جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

البرز میزبان رقابت‌های تکواندو جام فجر شد

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 591201
فدراسیون تکواندو میزبانی بیست و نهمین دوره رقابتهای تکواندو بین المللی جام فجر را به هیات تکواندو البرز واگذار کرد.
البرز میزبان رقابت‌های تکواندو جام فجر شد
به گزارش جهان نيوز، این دوره از مسابقات اردیبهشت ماه سال ۹۷ در سالن انقلاب کرج برگزار می شود و دعوت نامه رقابتها برای اغلب کشورهای صاحب نام ارسال شده است. 
 
البرز ۱۴ سال قبل نیز در همین سالن انقلاب کرج میزبان یازدهمین دوره جام فجر بود که مسابقات با مشکلات زیادی به خصوص برای تیم های خارجی برگزار شد که امیدواریم نوذری و همکارانش تجربه لازم برای برگزاری چنین مسابقات بزرگی را پیدا کرده باشند. 

دوره گذشته این مسابقات با حضور ۲۰ تیم از کشورهای ایران (۲ تیم)، افغانستان (۳ تیم)، پاکستان (۳ تیم)، روسیه (۲ تیم) عراق (۲ تیم)، لوکزامبورگ، سوریه، سیشل، عمان، یونان، آذربایجان، هند و ارمنستان در ۸ وزن برگزار شد.

تیم شهرداری ساری از ایران با ۶ مدال طلا، یک نقره و ۸۴ امتیاز قهرمان شد، تیم لوازم خانگی کن با یک مدال طلا، ۲ نقره، دو برنز و ۴۱ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم افغانستان با یک مدال نقره، یک برنز و ۲۳ امتیاز عنوان سوم را بدست آورد. تیم ارمنستان با یک مدال طلا، یک برنز و ۲۲ امتیاز و تیم عراق با ۵ برنز و ۲۰ امتیاز در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

این رقابتها در تقویم فدراسیون جهانی به ثبت رسیده و دارای گرید (G۱) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *