پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۸
۶۱
حجت‌الاسلام طباطبایی:

اگر قالیباف رئیس‌جمهور می‌شد برای نظام بهتر بود

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 590976
استاد برجسته اخلاق با تأکید بر اینکه آیت‌الله خامنه‌ای بی‌نظیر است، گفت: نباید اقتدار و وجاهت رهبری را با هیچ اقتداری عوض کنیم و ما هرچه به آبروی رهبر لطمه بزنیم به نظام لطمه زده‌ایم.
اگر قالیباف رئیس‌جمهور می‌شد برای نظام بهتر بود
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی از اساتید معروف اخلاق  و شاگرد برجسته امام خمینی(ره) در گفت‌وگوی اختصاصی با تسنیم، درباره فیلمی که به‌تازگی در فضای مجازی از جلسه انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری منتشر شده است، گفت: آیت‌الله خامنه‌ای فردی مهذب، باخدا و مقتدر است. ایشان به اطلاعات روز کشور و به زیربناها آشنا هستند و این آشنایی از دوره ریاست‌جمهوری ایشان نیز بوده است.

وی با اشاره به سوابق اجرایی آیت‌الله خامنه‌ای و شناخت ایشان از مسائل کشور از گذشته تاکنون، یادآور شد: آیت‌الله خامنه‌ای در زمان جنگ نماینده امام در شورای عالی دفاع بودند و آن زمان هم مسائل اجتماعی را خیلی بهتر از همه می‌دانستند. وقتی هم ایشان با نخست‌وزیری موسوی مخالفت کرد، حساب‌شده بود. آیت‌الله خامنه‌ای وقتی می‌خواست به‌عنوان رهبر انتخاب شود با تواضع گفتند "نمی‌خواهم رهبر شوم".

فرمایشات آیت‌الله خامنه‌ای در جلسه انتخاب به رهبری از روی تواضع بود
حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی با اشاره به ادعای برخی دشمنان که صحبت‌های ایشان در جلسه مجلس خبرگان 68 را ناشی از عدم‌صلاحیت معظم‌له می‌دانند، گفت: این صحبت‌هایی که درباره ایشان شده، "بی‌عقلی" است. فرمایشات آیت‌الله خامنه‌ای در آن زمان، از روی "تواضع" بود. ایشان وقتی می‌خواستند به‌عنوان رهبر انتخاب شود با تواضع گفت که "نمی‌خواهم رهبر شوم". خود امام خمینی و همه اولیای الهی هم همین‌گونه بودند.



این شاگرد برجسته امام راحل با اشاره به خاطره‌ای از سال‌های اول انقلاب و تواضع امام خمینی تصریح کرد: اولین مجلس شورای اسلامی که تشکیل شد آقای فخرالدین حجازی به‌روی منبر رفت و خطاب به امام گفت: "ای سلیمان زمان، قضاوت کن! ای داود زمان،...." امام خمینی گفتند "این حرفها را نزنید چون برای علمای بزرگ هم زیاد است که چه برسد به من طلبه" که این نشان از تواضع است. گفت "نفس گاهی باور می‌کند این حرف‌ها را" و این کمال آقایی شخص است.
 
آیت الله خامنه‌ای فردی مهذب باخدا و مقتدر است؛ ایشان به اطلاعات روز کشور آشناست و مسائل اجتماعی را خیلی بهتر از همه می‌دانند
 
 
وی افزود: یادم هست آقای خلخالی نطق پیش از دستوری در سال چهارم نمایندگی مجلسش داشت و خطاب به امام راحل گفت "شما رهبر زمان هستید و شما باید فتوا بدهید و چنین و چنان." همان جا امام خمینی که مشروح مذاکرات مجلس را می‌شنید، نامه زد و آقای هاشمی نیز گفت که "باید نامه امام را بخوانم". امام در آن نامه نوشته بودند که "به آقایان بگویید این مسائل مربوط به علمای بزرگ است و نه به من طلبه. شما وظیفه دارید رأی خود را درست بدهید، اگر خلاف شرع حکم بدهید شورای نگهبان برمی‌گرداند".

حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی در پاسخ به پرسش تسنیم درباره نامه یکی از سران فتنه که اخیراً خطاب به رهبر انقلاب منتشر شده، متذکر شد: هرچیزی یک متولی دارد و هر متولی در زمان خودش یک وظایفی دارد و هر فردی باید در زمان خودش وظایف خود را به‌خوبی انجام دهد و اگر قوتی در آن زمان داشته، قطعاً کاستی‌هایی هم داشته است.

اگر قالیباف رئیس‌جمهور می‌شد برای نظام بهتر بود
این استاد اخلاق گفت: من سال 92 با آقای روحانی نبودم و با آقای قالیباف بودم و از آقای قالیباف به تمام معنا حمایت کردم. اعتقادم هم این بود که قالیباف اولویت دارد و اگر قضیه دانشگاه را در مناظره مطرح نمی‌کرد و اگر روحانی سنگ در دامن قالیباف نمی‌انداخت، قالیباف حتماً انتخابات را برده بود و به‌نظر من اگر قالیباف برده بود، برای نظام بهتر بود. 4 اصل کلی در نظام وجود دارد؛ اصل اول، حفظ نظام است و هرطور که به نظام ضربه بخورد، گناه کرده‌ایم.

وی افزود: اصل دوم حفظ دست‌آورد‌های نظام است. این دستاورد‌ها کم نیست. ما یک نظام استقلالی و قدرتمند در منطقه هستیم. دست‌آورد‌های نظام فراوان است، استقلال، امنیت و آزادی هر سه اینها دست‌آورد‌های نظام هستند. اصل سوم رهبری است. رهبری نظام باید حفظ شود. چه‌کسی را می‌خواهیم جای آیت‌الله خامنه‌ای بگذاریم؟ آقای هاشمی که درود خدا بر او باد انسان باهوشی بود. به‌جدم قسم، اگر آن روز یک لحظه به ذهنش خطور می‌کرد که برای حفظ نظام بهتر از ایشان کسی هست حتماً آن را معرفی می‌کرد و از هیچ چیزی هم نمی‌ترسید و قدرتش هم بالا بود. من با ایشان بسیار دوست بودم و با ایشان راجع‌به خیلی چیز‌ها صحبت کردم و باید بگویم که در مرگ هاشمی من مردم و زنده شدم.



آیت‌الله خامنه‌ای نه‌تنها مثل ندارد، بی‌نظیر است
این شاگرد قدیمی امام خمینی(ره) با تأکید بر اینکه "به‌نظرم آیت‌الله خامنه‌ای نه‌تنها مثل و مانند ندارد بلکه  بی‌نظیر است"، گفت: با قدرت این حرف را می‌زنم و ترسی ندارم. اصل چهارم حفظ آبروی مردم است. فکر نکنیم که ما هرچه آبرو بریزیم، بهتر است. الآن بالاترین ضرری که به کشور خورده آبروریزی است. آبروی اشخاص نباید بریزد. چرا این فساد‌ها به‌وجود آمده است؟ چون آبرو‌ها رفته است. آیا آبروی‌مان را رهبر برده است؟ خیر؛ ایشان که به همه نظام آبرو داده است. آبرویمان را اقتصاد برده است و از لحاظ اقتصادی و مفاسد اقتصادی آبرویمان رفته است.
 
ما هرچه به آبروی رهبر لطمه بزنیم به نظام لطمه زده‌ایم و این خیانت است. آبروی رهبر باشد، کشور محترم است و بدانید از گناهان کبیره، تهمت و ظلم به رهبری است.
 
 
حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی با بیان اینکه "ما نباید اقتدار و وجاهت رهبری را با هیچ اقتداری عوض کنیم"، گفت: امام خمینی با چه به ایران آمده، با چه موشکی، با چه اسلحه‌ای؟ ایشان حتی یک چاقوی میوه‌خوری در کیفش نداشت اما آبرو داشت. ما هرچه به آبروی رهبر لطمه بزنیم به نظام لطمه زده‌ایم و این خیانت است. اگر احترام و آبروی رهبر حفظ شود، کشور محترم است و بدانید از گناهان کبیره، تهمت و ظلم به رهبری است.



