جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ارزش باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 591336
در این فصل لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌هایی ایرانی ارزش کمتری نسبت به تیم‌های عربستانی، اماراتی و قطری دارند و این امر نشان از کیفیت کمتر بازیکنان تیم‌های ایرانی دارد، در صورتی که الاهلی عربستان ۳۲.۹۵ میلیون یورو و الهلال، دیگر نماینده عربستان ۲۴.۸۵ میلیون یورو ارزش دارند.
ارزش باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸
به گزارش جهان نيوز، فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا با حضور تیم‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و ذوب‌آهن از دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ آغاز شد.
 
 تیم‌های فوتبال کشورهای سطح اول آسیا در ۸ گروه ۴ تیمی برای دریافت ۱۹ میلیارد تومان پاداش در لیگ قهرمانان به رقابت می‌پردازند. بر اساس آمار سایت ترانسفر مارکت، تیم‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و ذوب‌آهن به ترتیب ۱۴ میلیون، ۱۲.۸ میلیون، ۱۰.۳۸ و ۸.۵ میلیون یورو ارزش دارند. ارزش تیم‌ها بر اساس ارزش بازیکنانشان محاسبه شده است.
 
در این فصل لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌هایی ایرانی ارزش کمتری نسبت به تیم‌های عربستانی، اماراتی و قطری دارند و این امر نشان از کیفیت کمتر بازیکنان تیم‌های ایرانی دارد، در صورتی که الاهلی عربستان ۳۲.۹۵ میلیون یورو و الهلال، دیگر نماینده عربستان ۲۴.۸۵ میلیون یورو ارزش دارند. هر چه کیفیت بازیکنان بالاتر باشد، ارزش آنها نیز بیشتر است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *