کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماجرای شرط سرنوشت‌ساز بازیکن استقلال

25 بهمن 1396 ساعت 10:35

وریا غفوری نسبت به فصل پیش کاملا متفاوت شده است. به عقب برگردیم و ابتدای فصل که قرار بود منصوریان فهرست مازاد خود را به مسوولان تیم بدهد. در فهرست منصوریان نام وریا هم به چشم می‌خورد. طبیعی بود که غفوری جزو خروجی‌های استقلال باشد. مصدومیت‌های پی در پی و بازی‌های ضعیف این بازیکن منصوریان را مجاب کرد تا مربی را عوض کرد.


به گزارش جهان نیوز، وریا غفوری از منصوریان خواست یک فرصت دیگر به او بدهد تا خودش را ثابت کند. سرمربی وقت استقلال هم قبول کرد که این بازیکن را نگه دارد اما از قرار معلوم در قرارداد وریا شرط گذاشتند، درست شرطی مشابه قرارداد مجتبی جباری و سجاد شهباززاده. البته سرنوشت امسال وریا با دو بازیکن دیگر متفاوت بود.

غفوری به قولی که داد عمل کرد. در حال حاضر وریا غفوری یکی از بهترین بازیکنان استقلال است. این بازیکن توانسته نظر شفر را هم جلب کند. غفوری حتی در حملات استقلال هم شرکت می‌کند و برای این تیم گل هم زده است.

به همین دلیل وقتی خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی به شفر گفته‌اند نکات آنالیز برنامه نود را دیده‌ای در پاسخ گفت: «بله. یادم باشد از این به بعد از وریا بخواهم گل نزند. مگر من می‌توانم به غفوری بگویم گل نزند؟» این نشان می‌دهد سرمربی آلمانی استقلال از نحوه بازی کردن وریا غفوری راضی است. می‌توان امیدوار بود که وریا به رغم تجربه‌ای که در تیم ملی دارد امروز در بازی با الریان هم یکی از بازیکنان قدرتمند و موثر تیم باشد.

استقلال در بازی‌های بین‌المللی به تجربه چنین بازیکنانی نیاز دارد. بازی‌های برون مرزی با بازی‌های داخلی فرق دارد و در چنین شرایطی بازیکنانی می‌توانند نقش کلیدی را برای تیم اجرا کنند که در بازی‌های برون مرزی تجربه کافی دارند. وریا یکی از آن بازیکنانی است که این خصوصیت را دارد.

به طور حتم به دلیل سبک بازی وریا غفوری شفر خواهان ماندن این بازیکن برای فصل آتی می‌شود و شاید ورق برای این بازیکن در لیگ هجدهم برگردد و این بار مسوولان و کادرفنی استقلال مجبور باشند که شرط‌های او را برای ماندن قبول کنند. وریا شاید آماده‌ترین بازیکن این فصل استقلال نباشد ولی می‌توان گفت که یکی از آماده‌ترین‌ها است. می‌توان اینطور تصور کرد که شفر برای فصل آتی در استقلال می‌ماند و یکی از بازیکنانی که در این تیم نگه می‌دارد وریا غفوری است. امروز سرمربی آلمانی استقلال چشم امیدش به بازی خوب بازیکنانی مثل غفوری است.

منبع:اقتصاد نیوز


کد مطلب: 591210

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/591210/ماجرای-شرط-سرنوشت-ساز-بازیکن-استقلال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com