وی افزود: این 4 مورد اصل هستند، حالا چه شده که این جوری شده است؟ یا حفظ نظام نکرده‌ایم، یا حفظ دست‌آورد نکرده‌ایم و یا حفظ رهبری و یا حفظ آبرو نکرده‌ایم. باور بفرمایید که هر 4 مورد را حفظ نکرده‌ایم. حالا باید دید کدامش مهم است و به‌نظر من مهم‌ترینش رهبری است که باید حفظ کنیم.

رهبر انقلاب در حد اعلی نظارت و ارشاد می‌کنند؛ بقیه کارهای به‌عهده مجریان کشور است
شاگرد برجسته امام خمینی متذکر شد: هرکس در دوران مسئولیتش مسئول زمان خودش است و رهبر در حد اعلی نظارت و نظارت بالا دارد و راهنمایی و ارشاد می‌کند و بقیه کارها با مجریان است. همان کس که نامه نوشته {کروبی} زمانی جزو مجریان مملکت بوده که باید از خانواده شهدا و مجلس سؤال کنیم که ببینیم چه‌کارها کرده که جای بحثش اینجا نیست.

نباید بسیجیان را که نور چشمان ما هستند متهم کرد؛ سپاه بازوی ولایت است
استاد برجسته اخلاق کشور در پایان با ابراز اینکه "باید به بحران‌ها توجه کنیم و تا می‌توانیم با افراد مدارا کنیم"، خاطرنشان کرد: بسیج بسیار ارزشمند است و نباید بگذاریم که خدای ناکرده بسیجیان متهم شوند چراکه بازوان انقلاب و نور چشمان ما هستند و نباید کم‌طاقت شوند. سپاه و نیروهای مسلح را هم ارج می‌نهم. سپاه بازوی ولایت است و از این جهت امتیاز دیگری دارد. امیدوارم باقی‌مانده عمرم در خدمت اسلام باشم و هرجا به اسلام لطمه بخورد تا پای جان می‌ایستم.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا نظرت درباره ی استخر فرح چیست ؟ نظرت درباره ی مهدی و فائزه چیست ؟ نظرت در خصوص مادران این دو آقازاده چست؟ سید اولاد پیغمبر !
Iran, Islamic Republic of
بستگی داره استخر فرح اگه دست فرح باشه خب قطعا حرامه از نظر ایشون اما اگر دست هاشمی باشه حلالِ
Iran, Islamic Republic of
اکبر توی استخر و سونا و جکوزی (کاخ فرح پهلوی ) فوت کرد و تمام شد .
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم. با تشکر. نظریه شما نامفهوم است .اصلاح و مجددا ارسال نمایید. جهان نیوز.
Iran, Islamic Republic of
بزنیم به تخته حاج. آقا چهل سال پیش هم همین شکلی بود
Iran, Islamic Republic of
آقازاده هاش چی اونام تموم شدن ؟
پشتیبان ولی
Iran, Islamic Republic of
هم چنین حاج آقا ی مدافع اسلام تا پای جان نظرت در مورد نامه بدون سلام تهدید آمیز سال 88به نایب (عام)امام زمان (عج) و اتشفشانهای درون و سینه چی میتونه باشه
Iran, Islamic Republic of
ایشان را بسیار دوست میدارم که خداوند حفظشان کند نظر کلیشان این است که به هر کس از مردم که میخواهید تهمت دزدی ادم کشی و فساد اختلاس بزنی بزن فقط به حاکمان این کشور این حرفها را نزنید که نمی چسبد و خدا وند قهرشان میگیرد
Iran, Islamic Republic of
به نظرم الان این مهمه که ایشون اژحضرت آقا و انقلاب دفاع کردن . یه کم تسامح بعصی وقتا خوبه
Iran, Islamic Republic of
بنظرمی رسه ایشان تفاوتی میان رهبری وهاشمی قائل نیست!
یا اینکه خودش را به ندانستن می زند؟
هرانسانی حوادث انتخابات 88 و ماجراهای پس ازآن رامرورکند متوجه این اختلاف و تفاوت آشکارمی شود جز ایشان که استاداخلاق هست!
چه جریانات و افرادی بودند که به رای مردم بی حرمتی کردند و کشوررا تا مرز فروپاشی جلوبردند؟
جناب استاداخلاق که فرمایشات جنابعالی عمدتا درجهت حمایت از فتنه ای هاست کمی و فقط کمی انصاف بخرج دهید
سعید
Canada
استخر فرح؟ این چه حرفی است؟ معلوم است استدلال درست حسابی نمی توانی کنی. والا میتوان به مصوبابت هیات دولت ایراد گرفت چون ریاست جمهوری در ساختمان نخست وزیری هویدا قرار دارد . شورای نگهبان و دفتر قوه قضاییه هم در کاخ مرمر است که البته متعلق به فرح نبوده بلکه ما شاه بوده است
جناب سعيدخان! خيلي فرق است بين اين دو موضوع كه از يك جايي كه متعلق به رژيم شاهنشاهي بوده ,استفاده عمومي بشه و جلسات هيأت دولت درآن برقرار بشه تا اينكه يك نفر از محلي كه فقط مختص استفاده همسر شاه خائن بوده, استفاده خصوصي بكنه و اجازه نده كس ديگه اي وارد اون محل بشه !!!
Iran, Islamic Republic of
این استاااااااااااد اخلاقققققققققق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا جهان نیوز در جمود فکری روی گروه فرقان و هم سفید کردی

