میان تهران-تلاویو داشته است.

ایرج برهمی مرودشتی، باجناق کاووس سیدامامی نیز از بازداشتی‌های کودتای ننگین نوژه بوده که بعد از محاکمه به دلیل دخالت‌های موثر و خیانت‌های عمیق به کشور، اعدام شده بود.

بر پایه گزارش فارس، کانال‌های ضدانقلاب دیروز تصویری از یکی از اردوهای سیدامامی با برخی از دانشجویان در داخل کشور منتشر کردند که علی رغم اینکه این استاد جامعه شناسی چهره متدینی از خود در دانشگاه امام صادق (ع) ساخته بود، تقیدات نه چندان محکم او را به اصول اولیه اسلام نشان می‌دهد.

در پرونده کاووس سیدامامی بحث جاسوسی برای سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و آمریکا دیده می‌شود و باتوجه به صراحت قانون برای جاسوسان اسرائیل که اعدام در نظر گرفته شده و همچنین به دلیل تعهد بالای سیدامامی به تشکیلات و جهت لو نرفتن شبکه همکار وی در ایران و اهمیت بسیار بالای شبکه مذکور برای آمریکایی‌ها، این شخص تصمیم می‌گیرد در دستشویی زندان خودکشی کند.

کارشناسان بر این نکته صراحت دارند که سیدامامی دوره‌های ضدبازجویی را توسط یک سرویس اطلاعاتی گذرانده و نوع خودکشی او و اعترافات 15 روز بازجویی این فرد، این نکته را کاملا تایید می‌کند.

اگر چه پوشش سیدامامی مباحث محیط زیستی در قالب موسسه «حیات وحش میراث پارسیان» بوده ولی دوربین‌هایی که وی و تیم همکارش در قسمت های مختلف کشور تحت عنوان رصد حیوانات کمیاب کشور و همچنین اکوسیستم گیاهی کشور نصب کرده‌اند، برای رصد مراکز نظامی جمهوری اسلامی خاصه سایت‌های موشکی کشور کاربرد داشته است.

شدت اعترافات جاسوس‌های بازداشت شده در این پرونده بر ضدسیدامامی و همچنین اقراریات وی، ابعاد جدیدی از پرونده «نفوذ محیط زیستی» در کشور را طی روزهای آینده بر ملا می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


fazli
Iran, Islamic Republic of
درود سلام خداوند بر سربازان گمنام امام زمان خدا یارویاورتان درهمه جبهه های مبارزه با استکبار جهانی
سرور
Iran, Islamic Republic of
آن هم چه درود و سلامی.چرا برخی از این سربازان خوابند؟
در واقع باید از سازمان اطلاعات سپاه تشکر کرد که یک شکارچی زبده را شکار کردند.
چرا باجناق یک اعدامی و پسر یک سناتور دوره شاه باید در دانشگاه
امام صادق علیه السلام تدریس کند و حاصل تدریس یک استاد غربزده و جاسوس در این دانشگاه چه لطمه های فکری به فرزندان این ملت می زند؟
در حال حاضر چند آدم دو تابعیتی در دانشگاههای مهم کشور و مراکز حساس داریم که به زدن ریشه های کشور و نظام مشغولند؟
چرا زندان ما باید اینقدر فشل باشد که به قول آقای دولت آبادی(نقل مضمون) مرگ طرف به ضرر قوه قضاییه و کشور تمام شود. و افرادی مثل علی مطهری که حتما در این مورد ذینفع است! باید وکیل مدافع وی شوند؟
چرا روحانی باید برای مرگ یک جاسوس کمیته تشکیل دهد؟ چه چیزهایی در پس پرده است که مردم نباید بدانند؟
چرا وزارت اطلاعات دو تابعیتی ها را به قوه قضاییه اعلام نمی کند و چرا قوه قضاییه مانند بسیاری از موارد از اختیارات قانونی خود در این زمینه اهمال می کند؟
کنی
Iran, Islamic Republic of
احتمالا بیت آقای مهدوی کنی که مرحوم ایت الله مهدوی کنی ریاست دانشگاه امام صادق و هیات امنایش را و امروز فرزندش این مسئولیت را برعهده دارند پاسخ دهند که معرف و حامی امامی برای کرسی استادی در این دانشگاه چه کسی بوده است؟
...

یا علی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه امام صادق از بابت بنیه اعتقادی که داره سعی خودش رو در جذب دانشجوی معتقد و مذهبی گذاشته و نحوه اخذ علم از هرجور استادی رو بهشون یاد میده تا در مواجهه با اساتید غربزده و غربگرا شیفته غرب نشن و برای جذب اساتید از همه فرق و مذاهب حتی کمنیست هم استفاده میکنه.
توجیه ممنوع
Iran, Islamic Republic of
خب نکنه با این توجیه، حوزه های علمیه هم مجاز به استفاده از اساتید دین شناسی غربی و سگ باز و جاسوسند؟!
از کی تابحال دانشگاه امام صادق ع نیاز به اساتید جاسوس و سگ باز و مختلط با نامحرم بی حجاب بوده؟
خجالت هم خوبی چیز والا!
امثال شما با رایشون ننگ امروز با این توجیحات را رقم زدند!
ایران شده اتوبان جاسوسها!مسئولین و بستگان فاسد! حذف نیروهای پاکدست و خادم . بعد هم کلی حدیث و روایت جعل می کنند که بگویند این فسادها و ظلم ها طبیعی است چرا که در زمان امام علی ع هم بوده است!
Iran, Islamic Republic of
خوبه بچه های سپاه هشیارند
دانشگاه امام صادق باید فرزند یک سناتور عوضی اسراییلی و باجناق یک اعدامی را بعنوان هیات علمی دانشکده سیاسی خود انتخاب کند
یعنی ما این قدر کوریم
حالا ترا به در شرح احوالات خانواده همسر و مخصوصا پدر همسر ایشان که تا حالا دو داماد اعدامی داشته بیشتر دقت کنید
مطمئن باشید همه شان کثافت در کثافتند
...
علي
Iran, Islamic Republic of
محيط زيست است يا لانه جاسوسي.....؟؟؟
خدا ميداند چقدر از اين لانه هاي جاسوسي در ايران اسلامي داريم......
M.sh
Iran, Islamic Republic of
در دولت خاتمی فتنه گر، وزارت اطلاعات رو از نیروهای انقلابی خالی وپر کردن از نیروهای تحت امر خودشون! اما رهبری باهوش ما در ان مقطع اطلاعات سپاه رو تشکیل داده، واین جزسومه های خائن هرکاری که میکردن دستشون رو میشده! ونمیدونستن از کجا میخورن. تا اینکه ارگان اطلاعات سپاه معرفی شد. واین هست رمز پیروزی واگر سپاه نبود مملکت هم نبود. حالا شما فکر کنید که اگر اطلاعات سپاه نبود، ! چه بر سر مملکت میومد. زنده باد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که شده خار چشم دشمنان داخلی وخارجی!
Iran, Islamic Republic of
از متن
"باتوجه به صراحت قانون برای جاسوسان اسرائیل که اعدام در نظر گرفته شده"
مطمئنین؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
پس جاسوس هسته ای چرا فقط به 5 سال زندان محکوم شد؟؟
Iran, Islamic Republic of
در مورد موضوع لو رفتن اطلاعات نظامی است که اعدام صد درصد است.در مورد هسته ای ،موضوع نظامی نبود.
از میزان جز و ولز یه عده ،معلومه که واقعا طرف شاه مهره بوده است .دعای ما پشت سر عزیزانی که چشمان بیدارشان ،دشمن را زمین گیر کرده است.
Iran, Islamic Republic of
همین رو بگو
البته این افراد جاسوس نظامی بودن ولی پنج سال حبس برای جاسوس های هسته ای هم واقعا عجیب بود
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا جاسوس هسته ای در مقابل ،همکاری خیلی خوبی کرده وچیزهای خوبی رو لو داده .
هادی
Iran, Islamic Republic of
ایشون با این همه کرامات، چطور شده استاد دانشگاه امام صادق!!!
بس کنید این کارها رو....
Iran, Islamic Republic of
چه افراد نالایقی برای گزینش هیات علمی آن هم در دانشگاه امام صادق (ع) مشغول بوده اند؟! واقعا آن عزیزان را هم باید محاکمه کرد!
Iran, Islamic Republic of
وقتش کشمیری تا جلسه سران حزب جمهوری راه داشت ،این موضوع جای تعجب داره؟! تعجب از شماهاست که برای یک نکبت جاسوس اینطوری ضجه وموره میزنید ولی برای جان ومال وشرف یک ملت که توسط این خودفروخته در معرض تهاجم دشمن قرار گرفته ،ساکتید ؟! اونور ابید یااز جنس خودشید؟!
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل برادر
کشمیری مال 36 سال پیش بود که هرکی به هرکی بود الان واقعا خنده داره که استاد دانشگاه امام صادق جاسوس از آب دربیاد. مردم را چی فرض میکنید عزیزان؟!
ر
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ، متاسفانه داستان «محارم توطئه گر» افسانه نیست. دانشگاه امام صادق که چیزی نیست در درون انقلابی ترین نهادها نیز توطئه گرانی بوده اند که در لباس محارم، به حراج شرف، عزت، اطلاعات گرانبها و پرارزش نظامی ، سیاسی و اقتصادی یک ملت هم برخاسته اند.استاد دانشگاه امام صادق که سهل است تا دل به کشورت نداشته باشی مجتهد نجف و قم هم باشی ، کشورت را خواهی فروخت.
بله برادر عزیز ، این داستانها واقعی است شاید باورمان نشود.
اگر بودن در دانشگاه امام صادق یک فضیلت بوده باشد آدم فاضل خودکشی نمی کند مردانه می ایستد تا ننگی بر پیشانی اش نقش نبندد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
« اولین کار توطئه گران این است که نشان دهند توطئه ای در کار نبوده است.... آنها بهتر می دانند که الاغ، گاری و پسر بچه را چگونه از دید ما پنهان نگه دارند»
کتاب « هیچکس جرات ندارد آن را توطئه بنامد» اثر گری آلن را بخوانید.
این کتاب دید وسیعی به شما می دهد تا بهتر بفهمید که توطئه هایی مانند جاسوسی این شخص ، چگونه شکل می گیرد.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا امروز دشمنی دشمنان بر علیه کشور عزیزم بیشترو بیشتر شده، چون ما تو بعد نظامی قدرتمند شدیم یلی شدیم تو منطقه وان شاءاللّه در جهان. خط مستقیم زمینی از تهران تا مرز سرزمین اشغالی ایجاد کردیم تو علم پیشرفت کردیم. خب معلومه با این همه دشمن بر نمیتابد ودشمنی اش رابیشتر میکند. ...
بدون شرح!
Iran, Islamic Republic of
دولت کانادا هم وارد صحنه شده است.

«کریستیا فریلند» وزیر خارجه کانادا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما درباره وضعیت پیرامون دستگیری و مرگ آقای سید امامی، جداً نگران هستیم».

وی افزود: «ما از دولت ایران انتظار داریم که درباره وضعیت پیرامون این تراژدی و واقعه تاسف بار، اطلاعات و پاسخ‌هایی ارائه دهد. ما به استفاده از همه ابزارهای در دسترس کانادا به منظور جستجو برای دریافت اطلاعات بیشتر ادامه خواهیم داد».
Iran, Islamic Republic of
دوسش داری؟؟؟
خاوری در ازای جسد سیدامامی!!
اینم واسه کانادای خبیث مستعمره انگلیس خبیث
هسته شم قورت بده
Iran, Islamic Republic of
راستی وزیر اطلاعات نبود میگفت مسئول دوتابعیتی نداریم
مگه داریم
مگه میشه
Iran, Islamic Republic of
نگران باشند و از این نگرانی بمیرند
Romania
مثبت اشتباه بود
نفوذ نتیجه غفلت است
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
یعنی به این دلیل که استاد دانشگاه امام صادق ع شد، دیگه معصوم و غیرقابل نفوذ است؟ هنگامی که جاسوس و خائن و وطن فروش لو می رود، شما حمایتهای کورکورانه و خائنانه از جاسوسان را بس کنید و جیغ بنفش نکشید
Iran, Islamic Republic of
راست میگه بس کنید ... بذارید جاسوسان محترم مشغول باشند برخی هم سرشان در آخور
Iran, Islamic Republic of
ایکاش میشد نتیجه کار جاسوسان رو فقط همینها میچشیدند.مثل اونها که مذاکره با داعش را خواستار بودند.
Iran, Islamic Republic of
پروفسور... دانشگاه امام صادق که هیچ...
