پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

شروع پر قدرت شاگردان برانکو در آسیا

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 591063
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با سه گل مهمان ازبک خود را از پیش رو بردارد.
شروع پر قدرت شاگردان برانکو در آسیا
به گزارش جهان نيوز، با دو گل علی علیپور و تک گل گادوین منشا، مهاجمین پرسپولیس نقش اصلی این بازی را به خوبی ایفا کردند و توانستند پیروزی را برابر نسف قارشی جشن بگیرند.

شرح گل‌ها:
  • پرسپولیس 1 نسف قارشی 0 : ( دقیقه 20، گادوین منشا): حرکت سه نفره دیدنی در سمت راست و در ادامه ارسال وحید امیری با ضربه سر گادوین منشا به گل اول پرسپولیس تبدیل شد.
  • پرسپولیس 2 نسف قارشی 0 : ( دقیقه 66، علی علیپور): فرار تند و تیز صادق محرمی و ارسال زمینی این بازیکن با ضربه‌ای غیرقابل مهار تنها با بوسه بر تور دروازه نسف قارشی آرام گرفت.
  • پرسپولیس 3 نسف قارشی 0 (دقیقه 70، علی علیپور): اینبار ارسال زمینی از سمت  چپ توسط محمد انصاری با ضربه تمام کننده علی علیپور این بازیکن را در این بازی دوگله کرد.
 

 
بازیکن برتر
برترین مهاجم لیگ برتر ایران در آسیا نیز خودنمایی کرد و توانست با دو گل زده برای دستیابی به موفقیت در لیگ قهرمانان نیز مدعی شود. علی علیپور با همان شگر همیشگی و ضربات تک ضرب اما با دقت خود زننده دو گل در این بازی لقب گرفت تا در آسیا هم خلا مهدی طارمی به هیچ عنوان احساس نشود. علیپور که به تازگی شانس حضور در اردوی تیم ملی را نیز به دست آورده، برای رسیدن به لیست روسیه از هیچ دیداری نمی‌گذرد و بیش از همیشه بوی گل برای این تیم می‌دهد.
 
دقایق حساس:
  • دقیقه 7: ارسال زمینی صادق محرمی که با توپربایی او همراه شده بود، با سراسیمگی دفاع نسف راهی کرنر شد.
    دقیقه 8: یک ارسال فوق العاده از سوی فرشاد احمدزاده در موقعیتی ایده آل نصیب علیپور شد که ضربه کم اثر این بازیکن به راحتی در اختیار گلر نسف قرار گرفت.
    دقیقه 9: پرتاب اوت ماهینی با ضربه سر شجاع خلیل زاده نصیب منشا شد که ضربه آکروباتیک این بازیکن در اختیار دروازه بان نسف قرار گرفت.
    دقیقه 19: حرکت تکنیکی فوق العاده از فرشاد احمدزاده و ضربه فنی او از پشت محوطه جریمه در اختیار گانیف قرار گرفت.
    دقیقه 24: توپ در موقعیتی مناسب در هجده قدم به ماهینی رسید اما ضربه بی دقت این بازیکن مسیر خارج از چارچوب را در پیش گرفت و فرصت از دست رفت.
    دقیقه 33: در شلوغی داخل محوطه جریمه توپ در اختیار ژامبروکف قرار گرفت که ضربه او به شکلی خطرناک از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.
    دقیقه 37: اینبار ضربه خطرناک گانیف که کات مناسبی برای ورود به دروازه داشت با واکنش بیرانوند مواجه شد.
    دقیقه 42: اشتباه عجیب از سیدجلال حسینی نزدیک بود دروازه این تیم را با تهدید بزرگی مواجه کند که حمایت مناسب از دیگر مدافعان باعث دور شدن توپ از محوطه پرسپولیس شد.
    دقیقه 47: ضربه راه دور منشا در شرایطی که به نظر می‌رسید به راحتی در اختیار کواتف قرار گیرد با مهار دو مرحله‌ای این دروازه بان همراه شد.
    دقیقه 58: نسف قارشی در یک ضدحمله صاحب موقعیت شد که ضربه خطرناک مهاجم این تیم با یک دست توسط بیرانوند دفع شد تا استادیوم به شدت به تشویق گلر پرسپولیس بپردازند.
    دقیقه 60: ارسال کرنر ماهینی با اشتباه دروازه بان نسف موقعیت خوبی برای سیدجلال شکل داد که ضربه مدافع پیش تاخته پرسپولیس توسط مدافعان راهی کرنر شد.
    دقیقه 61: روی کرنر تکراری اینبار هم سیدجلال صاحب موقعیت سرزنی شد که ضربه این بازیکن را گلر نسف قارشی مهار کرد.
    دقیقه 75: روی ضدحمله بار دیگر مهاجم نسف در محوطه جریمه صاحب فرصت شد که اینبار ضربه سران با اختلافی کم از کنار تیرک عمودی راهی اوت شد.
    دقیقه 76: گادوین منشا ضربه خود را بعد از ورود به محوطه جریمه نواخت که توپ توسط گلر نسف دفع شد. در ادامه پاس مدافع این تیم را دروازه بان نسف مهار کرد که داور به درستی خطا درون شش قدم را برای پرسپولیس اعلام کرد.
    دقیقه 77: فرشاد احمدزاده نتوانست ضربه خوبی برای باز کردن دروازه نسف از شش قدم در ضربه ایستگاهی دو ضرب بزند و یک کرنر تنها به نفع پرسپولیس شکل گرفت.
    دقیقه 78: ارسال کرنر حسین ماهینی را سیدجلال حسینی به سمت دروازه کوبید که کواتف آن را مهار کرد.
    دقیقه 86: پاس گادوین منشا در هجده قدم با ضربه تک ضرب علی علیپور یک کرنر نصیب پرسپولیس کرد.
 منبع: ورزش 3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *