کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روایت تهیه کننده سرو زیر آب:

طاقت فرسا بودن کار در سینمای دفاع مقدس

24 بهمن 1396 ساعت 10:35

تهیه کننده سرو زیر آب گفت: کار در عرصه دفاع مقدس طاقت فرساست چون یک تاریخ را تصویر می کند اساس پژوهش آن زمان‌بر است.


به گزارش جهان نیوز،  حامد حسینی تهیه کننده "سرو زیر آب" درباره فیلم های جشنواره سی و ششم فیلم فجر گفت: "مغزهای کوچک زنگ زده" به لحاظ کارگردانی، تدوین و بازی بازیگران فیلم قابل قبولی است؛ "تنگه ابوقریب " جلوه های ویژه عالی داشت.

وی درباره بازی بازیگران در این جشنواره اظهار کرد: نوید محمدزاده در "مغزهای کوچک زنگ زده" و سعید آقاخانی در "کامیون" بازی های خوبی داشتند و همچنین از بازی جواد عزتی در "تنگه ابوقریب" بسیار خرسندم.

این تهیه کننده به حضور جوانان در آثار جشنواره سی و ششم فیلم فجر اشاره کرد و افزود: تلفیق پیشکسوتان و جوانان در کنار هم خوب است. چهره های جذاب از لحاظ بازیگری شناسایی شوند و به آنها اعتماد شود. بازیگران بسیار خوبی در عرصه تئاتر داریم. همچنین در فیلم های کوتاه بازی برخی از بازیگران را دیده ام و متوجه آن شده ام که مردم متاثر از آنها هستند. اگر بازیگر پیشکسوت در کنار بازیگران جوان قرار گیرد، انتقال استعدادها و مهارت ها به بازی های بهتر و پیشرفت این عرصه کمک می کند.

حسینی ادامه داد: حضور پیشکسوتان کنار جوانان ترکیبی از دو نسل بازیگری را فراهم می کند و این مساله برای مخاطب جذاب خواهد بود و می توانند به بازیگری کمک کنند. چند سالی انگیزه در این مسئله وجود داشته اما کمتر به این موضوع اهمیت داده می شود.

وی درباره سختی های ساخت فیلم در سینمای دفاع مقدس تصریح کرد: کار در عرصه دفاع مقدس طاقت فرساست چون یک تاریخ را تصویر می کند اساس پژوهش آن زمان‌بر است.

روایت تهیه کننده سرو زیر آب از طاقت فرسا بودن کار در سینمای دفاع مقدس/ژانر دقاع مقدس را با نگاه صنعتی جلو ببریم/////////////////////سه شنبه
حسینی درباره اینکه آیا فیلم دفاع مقدس قابلیت تولید در بخش خصوصی دارد یا خیر، توضیح داد: فیلم دفاع مقدس را می توان در بخش خصوصی تولید کرد به شرطی که نگاه صنعت سینما را نسبت به آن داشته باشیم. سینما دفاع مقدس باید حجم استانداردهای سینما را از لحاظ درام و بازی داشته باشد و پژوهش قوی بر روی آن صورت گیرد. سرمایه گذار اگر فکر کند که فیلم دفاع مقدسی نمی فروشد وارد سرمایه گذاری برای تولید آن نخواهد شد اما اگر یک سری استانداردهای سینما را در راستای صنعتی کردن آن رعایت کنیم امکان پذیر اما زمان بر است.

منبع:میزان


کد مطلب: 590871

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/590871/طاقت-فرسا-بودن-کار-سینمای-دفاع-مقدس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com