همین استاددد اخلاق نبود که امسال، از انتخاب دروغگوترین دولت تاریخ ایران حمایت کرد؟
...
Iran, Islamic Republic of
در اين كه جهان روى فرقان رو سفيد كرده حرفى نيست اما بعيد ميدونم آقاى طباطبائى چنين حرف هائى رو گفته باشه ، ايشون يكى از منتقدين دلسوز و درجه اول اين اوضاع و احواله٠ بايد ديد حاج آقا مصاحبه رو تكذيب نميكنه !
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا هنگام انتخابات کلیپ مخصوص منتشر کرد بر حمایت از حسن فریدون
آره ديگه ,از نظر شماها فقط مصاحبه هايي كه بي بي سي و VOA و راديو اسرائيل و امثالهم پخش كنند, عين واقعيته و مو لات درزش نميره!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
همین چهره های فریب هستند که به روی امام زمان (عج) شمشیر می کشند و به فرموده حضرت امام صادق (علیه السلام) اگر حضرت مهدی شمشیرش و لحظه ای زمین بگذاره در کشتنش درنگ نمی کنند.
United States
...
. کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
خب جهان جان
واسه چی ... تکراری این هم وطن مریضمون رو منتشر کردی؟
میلاد
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا رهبرانقلاب را خداوند اینقدر عزیز و سربلند کرد تودنیا می درخشد.سکان کشتی انقلاب را امام بدست رهبر عزیزداده است مطمئن بود کشتی را سالم تحویل صاحبش می دهد .اگر قالیباف رییس جمهور می شد اختلاس برادران رییس جمهور ومعاونش وحقوق های نجومی معلوم نمی شد ورشکستگی اقتصاد وگسترش فرهنگ غرب در کشور بحساب او نوشته می شد
Iran, Islamic Republic of
پس آقا ميلاد شما معتقدي هر كي رييس جمهور ميشد باز هم فرهنگ غربي در كشور گسترش پيدا ميكرد؟ باز هم وضع اقتصادي مون داغون بود؟ يعني خدا رو شكر كه ما مملكت را دست نگرفتيم كه آبرومون بره؟ يه خورده عجيب به نظر مياد اين نظر. بايد راجع بهش فكر كنم!
میلاد
Iran, Islamic Republic of
چون عادت اصلاح طلب هااین است تمام کاسه شکستهارا به سراحمدی نژادشکستند هنوزهم که دو دوره مملکت دستشان ا ست هرجاشکست می خورند می گویند تقصیر دولت قبل است .اگر قالیباف مملکت را بدست می گرفت می دانست چطوری با فقروفحشا مبازرزه کند همانطوراحمدی نژاد بعد ازخاتمی مملکت یغماشده را تحویل گرفت وچه خدمت های بی دریغ به مردم ومملکت کردکارنامه خوبش را هیچکس نمیتواندقلم قرمزبکشد دوره اول نمره هاش همه بیست بودندامادوره دوم شایدچندتاازدرسهاش تجدیدی آورد ه باشد ولی مردودنشد ه
احسنت
Iran, Islamic Republic of
داشتم فکر میکردم اینهمه قرض وبدهی دولت را اینهمه پولهای دزدیده شده از صندوقها را اقای قالیباف چه طور باید جبران می کرد ؟ ! واقعا خدا دوستش داره که مهلت داده تا دزدها شناسایی شوند ...
Canada
خدارو شكر كه نشد
Iran, Islamic Republic of
لیاقتت ه... است
Iran, Islamic Republic of
ارشاد هيچ فايده اي ندارد بايد برخورد شود نه اينكه هر كس هر کاری يخواست ميكند در مقابل فقط ارشاد ميشوند؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فقط یک وسیله میتونه ایرانی ها را از غم و غصه و ریا و ربا و تلونها نجات دهد ؟؟ و آنهم !!!مرض همه گیر آلـــــــــــزایــــــمر