جاسوسانی بوده‌اند که تا ... هم پیشرفته و وجود داشتند
Iran, Islamic Republic of
خطاب به ۱۷:۰۰ در دانشگاه امام صادق افرادی مثل هرمیداس باوند هم به عنوان استاد حضور داشته اند که افکارشان مشخص است.
Iran, Islamic Republic of
جاسوس تابلو نداره
صبر کنید
Iran, Islamic Republic of
بنی صدر رئیس جمهور بود واسناد جاسوسیش در لانه جاسوسی کشف شد.کجای کاری؟
Iran, Islamic Republic of
بعد از کشف اسنادش همچنان بر سر کار هم بود و الان رفقاش در صدر مسوولیت روزنامه های زنجیره ای هستند
هاشمی:شگردهای نفوذی ها
Romania
آقا هادی سلام .خیلی حیله گری ها در جهان هست که بنده و جنابعالی تا کنون به ذهنمان خطور نکرده .کشمیری کسی بود که نفوذی منافقین در ریاست جمهوری در اول انقلاب بود و نقش یک حزب اللهی دوآتشه را به خوبی بازی می کرد و عاقبت توانست در ۸شهریور ۱۳۶۰با کار گذاشتن یک بمب رجایی و باهنر (رئیس جمهور و نخست وزیر)را به شهادت برساند .حاج حسین شریعتمداری می گفت به مسئولین امنیتی ریاست جمهوری گفتم چطور شما نتوانستید این منافق را بشناسید و او این قدر توانست نفوذ کند . آنها جواب دادند این کشمیری خیلی مقدس نمایی می کرد . بطوری که دو خودکار در جیب داشت یکی برای کارهای شخصی و دیگری برای کارهای اداری تا مثلا از خودکار اداره در امور شخصی استفاده نکند یعنی خود را مثل امیرالمومنین جا بزند که شمع بیت المال را خاموش می کرد .شریعتمداری می گفت به آنها گفتم اتفاقاً اگر من جای شما بودم با دیدن همین قضیه مچ او را می گرفتم چون خودکار مگر چه ارزشی دارد او می توانست با خودکار شخصی کارهای اداری را نیز انجام دهد . از همین فیلم بازی کردن و مقدس نمایی باید می فهمیدید که کاسه ای زیر نیم کاسه دارد. پس نباید به همین سادگی قضاوت کنیم که چرا سید امامی توانسته بود به دانشگاه امام صادق نفوذ کند فیلترهای دانشگاه امام صادق از ریاست جمهوری که قوی تر نبوده . والسلام موفق باشید
میلاد
Iran, Islamic Republic of
اینجور نفوذی زیاد داریم هیچ غلطی نمی توانند بکنند با وجود پاسداران سبز پوش ایران اسلامی و فرمانده کل نیروهای مصلح رهبرمان سید علی خامنه ای .ای امام نور محمدی تا قیام قیامت گفته بودی اگر سپاه نبود کشور هم نبود
سید
Iran, Islamic Republic of
خدا رحم کند آمریکا و اقاربش ساکت نمی نشینند مطمئن هستم از این دست جانور ها در کسو تهای دیگر هستند که باید خداوند لطف کند یکی یکی لو روند.
Romania
از نفوذ اینها در دانشگاه و حوزه برای پوشش هم نباید غفلت کرد.
باید هوشیارتر بود
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
مرحوم سيد امامي فقط يك متهم بود ودرهيچ دادگاه صالحي به اتهامات وي رسيدگي نشد.بنابراين احتمال داشت تبرئه شود همان طور كه احتمال داشت محكوم شود.پس هتك حرمت يك متهم دور از انصاف و مروت و آموزه هاي ديني است.اينكه وي را به سرويس هاي بيگانه وصل كنيد بدليل نصب دوربين در بيابان بي انصافي است و توهين است به نظاميان ما كه با نصب دوربين در بيابانهاي شاهرود و سبزوار اسرارشان به اين سادگي به اسراييل منتقل شود.
حتي اگر يك درصد احتمال ميدهيم كه در مورد مرحوم سيدامامي سوءتفاهمي ايجاد شده بازهم نبايد ايشان را هتك كنيم و به اين سادگي وي و خانواده محترم او را بي آبرو كنيم.
Iran, Islamic Republic of
حتی اگر یک درصد احتمال دهیم که ایشان جاسوس بوده اندواز ایشان دفاع کنیم ،در حق هشتاد میلیون نفر ایرانی خیانت کرده ایم وبا بردن قبح جاسوسی ودفاع از انان ،در جنایات حاصل از کار انها شریکیم.
