کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ناطق‌نوری رغبتی برای ورود به سیاست ندارد

25 بهمن 1396 ساعت 8:57

نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی گفت: رغبت نداشتن حجت‌الاسلام ناطق‌نوری برای ورود به عرصه سیاست تشکیل حزب رهروان را مقداری دچار کندی کرده است.


به گزارش جهان نیوز، غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی با اشاره به تعویق افتادن تشکیل حزب رهروان، گفت: رغبت نداشتن حجت‌الاسلام ناطق‌نوری برای ورود به عرصه سیاست تشکیل حزب رهروان را مقداری دچار کندی کرده است.

وی تصریح کرد: آقای ناطق‌نوری شاید به دلیل نداشتن روحیه یا دلشکستگی، نگریستن و تفکر به عاقبت کار یا اینکه به دلیل نبود و ضعف اخلاق سیاسی تمایلی برای ورود به این عرصه را ندارد، لذا در حال حاضر مقداری کارهای تشکیل حزب رهروان مسکوت مانده است.

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا نمی‌توان جایگزینی برای وی به منظور تشکیل حزب رهروان در نظر گرفت، اظهار کرد: شخص مورد نظر باید دارای شرایطی همچون مقبولیت نسبی اجتماعی، عقبه سیاسی و قدرت چانه‌زنی با مقامات بالاتر را در پرونده خود داشته باشد، زیرا این ویژگی‌ها برای ریاست حزب رهروان مورد نیاز است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی تاکید کرد: این ویژگی‌ها را باید بتوان در فردی خوش نام جمع کرد و اگر شما این شخص را یافتید، بیاورد تا در خدمت‌تان باشیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 591155

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/591155/ناطق-نوری-رغبتی-ورود-سیاست-ندارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com