کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازتاب برد پرسپولیس در رسانه های ازبکستان

25 بهمن 1396 ساعت 11:03

شکست سنگین یکی از نماینده های ازبکستان در ورزشگاه آزادی مقابل قهرمان ایران بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های این کشور داشت.


به گزارش جهان نیوز، نسف قارشی در اولین گام از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مصاف با پرسپولیس با شکست سنگینی روبرو شد تا یکی از بدترین باخت های خود در این تورنمنت را به ثبت برساند؛ نتیجه ای که بازتاب منفی گسترده ای در سطح رسانه های ازبک داشت و با انتقادات تند آنها از نمایش این تیم در آزادی روبرو شد.
 

سایت sportsuz در تحلیلی از این بازی این گونه نوشت: «نسف قارشی در اولین بازی آسیایی خود از نفس و آمادگی لازم برای جنگ با قهرمان ایران دور بود و نتیجه آن نیز شکست سنگین و تحقیرآمیز 3-0 بود که از همین حالا نسف را برای صعود از این گروه ناامید کرد».
 
این سایت همچنین با تمجید از نمایش شاگردان برانکو در بازی نسف مدعی شد که قهرمان ایران همچون فصل گذشته می تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت های آسیایی باشد؛ چون کمتر تیمی می تواند مقابل قدرت تهاجمی و تدافعی پرسپولیس دوام بیاورد.

علاوه بر سایت sportsuz دیگر رسانه های ازبکستان از جمله سایت چمپیونات، UFFNEWS و ... نیز تحلیل های زیادی پیرامون بازی نسف در آزادی داشتند که اکثریت آنها با تمجید از بازی خوب و قدرت تهاجمی پرسپولیس این تیم را یکی از مدعیان جدی این فصل لقب دادند.

منبع: ورزش سه


کد مطلب: 591237

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/591237/بازتاب-برد-پرسپولیس-رسانه-های-ازبکستان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com