کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

"داعشی ایرانی"مولود جدید کدخدا برای ایران+عکس

25 بهمن 1396 ساعت 11:29

غربی‌ها که با داعش توانستند به برخی از اهداف خود در کشورهای اسلامی برسند، حالا به فکر افتاده‌اند تا داعش ایرانی را هم راه اندازی کنند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از جام نیوز، مدتی است گروهی خشونت طلب به نام ری استارت در میان اپوزیسیون خارج نشین سر بلند کرده و به نظر می رسد سرویس های اطلاعاتی غربی تلاش می کنند، این گروه را به عنوان دشمن جدید ایران جلوه دهند.
 
در همین راستا، غربی ها به بلندگوهای تبلیغاتی خود دستورداده اند تا از این گروه کوچک حمایت کرده و با تبلیغ آن، به نوعی جذب نیرو کنند؛ جالب اینجاست که آمدنیوز شروع کننده این سناریو است.

 
محمد حسینی تلاش غربی‌ها برای راه‌اندازی داعش ایرانی
پس از آمدنیوز، یک رسانه اینترنتی وابسته به سعودی ها، به تبلیغ این گروه پرداخته و اعلام کرده در برنامه بعدی خود، محمد حسینی را به عنوان رئیس این گروه دعوت خواهد کرد.
 
ری استارت برنامه ای است که محمد حسینی، مجری سابق تلویزیون در آن مردم را به "خشونت و آسیب رساندن به اموال عمومی" دعوت می کند و چالش "سنگ" و چالش "فحش" به راه انداخته است.
 
 
این اقدام حسینی تنها چند جوان ساده ایرانی را تحت تاثیر قرار داده و موجب شد آنها در اقداماتی کودکانه و سخیف، شیشه چند بانک در تهران را شکسته و درب چند مسجد و باشگاه پرسپولیس را آتش زدند؛ در این میان متاسفانه نگهبان باشگاه پرسپولیس مصدوم شد.
 
نکته مهم، الگوبرداری ری استارت ازگروه های تکفیری وابسته به غرب همچون داعش است.
 
محمد حسینی که که با خروج از ایران و همکاری با شبکه های ماهواره ای، دچار مشکلات مالی و به تبع آن با مشکلات روانی شدید مواجه شده است، مدعی است میلیون ها(!) طرفدار دارد.
 
 
این شومن در برنامه های خود با تمسخر و اهانت، تمام ادیان را زیر سوال برده و ضمن تعریف و تمجید از شیطان، ادعا می کند از خود چیزی نمی‌گوید بلکه فقط از متون کهن و نو اهل تصوف و عرفان و بیش تر از مولوی و عطار و حافظ و… سخن می‌گوید!
 
البته نمادهای فراماسونری در برنامه «ری استارت» نیز دیده می‌شود؛ مثلا در یک برنامه مجری راز اعداد ۶۶ و ۶۶۶ را بیان نمود یعنی ابجد واژه شیطان و الله و عدد ۶ سوم نماد شرک است!
 
به نظر می آید غربی ها که پیش از این، بهائیت را به عنوان نمونه شیعه وهابیت راه اندازی کرده بودند، حالا سعی دارند، ری استارت را به عنوان نمونه داعش ایرانی مطرح کرده و به کمک آن، به اهداف شوم خود برسند.
 
در همین راستا، حسینی همچون تکفیری ها، حامیان خود را دعوت به آسیب رساندن به اماکن عمومی و آتش زدن اماکن مقدس می کند.
 


کد مطلب: 591252

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/591252/داعشی-ایرانی-مولود-جدید-کدخدا-ایران-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com