پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

الف ویژه؛یک سریال کمدی فانتزی با موضوعی نو

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 591220
تهیه کننده الف ویژه گفت: سریال 26 قسمت است و تقریبا حدود 90 درصد نگارش فیلمنامه تمام شده و سیناپس کار نیز بسته شده است. پیش تولید در سال 96 آغاز می شود و فکر می کنم 3 ماه پیش تولید سنگین داشته باشیم.
الف ویژه؛یک سریال کمدی فانتزی با موضوعی نو
به گزارش جهان نيوز، زینب تقوایی تهیه کننده سریال "الف ویژه" درباره این اثر گفت: سریال الف ویژه به کارگردانی محمدرضا هنرمند حدود یک سال است که شروع نگارش آن پشت سر گذاشته شده و تصمیم ما از روز اول این بود که وقتی نگارش فیلمنامه به پایان رسید پیش تولید و تولید سریال را آغاز کنیم.

وی در همین راستا افزود: با توجه به این که محمدرضا هنرمند همیشه حساسیت قابل توجه و نقطه نظرهای بسیار خوبی دارد نگارش زیر نظر او بوده و همچنان ادامه دارد و تا این لحظه نزدیک به بیست قسمت نهایی شده است. چند قسمت نهایی هم در حال نگارش و رو به پایان است که در ماه های آینده به فکر ورود به پیش تولید هستیم.

این تهیه کننده درباره زمان دقیق شروع پیش تولید سریال "الف ویژه" و جزئیات آن بیان کرد: سریال 26 قسمت است، پیش تولید این مجموعه در سال 96 آغاز می شود و فکر می کنم 3 ماه پیش تولید سنگین داشته باشیم. با توجه به بخش های تاریخی سریال "الف ویژه" دکورهای آن ساخته شده و در مرحله انتخاب بازیگر هستیم. به برخی بازیگران برای حضور در این سریال فکر کرده ایم اما هنوز تصمیم گرفته نشده و با آنها نیز مطرح نکرده ایم.

تقوایی به موضوع سریال "الف ویژه" اشاره و اظهار کرد: سریال "الف ویژه" موضوع تقریبا جدیدی دارد. یکی از سبک های معروف محمدرضا هنرمند کمدی فانتزی است بنابراین این مجموعه نیز در قالب کمدی فانتزی است و اسمی که انتخاب شده به فضای کار و موضوع آن مرتبط است.

تهیه کننده سریال "دودکش" خاطرنشان کرد: مدیران صدا و سیما پروژه "الف ویژه" را تا امروز تایید و حمایت کرده اند و با توجه به حساسیت های بالایی که در نگارش این مجموعه داشته ایم طبیعتا کارشناسان هم وقتی آن را می خوانند خوششان می آید.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *