جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۷

چرا همه‌ رزمندگان با «سیدحسن» عکس دارند؟

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 591128
کمتر رزمنده‌ای از مقاومت هست که عکس یادگاری با ایشان نداشته باشد. این ماجرا بر می گشت به تدبیر «حاج عماد»
چرا همه‌ رزمندگان با «سیدحسن» عکس دارند؟
به گزارش جهان نيوز، کسانی که به هر دلیلی، با رزمنده‌گان «مقاومت اسلامی» در لبنان رفت و آمد داشته باشند، متوجه شده‌اند که اکثر آنان با «سید حسن نصرالله» عکس دو نفره دارند. البته این ماجرای عکس گرفتن با «سید حسن» در میان شیعیانی که عضو حزب الله هم نیستند خیلی رواج دارد و لااقل تا قبل از جنگ 33 روزه، کار خیلی سختی نبود اما در هر حال، کمتر رزمنده‌ای از مقاومت هست که عکس یادگاری با ایشان نداشته باشد. این ماجرا بر می گشت به تدبیر «حاج عماد». یکی از همرزمان آن سردار شهید می‌گوید: این شخصِ «حاج عماد» بود که اصرار داشت هر رزمنده عکسی با «سید حسن نصرالله» داشته باشد و معتقد بود این عکس که معمولا قاب می شود و می‌رود روی دیوار خانه‌ها،  تأثیر روحی منحصربفردی بر رزمنده و خانواده‌اش خواهد داشت.  این عکس سند محکمی است که ثابت می کند این رزمنده یکی از قهرمانان مقاومت اسلامی بوده و در شکست دشمن صهیونیستی سهیم بوده و همرزم «سید حسن» است و علاوه بر این اعتماد به نفس خانواده را هم بالا می برد.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این هم شد افتخار؟
Iran, Islamic Republic of
فردا با اونایی که باهاشون محشور میشی، نه تنها عکس نمی گیری، بلکه شدیداً از هم بیزار خواهید بود. حالا با اون تا میتونی افتخار کن! تا در آینده ایی نه چندان دور، افتخار را نشونت بدن!
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
برای افراد آزاده و بزرگ مردی که امنیت کشور و ناموسشان و شرافتشان در گرو مبارزه با ستمکاران هست، این افتخار بزرگی هست.
Iran, Islamic Republic of
تو كه شعور درك اين مطالب رو نداري نظر نده
Iran, Islamic Republic of
برا تو چی افتخاره؟؟؟؟؟
یوسف
Iran, Islamic Republic of
دعا میکنم خداوند متعال این سید بزرگ را طول عمر عطا فرماید. واقعا عکس گرفتن با این سید بزرگ مایه افتخار است
Iran, Islamic Republic of
عکس گرفتن با سید جلیل القدری چون حسن نصرالله افتخاری است که اصحاب لشکر شیاطین اونو درک نمیکنن. اونا شاید به عکس گرفتن با اسرائیلی ها و آمریکایی ها افتخار کنن!