کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسکو:

توان بالقوه نظامی لازم در سوریه حفظ خواهد شد

24 بهمن 1396 ساعت 11:28

سخنگوی کاخ کرملین گفت، نیروهای نظامی روسی باقی مانده در سوریه، توان بالقوه لازم برای بازدارندگی اقدامات تروریستی را دارند و مسکو همچنان اقدامات خود را با تهران و آنکارا هماهنگ خواهد کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم ، "دمیتری پسکوف" سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اطمینان داد که نیروهای نظامی روسی که همچنان در سوریه مستقر هستند، توان بالقوه نظامی لازم برای ممانعت از اقدامات تروریستی را در اختیار دارند.
 
پسکوف در جمع خبرنگاران گفت: «در رابطه با حملات تروریستی در خاک سوریه باید بگویم که متاسفانه این اقدامات را نمی توان فورا متوقف نمود و گروه‌های تروریستی اگر شرایط مساعدی پیدا کنند، دست به اقدام می زنند. ولی نیروهای نظامی-هوایی روسی که در سوریه باقی مانده اند، در آینده نیز به ارتش این کشور در مبارزه با تروریست‌ها ادامه خواهند داد و برای این منظور توان بالقوه نظامی لازم را نیز در اختیار دارند.»

سخنگوی کرملین یادآور شد که روسیه به تلاش‌های خود برای حل و فصل اوضاع در سوریه، و در وهله نخست از راه‌های سیاسی و دیپلماتیک، ادامه خواهد داد.

وی افزود: «صحبت بر سر ادامه مذاکرات آستانه و اضافه شدن گفت‌وگوها در سوچی به این روند است. همه می دانید که "ولادیمیر پوتین" دائما با همتایان خود در ترکیه و ایران در تماس بوده و هماهنگی اقدامات با آنکارا و تهران، همچنان ادامه پیدا خواهد کرد تا شرایط برای توسعه فعالیت‌های برقراری صلح از سوی سازمان ملل متحد در سوریه فراهم شود.»
 


کد مطلب: 590907

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/590907/توان-بالقوه-نظامی-لازم-سوریه-حفظ-خواهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com