کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مایکل ولف:

شانس دور دوم ریاست جمهوری ترامپ صفر است

24 بهمن 1396 ساعت 16:09

نویسنده معروف آمریکایی با اشاره به ناتوانی ترامپ در عهده داری مسئولیت سنگین ریاست جمهوری آمریکا، احتمال اینکه وی یک دور دیگر رئیس جمهور این کشور شود را صفر دانست.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم،  "مایکل ولف"، نویسنده  آمریکایی کتاب «آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ» که افشاگری های اخیرش درباره ترامپ جنجال آفرین بود در بخشی از مصاحبه مفصلی با هفته نامه "اشپیگل" از فروش بالای کتابش در زمانی محدود سخن گفته و تصریح کرد که قدرت اجرایی ترامپ (توسط اطرافیانش) هدایت می شود. این رئیس جمهور نه توانایی این را دارد که کاری کند و نه به اندازه کافی فکر و درک این را دارد که چکار کند. وی بلوغ عاطفی لازم برای این شغل را ندارد. با این حال وی سکان را در دست دارد و این مسئله است. تقریبا هر کسی از اطرافیان ترامپ به روش های متفاوت بر این مسئله اذعان دارد که ترامپ کسی است که به معنای واقعی کلمه از پس این شغل بر نمی آید.

وی بزرگترین ضعف ترامپ را در هوش، خلق و خو و میزان آگاهی وی دانسته و گفت: بزرگترین محدودیت وی این است که در لحظه زندگی می کند. تقریبا همه اطرافیان او می گویند که ترامپ مانند یک بچه 16 ساله، 11 ساله و یا 2 ساله  است. برای وی تنها مسئله دستیابی به رضایت فوری مطرح است.

ولف در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ترامپ احمق تر از آن است که بتواند توطئه کند گفت: من اعتقاد دارم که وی به سادگی فقط آنچه در آن واحد به ذهنش می آید را انجام می دهد واین خیلی خطرناک تر است.
این نویسنده معروف آمریکایی در پاسخ به این پرسش که شاید ترامپ می خواهد به عنوان رئیس جمهوری ویژه قدم به تاریخ بگذارد گفت: من این را باور نمی کنم. من یک بار در دوران مبارزات انتخاباتی با وی مصاحبه کردم. ترامپ مایل نبود در این باره صحبت کند که اگر رئیس جمهور شود چه می کند. وی مایل به صحبت درباره سیاست نبود. ترامپ می خواست فقط در این باره صحبت کند که چقدر مشهور است. وی چیزی شبیه این را گفت که من فکر می کنم در حال حاضر معروفترین فرد جهان هستم.

این نویسنده معروف آمریکایی در پاسخ به این پرسش که ترامپ تا چه مدت رئیس جمهور آمریکا باقی می ماند سناریوهای مختلفی را ترسیم کرده و در عین حال گفت: شانس اینکه وی یک دوره دیگر رئیس جمهور آمریکا شود یا اصلا یک بار دیگر قدم در این رقابت ها گذارد صفر است.


کد مطلب: 591050

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/591050/شانس-دور-دوم-ریاست-جمهوری-ترامپ-صفر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com