م
Romania
استاد اخلاق...این بسیجیان ک روی چشم شما هستند..فقط سرباز علی هستند وسر سفره ی معاویه نمینشینند..پس جای افتخار هم دارد
Iran, Islamic Republic of
قربونت
Iran, Islamic Republic of
قربون حاج آقا طباطبایی برم.
Iran, Islamic Republic of
حتما
رضا
Denmark
از ایشون قدری دور از انتظار بود با توجه به حمایتش از هاشمی و روحانی.
ان شا الله منبعد با همبن شفافیت از جریان انقلاب و رجال انقلاب دفاع کنند
Iran, Islamic Republic of
خوش خیال ...
Iran, Islamic Republic of
بهتر است منصف باشیم همه چیز را نیامیزیم. سخنان متین و ارزشمندی است تخریب چرا بکوشیم گامی مثبت برداریم
سلیمی
من هم با نظر آقای طباطبایی موافقم . آقای قالیباف برای ریاست جمهوری به مراتب باکفایت تر از آقای روحانی است . و حل بسیاری از مشکلات کشور مثل بیکاری با وجود ایشان به راحتی قابل حل بود . چون ایشان مرد عمل است نه اینکه مثل آقای روحانی که فقط خوب صحبت می کند . همه یاد دارند که در زمان احمدی نژاد با وجود نوسانات بازار مشکل بیکاری خیلی کم بود و اکثر صنایع فعال بودند . اما الان بسیاری از کارگاه ها تعطیل یا نیمه تعطیل است .
Iran, Islamic Republic of
بله تا تحریم نشده بودیم کمی اوضاع بهتر بود کاش احمدی نژاد تدبیر بیشتری داشت و همه سرمابه های کشور را به باد فنا نمیداد تا در این روزها بدرد مردم میخورد کاشکی که انزمان که چشم بسته از هولکاست و نابودی کشورها سخن میگفت فکر اینکه پشت بندش تحریمها در کمین است هم میبود در فضای ازاد بعد خاتمی نفت و گاز و زغال و معدن کشور را میفروخت و فکر نمی کرد اگر اش میخوری این مردم بیچاره هستند که باید پای لرز ان بیستند
Iran, Islamic Republic of
فراموش نمیکنیم که حاج آقا دلداده آقای رفسنجانی بود و وقتی به مجلس راه یافتند 180 درجه تغییر رویه دادند
Iran, Islamic Republic of
چقدر بنده خدا از نظر چهر عوض شده
Iran, Islamic Republic of
نمی خواهید از این سید بزرگوار استاد اخلاقی که کاندیدایش رای نیاورد درباره متعلقه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) سردار سازندگی بپرسید خانم ایشان از نوادگان مرحوم حضرت آیت الله العظمی آقاسید محمدکاظم یزدی طباطبائی صاحب کتاب مقدس عروه الوثقی هستند که هر مجتهدی درفتوایش باید نظر به این کتاب کند وبخواند وبعد استنباط خود فتوا دهد آری ایشان از نوادگان بزرگان دین اسلام هستند وقبر آیت الله العظمی سید محمد کاظم یزدی (قدس سره الشریف) در نجف اشرف زادالله الشرف فوق الشرف درکنار قبر امیرالمومنین علی (ع) از باب طوسی وارد شدی انشاءالله وحتما هم به نجف خواهی رفت برای زیارت قبر امیرالمومنین علی (ع) به همین آدرس داخل مسجد عمران بن شهین هست تشریف ببرید
گيرم پدر تو بود فاضل... از فضل پدر تورا چه حاصل؟!
