پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

برگزاری آخرین مرحله آزمون مهارت‌آموزی سربازان

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 591212
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری آخرین مرحله آزمون مهارت‌آموزی سربازان وظیفه در نهم اسفند ماه خبر داد.
برگزاری آخرین مرحله آزمون مهارت‌آموزی سربازان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار موسی کمالی  با اشاره به برگزاری آخرین مرحله از آزمون سراسری مهارت‌آموزی سربازان وظیفه اظهار کرد: سومین و آخرین مرحله آزمون سراسری مهارت آموزی کارکنان وظیفه عمومی در سال 96 روز چهارشنبه 9 اسفند در 31 استان کشور برگزار می‌شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح افزود: بر اساس آمار موجود این مرحله از آزمون با شرکت بیش از 80 هزار نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزار می‌شود که برگزاری این آزمون با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای انجام خواهد شد.

وی گفت: بر اساس ابلاغ صادر شده فرماندهان و مسئولین یگان‌ها باید ترتیبی اتخاذ کنند تا سربازان در این آزمون شرکت کنند و وسیله ایاب ذهاب آنها را فراهم کنند.به گفته کمالی در مرحله دوم این آزمون که در تاریخ 14 بهمن برگزار شد 50 هزار نفر شرکت داشتند که 23 هزار نفر پذیرفته شدند.

 بر اساس تدابیر اتخاذ شده قرار است امسال 100 هزار نفر در این آزمون پذیرفته و مهارت‌ های حرفه‌ای را ببینند و سال آینده نیز این تعداد دو برابر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *