جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

چگونه منافقین فتنه‌گران داخلی را قربانی کردند؟

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 591233
سرکرده گروهک تروریستی منافقین در مصاحبه با یک روزنامه سعودی اقرار کرد که هدایت آشوب‌های دی‌ماه در ایران بر عهده اعضا و شبکه‌های این گروهک تروریستی بود.
چگونه منافقین فتنه‌گران داخلی را قربانی کردند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایران خبر، مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین در مصاحبه با روزنامه «عکاظ» عربستان اقرار کرد که عناصر این گروهک در آشوب‌های اخیر در ایران نقش داشته‌اند.

وی در گفتگو با این روزنامه سعودی صراحتا اقرار کرد که آشوب‌هایی که در اواخر دسامبر (دی‌ماه) در ایران رخ داد، کار اعضا و شبکه‌های وابسته به سازمان مجاهدین خلق موسوم به «منافقین» بود.

سرکرده گروهک تروریستی منافقین همچنین در ادامه این مصاحبه به تلاش این گروه برای تشکیل لابی‌های متعدد در کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: سازمان مجاهدین خلق (منافقین) چندین گروه متشکل از نمایندگان پارلمانی و فعالان حقوق بشری را علیه ایران تشکیل داده است.

رجوی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت که اعضای گروهک تروریستی منافقین طی هفته‌های اخیر حدود ۲۰۰  تجمع اعتراضی در شهرهای اروپایی و آمریکایی علیه ایران برگزار کرده‌اند.

وی همچنین تاکید کرد که سازمان مجاهدین خلق (منافقین) خواهان استقرار یک نظام جمهوری مبتنی بر جدایی دین از سیاست در ایران است.

سرکرده گروهک تروریستی منافقین در پایان بار دیگر بر "نقش بزرگ" گروهک وابسته به خود در اغتشاشات دی‌ماه تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تنها گروهی که به منافقین بها میده و اونها را بزرگ میکنه رسانه های افراطیون داخلی هستند.هم سال 88 مدام القا می کردند که آشوبها توسط منافقین هست هم امسال.این گروه سالهاست مرده و تمام شده.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
تو گفتی و ما باورمان شد. همین اراجیف تو پیرزن، نشان می دهدکه افراطیون اصلاح طلب و بهایی ها هم شریکتون بوده اند. میخوای آدرس غلط بدی؟ که مسئولین دلسوز، دنبال قضیه نروند. انقلاب خیلی با چاقو کارندارد اما با چاقو ساز و چاقوکش کار دارد. منافق در به در، تو آدرس چاقو دادی.