کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارزش باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

25 بهمن 1396 ساعت 14:53

در این فصل لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌هایی ایرانی ارزش کمتری نسبت به تیم‌های عربستانی، اماراتی و قطری دارند و این امر نشان از کیفیت کمتر بازیکنان تیم‌های ایرانی دارد، در صورتی که الاهلی عربستان ۳۲.۹۵ میلیون یورو و الهلال، دیگر نماینده عربستان ۲۴.۸۵ میلیون یورو ارزش دارند.


به گزارش جهان نیوز، فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا با حضور تیم‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و ذوب‌آهن از دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ آغاز شد.
 
 تیم‌های فوتبال کشورهای سطح اول آسیا در ۸ گروه ۴ تیمی برای دریافت ۱۹ میلیارد تومان پاداش در لیگ قهرمانان به رقابت می‌پردازند. بر اساس آمار سایت ترانسفر مارکت، تیم‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و ذوب‌آهن به ترتیب ۱۴ میلیون، ۱۲.۸ میلیون، ۱۰.۳۸ و ۸.۵ میلیون یورو ارزش دارند. ارزش تیم‌ها بر اساس ارزش بازیکنانشان محاسبه شده است.
 
در این فصل لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌هایی ایرانی ارزش کمتری نسبت به تیم‌های عربستانی، اماراتی و قطری دارند و این امر نشان از کیفیت کمتر بازیکنان تیم‌های ایرانی دارد، در صورتی که الاهلی عربستان ۳۲.۹۵ میلیون یورو و الهلال، دیگر نماینده عربستان ۲۴.۸۵ میلیون یورو ارزش دارند. هر چه کیفیت بازیکنان بالاتر باشد، ارزش آنها نیز بیشتر است.


کد مطلب: 591336

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/591336/ارزش-باشگاه-های-ایران-لیگ-قهرمانان-آسیا-۲۰۱۸

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com