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره ؟ مگر اگر پدر من الان علامه بود و در نجف خاک بود ، باید همه جلوی من تعظیم میکردند و مجسمه من را میساختند ؟
حاج آقا ! نميشه كه هم سر سفره معاويه نشست و هم پشت سرعلي نماز خواند.
جاجي ! اين چراهايي كه ذكر فرموده ايد و جاي سؤال براتون پيش اومده كه چرا به چنين وضعيت بدي دچار شده ايم, اگه يه خورده فتيله بصيرت و عمق سنجيتون رو بالا بكشي حتما" متوجه خواهي شد كه اكثر اين انحرافات و كجرويها و خون به دل رهبر كردنها ريشه در تفكرات و تمايلات پنهان و آشكار مرادت يعني ... داشته وداره.
Iran, Islamic Republic of
حاج اقای طباطبایی ، شما در فرمایشاتتان اشارهخ کردید به اینکه من در سال 92 نظرم روی قالی باف بود او را صالح می دانستم اگر روحانی اون حرف را نمی زد( تخریب نمی کرد) قالی باف رای می اورد، سوالم اینه شما که هشت سال با نظام قهر کردید که چرا احمدی نژاد به هاشمی اهانت کرده این کار روحانی در مناظرات سال 92 و96 را چه می گوید یک انتقاد از شمات نشنیدیم که این فعل زشت روحانی که برای رای آوری دست به همه ضد ارزشی دست زد تا رای بیاورد به تعبیر رهبر انقلاب جای شهید را با جلاد عوض کرده از شما که خودتان را مصلح و اخلاق مدار می دانید چرا اعترض نکردید به روحانی یعنی اگر این کار را احمدی نژاد که معکلا بوده زشت است ولی اقای روحانی انجام بده اشکالی نداره؟ این که یک بام دو هوا است
حاج آقا بر خلاف ادعاي شما در خصوص جديت و خواست و اراده قلبي هاشمي در انتخاب حضرت آيت الله خامنه اي بعنوان رهبر, تا اونجايي كه ما از برخي حضرات آيات عضو مجلس خبرگان رهبري سال68 شنيده ايم اين بوده كه آقاي هاشمي را به زور وادار كرده اند تا در مورد آنچه كه از امام رحمة الله عليه درباره شايستگيهاي به حق حضرت آيت الله امام خامنه اي عزيز شنيده وديده بود ,در جلسه انتخاب جانشين امام خميني رحمة الله عليه براي ساير اعضا بازگو كند.چون شيخ اكبر از مدافعان اصلي تشكيل شوراي رهبري به جاي يك رهبر بودو درواقع قلبا" راضي به انتخاب امام خامنه اي به عنوان رهبر نبود.
در ضمن فيلم جلسه هاشمي با فتنه گران در سال88 كه هاشمي از احتمال عدم وجود ولايت فقيه در آينده ميگه و برخي حضار هم انشاءالله و آمين ميگن , در اينترنت موجوده.
فرزندان و خانواده اين شخص هم كه از هيچ كوششي براي ضربه زدن به شخص رهبري و اصل ولايت فقيه كوتاهي نكرده اند.
حال چرا با اين همه ادله و براهين واضح و روشن ,جنابعالي و امثال جنابعالي بازهم سنگ مغروق استخر فرح را به سينه مي زنيدو در همين حال از ولايت و رهبري هم دفاع مي كنيد,الله اعلم.
...
کاربر محترم . با تشکر نظریه خود را مستدل و بدون توهین و کنایه تنظیم کنید. جهان نیوز
جهان نيوز عزيز! از شماها ديگه انتظار نداشتيم !
كدام رفتار و گفتار هاشمي و خانواده اش در طول 12-10 سال گذشته غير مستند بوده كه شما درخواست سند و مدرك كرده ايد؟! در كدام قسمت از نظرات بنده , ايما و اشاره و كنايه و توهين مشاهده فرموده ايد ؟!