وحید
Iran, Islamic Republic of
با شما موافقم. خیلی عجولانه قضاوت می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
حرفت بو میده
خودتو معرفی کن ممکنه ناخواسته داری خدمت میکنی به سراویس جواسیس
مُنگُل
Romania
شاید هم بی گناه بوده !!!!ولی همینطوری یهوئی تصمیم گرفته خودکشی کنه! هویجوری !تفریحی!!!!!!!!!به احتمال یک هزارم میلیون !!!
امیر
Iran, Islamic Republic of
اخوی !
اگه ریگی به کفشش نبود که خودشو آویزون نمیکرد
یا خیلی ساده ای یا همدستش
Iran, Islamic Republic of
هویجوری گفتم!خخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
کسی که تخلیه اطاعاتی شده و همه را لو داده و خودشم اعتراف کرده برالی چکاری باید خودش را حلقه اویز کنه
Iran, Islamic Republic of
هزار ماشا الله به این همه سادگی در لباس دفاع از دین
بابا کجای کاری ده هزارتا سند از این زباله اعدتمی وجود داره
...
Iran, Islamic Republic of
مرحوم !!!واقعاً نمی دونم به شما چی باید گفت کسی که به اتهام جاسوسی دستگیر شده و بعد خودکشی هم کرده میگی مرحوم اگر بی گناه بود که خودکشی نمی کرد تعصب کور کورانه نمی گذارد شما به واقعیات اعتراف کنید
Iran, Islamic Republic of
باید کسانی را که واسطه بودن واین خیانت کار را معرفی کردن برای دانشگاه شناسایی شوند به احتمال زیاد انها هم جاسوس هستن
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتشون کنه. وطن فروشان بی غیرت. خدا ازشون نگذره. خدا ریششونو قطع کنه
توحید
Iran, Islamic Republic of
یکی یکی خبرگنددوتابعییتهاداره درمی آید اون ازاختلاس ۱۰۰میلیاردی و این هم ازپاسبان یوز و...سروته همه ی دوتابعیتها به نظرم نفوذی اند والا چه لزومی داره دوتابعیتی در ایران سرپستهای مهم
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
خدا می داند منتهای آرزوی ملت برخورد قاطع با تمام مفسدینی است که اسقلال و تمامیت ارضی این کشور را هدف گرفته اند .محاکمه و اعدام بقیه اغتشاشگران و جاسوسان و مفسدین اقتصادی اعم از رعیت زاده یا آقازاده را خواستاریم . بقول قران کریم :
ولا تاخذ بهما رافه فی دین الله..........
Turkmenistan
مایه تاسف است که در حالی که برای استخدام یک کارمند دون پایه تا هفت پشت او بررسی میشود و حتی در فرم های گزینش از مسافرت های خارجی و فامیل و آشنایان مقیم خارج فرد سوال میشود ( البته میشد) اما چنین فردی با هویت آشکار که حکایت از جو خانوادگی شدیدا وابسته و غیر قابل اعتماد دارد تا مدارج بالای کشور نفوذ کرده و سالها در حال خدمت رسانی به دژخیم ترین دشمنان کشور بوده است . و مایه افتخار است که اگر چه دشمنان نظام با انواع تردستی و اجرای پروژ ه های پیچیده موفق شدند وزارت اطلاعات ایران را تاحدود زیادی مهار و مدیریت کنند اما وجدان بیدار نظام و انقلاب و ایران با عکس العمل به موقع و جایگزین نمودن نهادهای انقلابی و دلسوز نقش رصد امنیتی سرویس های بیرحم و ناجوانمرد خارجی را بر عهده گرفته و بدون ادعا و تعهد و چراغ خاموش به نحو فوق عالی به ملت کشور و دین و نظام خدمت کنند . الحمد للله رب العالمین
Turkmenistan
وزارت عادی سازی و همکار جاسوسی در کشور باید پاسخگوی احساس ناخوشایند ملت از کمکاری , لاپوشانی , سرپوش گذاری و از همه بدتر چوب لای چرخ سایر نهادهای مبارز و انقلابی که به دلیل غیرت ایرانی و دینی در حال مبارزه با سونامی جاسوس بازی در ایران هستند , باشد و الا همچنان که از چشم رهبری و ملت افتاده اند از چشم امام زمان علیه السلام هم خدای نخواسته خواهند افتاد .
Iran, Islamic Republic of
باز یکی تو زندان ها ایران مرد حالا براش دارید داستان میبافید ... حضرت باهوش اگر این باباش سناتور بود که پدرش رو درآورده بودید و نمی گذاشتید کاری بکنه که حالا بخواد به اینجا برسه طبق اصل 49 قانون اساسی تمام اموالشون رو مصادره کرده بودید و این چیزی نداشت که بخواد استاد بشه ...
Iran, Islamic Republic of
این شخص چطور استخدام دانشگاه امام صادق(ع) شده؟ اون هم با این سابقه طولانی تدریس در اونجا.ظاهرا هم که یک مارانوس بوده
عیسی
Iran, Islamic Republic of
اگر سپاه نبود کشور هم نبود
علی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سربازان گمنام امام زمان عج سپاه که هر چی دزد وجاسوسه در این دولت داره میگیره کاش وزارت اطلاعات دست دولتها وزرارتخانه نمیشد
علی
Iran, Islamic Republic of
همین الان در یکی از دانشگاههای ما استادی هستش که اسم کانادا را میگیرد و باعث بی حجابی دانشجویان دختر در این دانشگاه شده و دین ما را به تمسخر گرفته فکر کنم خانه این فرد کانادا باشه
Turkmenistan
هر موقع خودکشی کرد به پرونده اش رسیدگی میشه !! شوخی کردم . ولی در مجموع ما ملتی هستیم که از اشتباهات درس نمیگیریم .
هادی
Iran, Islamic Republic of
فقط چرا ایشان استاد دانشگاه امام صادق بود سوال بزرگ ......
Turkmenistan
برای اینکه مگس روی شیرینی می نشیند / مگسانند گرد شیرینی !!!
Iran, Islamic Republic of
پس وزارت اطلاعات خواب بوده؟؟؟
بيداري يا خواب وزارت اطلاعات ,بستگي تام داره به اينكه چه نوع دولتي با چه نوع تفكري در رأس اموراجرائي كشور باشه؟! دولتي با تفكر حزب الهي و انقلابي و ولائي يا دولتي با تفكر ليبراليستي و سرمايه داري و غربزدگي و به قول غربيها ميانه رو و اعتدالي و به قول غربزده هاي وطني ," اصلاح طلب!!!
بیژن
اگر الان انتخابات ریاست جمهوری بود وزیر اطلاعات به نفع حسن روحانی خوب جولان می زد
Iran, Islamic Republic of
تمام بدبختی های ما از آمریکاست
Iran, Islamic Republic of
خیر، تمام بدبختی ما از احمقهای وطن فروش و مزدور است
United States
واقعا باید تاسف خورد که یک شخصی که به اذعان خودش لائیک و در اصل صهیونیست هست در دانشگاه ایران تدریس میکرده. واقعا مسئولان اینقدر ساده لوح هستند یا اینکه جریان دیگری در کار هست؟ اتوبان ۱۲ باند نفوذ را ببندید و نگران نق زنها نباشید.
مهدی
بنام خدا تا کی باید این دو تابعیتی ها در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت داشته باشند و یعد از هر گندکاری که به بار آوردند معلوم شود که طرف دو تابعیتی بوده است جت دارد از سربازان آقا امام زمان در اطلاعات سپاه کمال تشکر را داشته باشم.
در فيلمي كه تلويزيون از اين جاسوس پخش نمود گفته ميشه كه ايشون علنا" ابراز مي نموده كه " لائيكه و اعتقادي به دين و ديانت نداره" !!
سؤال اساسي اينجاست كه چگونه چنين شخصي با چنين تفكرات مسموم در يكي از مهمترين مراكز علمي كشور كه وظيفه تربيت مدير و مسئول براي مراكز حساس نظام جمهوري اسلامي را برعهده دارد, براي سالها بعنوان استاد و عضو هيئت علمي به كار گمارده مي شود؟؟!!!
آيا وقت آن نرسيده كه يكبار ديگر يك انقلاب فرهنگي و خانه تكاني اساسي ديگر در مراكز فرهنگي و علمي كشور صورت گيرد؟؟
Iran, Islamic Republic of
آخ آخ چقدر آدم بدی بوده!!
Iran, Islamic Republic of
اينم يكي از شاهكار هاي افساد طلبان