کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادامه اتهام‌زنی مقامات آمریکایی به پاکستان

25 بهمن 1396 ساعت 10:52

در حالی‌که ترامپ کمک مالی به پاکستان را حماقت دانسته بود روز گذشته ۳۵۱ میلیون دلار کمک برای اسلام آباد تصویب شده و سپس رئیس سازمان اطلاعات ملی این کشور اتهامات ترامپ را مجددا تکرار کرد.​


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، در تازه‌ترین موضع‌گیری مسئولین آمریکایی درباره پاکستان، «دن کوتس» مجددا اتهامات ترامپ علیه اسلام آباد را تکرار کرد.

رئیس سازمان اطلاعات ملی آمریکا گفت: پاکستان تا کنون اقدامی جدی علیه تروریست‌ها انجام نداده است.
وی افزود: گروه‌های تروریستی مخالف آمریکا  هند و افغانستان از پناهگاه‌های امنی که در خاک پاکستان دارند بهره می‌برند.
کوتس در سخنانی متناقض ادامه داد: پس از فشارهایی که ما وارد کردیم ارتش پاکستان مبارزه با تروریست‌ها را جدی گرفته و مشغول نابود کردن آن‌ها است.

این مقام ارشد امنیتی آمریکا گفت: عملیات‌های انجام شده توسط پاکستان کافی نبوده و گروه‌های تروریستی فشار خاصی روی خود حس نمی‌کنند.

وی بیان کرد: ما برای افزایش فشار بر تروریست‌ها نام هشت نفر دیگر از سران آنها را که در گروه‌های تروریستی تحریک طالبان پاکستان و شبکه حقانی فعالیت می‌کردند به فهرست سیاه خود اضافه کرده‌ایم .
سخنان رئیس سازمان اطلاعات ملی آمریکا در حالی بیان می‌شود که دولت ترامپ از اتخاذ موضعی مشخص در خصوص پاکستان عاجز مانده است.

ترامپ دائما با رفتارش سخنان خود علیه پاکستان را نقض می‌کند و از زمانی که رئیس جمهور آمریکا شده  تنش در منطقه شدت گرفته است.

این در حالی‌است که مقامات پاکستان بارها اعلام کرده‌اند اسلام آباد تمام پناهگاه‌های تروریستی را از بین برده و اینک نوبت آمریکا و متحدانش است که وظایف خود را به درستی انجام دهند.سیاستمداران پاکستانی معتقدند اتهام‌زنی‌های آمریکا به پاکستان با هدف فرار از مسئولیت خود در خصوص جنگ افغانستان و شکست‌های پی‌درپی آنان صورت می‌گیرد.
 


کد مطلب: 591228

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/591228/ادامه-اتهام-زنی-مقامات-آمریکایی-پاکستان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com