مطالبي كه نوشتم ,همشون در فضاي مجازي و وحقيقي داراي مدرك و سند و مستدل بوده و هستند.از تحركات و دست و پازدنهاي فئزه و مهدي هاشمي براي داغ نمودن تنور فتنه و آشوب سال88 و جلسات محاكمه فرزندان هاشمي و علت به زندان افتادن آنها و نوارهايي كه در رابطه با توطئه چيني و ضديت آنها با ولايت فقيه كه در فضاي مجازي موجوده تا نامه توهين آميز و تحريك كننده هاشمي به شخص رهبر عزيز انقلاب و مصاحبه كذايي عفت هاشمي در صبح روز انتخابات سال88 , تا مصاحبه ها و سخنرانيهاي انحرافي و ضد انقلاب گونه هاشمي بخصوص از سال 88 به بعد كه همه اينها دلايل متقن و مستحكمي است دال بر انحراف هاشمي از خط ولايت و ثابت ميكند كه اين شخص خود از منحرفين و خط دهندگان اصلي به انحراف ديگران و تحريك مستقيم و غير مستقيم فتنه گران و ضد انقلاب بود.
نكنه شما هم نفوذي دارين؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
به دوز از سیاسی کاری و جناح بازی تنها مسیولی که تو انقلاب هم انقلابی بود هم متخصص و کاری .......................هر جا هم بود موفق عمل کرده و کلی دستاورد برای نظام داشته یک نفره اونم ..............محمد باقر قالیبافه................
Iran, Islamic Republic of
بعضی مدتی ساز نا کوک می زدن
صبور
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
جای شهداء را با جلاد عوض کرده اند .
حاج آقا طباطبایی شما معروف شده اید به استاد اخلاق ، آیا نباید در زمانی که روحای در نقطهای انتخابی...خود رای جمع می کرد سکوت کردید و هیچ نهبی نزدید .
وای بر شما که چهره دو شخصیتی برای خود ترسیم نموده اید .
مردم بصیرت دارند ...
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت ای مرد.
Iran, Islamic Republic of
تا شرف تعریفش چی باشه !
Iran, Islamic Republic of
حیف قالیباف
هادی
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
United States
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا مردود شدی بدجوووور
Iran, Islamic Republic of
استاد اخلاق ! ما از شما یاد گرفتیم اگر کسی نامه بی سلام و تهدید آمیز به رهبرش بنویسه و آخرالامر در استخر همایونی غرق بشه و پسرش دلال کرسنت باشه و پادو تحریم و دخترش با بهائیها دل و قلوه بده و زنش دستور یورش خیابانی به آشوبگران بده خیلی آدمهای بدی نیستند
اسلام
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا انتخابات میگن نه انتصابات اونی که مردم قبول دارن رای میاره نه کسی که شما خوشت بیاد ازش
Iran, Islamic Republic of
مگه چیزی خلاف این گفت.
یک بار متن رو بخون بعد نظر بده...

منظور این است که قالیباف مدیر قابلتری است.
United States
ایشان کی شاگرد برجسته امام بودند؟
قبلنا یک شاگرد خیلی برجسته بود و از ایشون خیلی ها برجسته تر بود که متاسفانه عاقبت کار شورش کرد
خداوند عاقبت همه را به خیر کند...
جوان
Iran, Islamic Republic of
در مرگ هاشمی همان اندازه که ایشان مرد بس است؟؟؟