کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توقف شاخص بورس در ارتفاع ۹۸ هزار واحدی

25 بهمن 1396 ساعت 13:18

بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیست و پنجمین روز بهمن‌ماه سال جاری با ۲۴۴ واحد رشد به پله ۹۸ هزار و ۳۴۷ واحدی رسید.


به گزارش جهان نیوز، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۲۴۴ واحد رشد به پله ۹۸ هزار و ۳۴۷ واحدی رسید.
 
 در معاملات امروز تعداد ۷۳۷ هزار ۵۱۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیارد و ۳۵۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال در بیش از ۶۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۷۸ واحد، شاخص آزاد شناور ۳۰۱ واحد، شاخص بازار اول با ۱۷۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۵۱۳ واحد رشد شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲۹ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۳۸ واحد رشد همراه بودند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز ایران خودرو، کالسیمین، مدیریت صنعت شوینده ت.ص.بهشهر و زامیاد با رشد و نمادهای پارس خودرو، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان و با اُفت به کار خود پایان دادند.

معاملات بازار فرابورس
شاخص بازار فرابورس با رشد کمتر از یک واحدی به پله ۱۱۰۸ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرابورس تعداد ۳۸۵ هزار و ۵۵۴ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۹۰۷ میلیون و ۷۰۶ هزار ریال در بیش از ۳۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نمادهای شیر و گوشت زاگرش شهرکرد و تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا با روند مثبت و نمادهای صنعت روی زنگان، پالایش نفت لاوان، پتروشیمی زاگرس، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و سهامی ذوب آهن اصفهان با روند منفی به کار خود پایان دادند.
 
منبع: میزان


کد مطلب: 591292

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/591292/توقف-شاخص-بورس-ارتفاع-۹۸-هزار-واحدی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com