جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

خروج هزار داعشی از دیرالزور و رقه توسط آمریکا

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 591371
معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به هدف آمریکا برای طولانی کردن بحران سوریه تأکید کرد که این کشور دست به انتقال عناصر تروریستی داعش زده است.
خروج هزار داعشی از دیرالزور و رقه توسط آمریکا
به گزارش جهان نيوز، «فیصل مقداد» معاون وزیر خارجه سوریه تأکید کرد که نقش آمریکا و برخی از کشور‌های عربی در سوریه، حمایت از گروه تروریستی داعش و جلوگیری از پیشروی ارتش سوریه است.

شبکه «سما» سوریه به نقل از مقداد گزارش داد که اکنون حملاتی برای خدشه وارد کردن به حکومت سوریه و مقابله با دستاور‌های ارتش سوریه و همپیمانانش صورت می‌گیرد.

وی با بیان این مطلب اظهار داشت که تهدید‌های کشور‌های غربی و ادعا‌های آنان درباره استفاده حکومت سوریه از سلاح شیمیایی فقط برای توجیه اقدامات خصمانه خود است.

این مسئول سوری خاطر نشان کرد که آمریکا از طریق هوایی، هزار تروریست داعش را از دیرالزور و رقه خارج کرد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: از سازمان ملل و جامعه بین الملل می‌خواهیم که درباره اقدامات آمریکا تحقیق کنند؛ اقداماتی که ثبات سوریه را تهدید کرده و هدف از آن خدشه وارد کردن به حاکمیت این کشور است.

مقداد در پایان تصریح کرد که آمریکا خواستار طولانی شدن جنگ در سوریه است و عواقب سیاست‌های این کشور جبران ناپذیر است و مهمترین آن از بین رفت افراد غیر نظامی است.

این مسئول سوری روز گذشته در واکنش به سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه گفت که تصمیم مقابله بازدارنده با هر گونه تجاوز، از مدت‌ها پیش اتخاذ شده است.

وی اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه آماده است تا هر گونه حمله یا تجاوز به سوریه را ناکام کند؛ چه این تجاوزات از سوی جنگنده‌های اسرائیلی باشد یا آمریکایی یا ترکیه‌ای یا هر قدرت دیگری که در تلاش است به حیثیت سوریه ضربه بزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نگذارید کسانی که بعد از کمین علیه شما دوباره به شما حمله خواهند کردفرارکنند