کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مربی تیم ملی که در لهستان دستگیر شد، چه کسی بود؟

25 بهمن 1396 ساعت 14:09

یکی از آنالیزور‌ها و مربیان تیم ملی در لهستان دستگیر و سپس از کادر فنی کی روش اخراج شد، اما اکنون کسی از وضعیت او خبر ندارد.


به گزارش جهان نیوز، پس از افشای دستگیری مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در لهستان در برنامه 90،  پیگیری های باشگاه خبرنگاران نشان می دهد  با وجود اظهار بی اطلاعی مسئولان فدراسیون فوتبال، این اتفاق واقعیت داشته است.
 
پس از اخراج مربیان ایرانی، مسئولان فدراسیون فوتبال اصرار می کنند تا کی روش یک مربی ایرانی به خدمت بگیرد و بر همین اساس " صالح مصطفوی " به کادرفنی تیم اضافه می شود و طبق شرح وظایفی که کی روش برای او تعیین کرد می بایستی آنالیز حریفان ایران  را بر عهده بگیرد.

او چند وقتی در تیم ملی عضویت داشت و در تیم آنالیز سر مربی  پرتغالی ایران کار می کرد اما پس از یک اتفاق پنهان از تیم ملی رفت و هیچگونه اظهار نظر رسمی در مورد چگونگی جدایی و دلیل این اتفاق از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشد.

"مصطفوی" که سابقه حضور در استقلال و تجربه کار با منصوریان را دارد، در لهستان به دلیل برخی مسائل و مشکلات شخصی دستگیر می شود و پس از اعلام سفارت اتریش در مورد پرونده این مربی ، فدراسیون فوتبال به کلی موضوع مربیگری او در تیم ملی را تکذیب کرد.

بر همین اساس و برای پیگیری این خبر، با علی جوادی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، محسن معتمدکیا، مدیر رسانه ای تیم ملی و صفی الله فغانپور مسئول حقوقی فدراسیون تماس گرفتیم که تمامی آنها این موضوع را رد کردند و مدعی بودند که از این موضوع بی اطلاعند و این در حالی است که فدراسیون فوتبال قبلا به سفارت کشور مورد نظر اعلام کرده بود که این شخص مربی تیم ملی نیست؛ یعنی باز هم یک دروغ  و پنهان کاری از فدراسیون فوتبال در مورد موضوعات مربوط به تیم کی روش !  البته محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال  هم در برنامه 90 گفت: اگر مربی رفتار نامناسبی داشته باشد، از تیم ملی جدا می شود.( باز هم بدون تایید مستقیم و قبول اینکه این مربی با تیم ملی همکاری می کند).

صالح مصطفوی مربی مورد نظر است که گفته می شود در لهستان دستگیر شده ، او در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: کی روش درباره اینکه من از تیم ملی اخراج شدم یا نه، با من صحبتی نکرده است و  هر چند در لهستان اتفاقاتی برای من رخ داد اما شخصی بود و به این شکل نیست که در رسانه ها بازخورد پیدا کرده است.

او افزود: به دلیل مشکلات شخصی،  نمی توانم خیلی در ایران بمانم و به همین دلیل در تمرینات تیم ملی شرکت نمی کنم.  باید زمانیکه وقت کافی داشتم  و به ایران بازگشتم  با کی روش صحبت و تصمیم نهایی را اتخاذ کنم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
 


کد مطلب: 591323

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/591323/مربی-تیم-ملی-لهستان-دستگیر-کسی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com